review droogpak Gul Enforcer

Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #200 Januari 13, 2009, 22:50:39
edit2Rapporteer  
Hij is echt lenig.........
Impact onder de GUL werkt perfect



Wie is deze mooie vent????????????

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #201 Januari 13, 2009, 23:33:12
edit2Rapporteer  
Henk Jan!!!!!

Vuile vuile....
Wel jammer dat ik je XL fleece nu ook de kliko in heb gegooid. Ik dacht dat je het toch rotzooi zou vinden!
xray

Berichten: 3688
Antwoord #202 Januari 14, 2009, 01:01:39
edit2Rapporteer  
Iemand hem al getest met een zittrapeze?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #203 Januari 14, 2009, 09:28:14
edit2Rapporteer  
Iemand hem al getest met een zittrapeze?

Ja...de 2de man op de foto.... McBridge heeft een zittrapeze icm met het GUL pak
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #204 Januari 14, 2009, 11:29:16
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed
GEINTJE 
Oke, dan ga ik mn bestelling opnieuw plaatsen  ThumpDown
xray

Berichten: 3688
Antwoord #205 Januari 14, 2009, 11:42:34
edit2Rapporteer  
en nog een geplaatst!
Dikke wind dit weekend!
c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #206 Januari 14, 2009, 12:47:02
edit2Rapporteer  
Ik kreeg haast een hartverzakking ja! Heb ik net zo'n pak besteld met geld dat ik eigenlijk helemaal niet heb, krijg ik zo'n niksgeintje voor me kanis!  Grin
Okee, goeie. FIJN dat je d'r gelijk overheen kwam met een positief verhaal. Ik hoop dat mijne nog voor 't weekend komt, dat gaat ik ook eindelijk weer te water.
Thx voor de review! En niet meer doen he?  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #207 Januari 14, 2009, 19:52:17
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed
GEINTJE 
Oke, dan ga ik mn bestelling opnieuw plaatsen  ThumpDown

 loser In die 10 minuten dat het erop heeft gestaan meteen die bestelling geannuleerd? Haha dat is lullig Grin
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #208 Januari 14, 2009, 21:15:26
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed
GEINTJE 
Oke, dan ga ik mn bestelling opnieuw plaatsen  ThumpDown

 loser In die 10 minuten dat het erop heeft gestaan meteen die bestelling geannuleerd? Haha dat is lullig Grin

GEINTJE 

 loser
timmeh

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #209 Januari 14, 2009, 22:28:56
edit2Rapporteer  
Zal voor mij ook een Gul Enforcer gaan worden 2009 versie. Ben 1.89 wetsuitoutlet gaf aan dat een L goed is. Hier iemand advies?

Bedankt!
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #210 Januari 14, 2009, 22:31:10
edit2Rapporteer  
2008 versie is identiek op kleuren na maar wel goedkoper dus alstie er in je maat nog is zou ik er voor gaan.

Hoe is je bouw? Als je lang/mager bent kun je wel een L. Ben je nogal gezet dan kun je denk ik beter voor de XL gaan.
timmeh

Geen avatar

Berichten: 26
Antwoord #211 Januari 14, 2009, 22:37:36
edit2Rapporteer  
Top, gaat de L worden. Had het gezien dat er geen verschil is tussen '08 en '09 maar vind de kleuren van de '09 versie wat mooier en als ik dan toch al geld over de balk aan het smijten ben dan meteen maar goed Smiley
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #212 Januari 14, 2009, 22:51:56
edit2Rapporteer  
Het leuke is dat veel mensen een 09 krijgen als ze een 08 bestellen. Dus dan gooi je zeker geld over de balk Ik zou wel zsm bestellen dan want de pond kruipt al weer wat omhoog: http://www.x-rates.com/d/EUR/GBP/graph30.html
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #213 Januari 14, 2009, 23:03:15
edit2Rapporteer  
Dan heb ik dus op het juiste moment ingekocht (31-12-2008)
De pound mag nog een heel eind steigen voordat het dezelfde verkoopprijsniveau van de NL shops heeft bereikt.

@ Timmeh... Je zou idd ook het 2008 pak kunnen bestellen en met een beetje geluk versturen ze het 2009 model. Misschien ff wachten en kijken welk pak KappuhH krijgt toegezonden.
Persoonlijk vind ik de looks van het 2008 model mooier maar ik kreeg dus het 2009 model opgestuurd....

Ik kreeg ook nog een tip van El Rudo.
Waarschijnlijk had ik de latex seals precies op de knokkels van mijn polsen en enkels zitten zodat de uiteinde van mijn thermoondergoed toch een beetje vochtig was geworden.

TIP: trek de latex seal ongeveer 3 cm boven de knokkels van je enkel/pols.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #214 Januari 14, 2009, 23:17:54
edit2Rapporteer  
Die tip gaf dat chineesje van 45kg ook. Zit zeker wat in denk ik, maar komen je handschoentjes dan nog wel over je pak? Schoentjes wel.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #215 Januari 14, 2009, 23:27:56
edit2Rapporteer  
Ik kreeg ook nog een tip van El Rudo.
Waarschijnlijk had ik de latex seals precies op de knokkels van mijn polsen en enkels zitten zodat de uiteinde van mijn thermoondergoed toch een beetje vochtig was geworden.

TIP: trek de latex seal ongeveer 3 cm boven de knokkels van je enkel/pols.

tja eigenlijk is de tip afkomstig van mr. Stormchaser de 1ste, Wouter. Stukje service, hij heeft me persoonlijk uitgelegen hoe en wat met mn Ocean Rodeo Pyro.
Veel plezier met die pakken gabberts!
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #216 Januari 15, 2009, 00:34:35
edit2Rapporteer  
Dan heb ik dus op het juiste moment ingekocht (31-12-2008)
De pound mag nog een heel eind steigen voordat het dezelfde verkoopprijsniveau van de NL shops heeft bereikt.
Idd precies goede moment! Ik op het verkeerde, 9 januari
Citaat
@ Timmeh... Je zou idd ook het 2008 pak kunnen bestellen en met een beetje geluk versturen ze het 2009 model. Misschien ff wachten en kijken welk pak KappuhH krijgt toegezonden.
Persoonlijk vind ik de looks van het 2008 model mooier maar ik kreeg dus het 2009 model opgestuurd....
Laat het direct weten als ik het pak heb
Citaat

Ik kreeg ook nog een tip van El Rudo.
Waarschijnlijk had ik de latex seals precies op de knokkels van mijn polsen en enkels zitten zodat de uiteinde van mijn thermoondergoed toch een beetje vochtig was geworden.

TIP: trek de latex seal ongeveer 3 cm boven de knokkels van je enkel/pols.
Goede tip! Vraag me inderdaad hetzelfde als Vinni af...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #217 Januari 15, 2009, 00:37:01
edit2Rapporteer  
Die tip gaf dat chineesje van 45kg ook. Zit zeker wat in denk ik, maar komen je handschoentjes dan nog wel over je pak? Schoentjes wel.
Mijn handschoentjes en schoentjes komen dan nog met gemak "ruim" over de latex seal heen maar dat is natuurlijk per schoen/handschoen anders  Wink
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #218 Januari 15, 2009, 00:40:05
edit2Rapporteer  
Trouwens ff wat anders. Hoe zit het eigenlijk met de rits? Moet je die vaak insmeren? En is dat spul bij het pak geleverd? Ben het namelijk vergeten er bij te bestellen.
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #219 Januari 15, 2009, 08:17:10
edit2Rapporteer  

Ik kreeg ook nog een tip van El Rudo.
Waarschijnlijk had ik de latex seals precies op de knokkels van mijn polsen en enkels zitten zodat de uiteinde van mijn thermoondergoed toch een beetje vochtig was geworden.

TIP: trek de latex seal ongeveer 3 cm boven de knokkels van je enkel/pols.

Mmmh, ben benieuwd of dat het "probleem" is, is heb mijn latex seals steeds boven de knokkels gehad en het is toch elke keer een klein beetje vochtig (niet hinderlijk).
Wat betreft bij de mouwen zou het toch er aan kunnen liggen dat door de "ventilatiegaatjes" onderaan de mouw het water binnenkomt en met name als je langer daarmee onder water zit het water binnendringt via de stof die geplaatst is tussen je pak en de latex seals (centimeter of 2).
Misschien niet duidelijk uitgelegd maar voor diegenen die het pak hebben moeten maar eens kijken.

Voor wat betreft bij de enkels zou ik het niet weten...............misschien de haren van je benen er af harsen zodat het één en ander nog beter aan/afsluit? Roll Eyes
Kir
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #220 Januari 15, 2009, 10:09:25
edit2Rapporteer  
@kappuh;
Eerst rits afspoelen met flesje water voordat je je pak uitdoet, daarna als je pak uit is, insmeren met wax. Ik zou dit gewoon na iedere sessie standaard invoeren. Wax is een soort bijenwas en bij de duikshop voor 2 euro te koop. Volgens mij kan kaarsvet ook.

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #221 Januari 15, 2009, 11:06:05
edit2Rapporteer  
Heb ook een 2009 pak toegestuurd gekregen!  YeSS

Heb de maat nog niet kunnen meten aangezien ik nog op mn studieadres ben en het pak bij mn ouders is binnengekomen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #222 Januari 15, 2009, 12:09:56
edit2Rapporteer  
Heb ook een 2009 pak toegestuurd gekregen!  YeSS

Heb de maat nog niet kunnen meten aangezien ik nog op mn studieadres ben en het pak bij mn ouders is binnengekomen.

Dus "TimmeH" als je nu snel de 2008 "L" besteld dan krijg je waarschijnlijk ook het 2009 pak opgestuurd en steek je de extra centen in je eigen zak  Wink

@ gebruikersnaam.. Het pak spoel ik niet af voordat ik hem open doe want de rits is toch zand vrij omdat ik dan net het water uit kom. Thuis spoel ik ff met leidingwater de rits en de manchetten af en smeer de rits weer ff in.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #223 Januari 15, 2009, 12:40:40
edit2Rapporteer  
HJ - soms waait er zand in je rits of komt er zand in bij het om doen van je rugzakkitetasunit. Het kan soms nodig zijn om even te sprüdeln met wat water om de rits aan de praat te krijgen.
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #224 Januari 15, 2009, 13:17:12
edit2Rapporteer  
@ Mini Me:

Mooi dat je pak goed bevalt! mocht je binnenkort een keer gaan varen laat het maar even weten... Wil ook wel een keer naar zee...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.