McBridges
|
had je toch de Astro moeten nemen.......
Dat is 1 voordeel , een ander voordeel van de rits aan de voorkant is dat hij beter beschermd is door de flap die je over heen doet. Als ik bijvoorbeeld kijk dat na een kwartiertje ouweh**ren op het strand ik mijn plank bijna uit moet graven vanwege het stuifzand is dat natuurlijk ook iets waar je rits van te lijden heeft........... Tuurlijk, thuis schoonspoelen en daarnaast niet teveel op het strand hangen maar op het water bezig zijn helpt ook, maar toch............. (Zeker als je meeneemt dat de rits, in ieder geval bij een zittrapeze, TOTAAL niet irriteert en de pakken verder gelijk zijn).
|
|
|
xray
|
Zo, dag 2, nergens, noppes, nada, niets nat! Goede tip om je fleece iets hoger te trekken. Verschil was weer duidelijk vandaag, vrienden in wetsuits klaagden over koude voeten en handen en ik... ;D
Goede thermisch shirt onder fleecepak en klaar is xray....
Oh ja, Wijk was best nog OK vandaag..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, vandaag een ware invasie met die co.uk gekochte Gul droogpakken op de Slufter Ik moet zeggen dat ze er in werkelijkheid erg gelikt uitzien! Als ik nog ff wat geld over had wist ik het wel
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zo, vandaag een ware invasie met die co.uk gekochte Gul droogpakken op de Slufter Ik moet zeggen dat ze er in werkelijkheid erg gelikt uitzien! Als ik nog ff wat geld over had wist ik het wel Tja ik loop binnen Ben benieuwd of er een antwoord gaat komen van de Nederlandse shops
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Tja ik loop binnen Als je voor elk pak een euro zou krijgen van die gasten... Ben benieuwd of er een antwoord gaat komen van de Nederlandse shops Ik vermoed van niet, die hopen stevig dat de koers van de pond zal stijgen ben ik bang...
|
|
|
xray
|
Toch jammer dat als dat komt het helaas veel te laat is! Typisch geval van niet opletten!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Toch jammer dat als dat komt het helaas veel te laat is! Typisch geval van niet opletten!
Wat dacht je van al die kites/boards en andere kitegerelateerde zaken die op dit moment massaal in de UK ingekocht worden. Je zou toch denken dat je NL shops met een overschot blijven zitten Vragen die shops zich dan niet af hoe het komt dat ze in de laatste paar maanden nog bijna geen drysuite hebben verkocht terwijl je nu onwijs veel gasten met een drysuit op het water ziet staan..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik denk dat de NL handel hier heel simpel in staat, ze kunnen die handel beter even vasthouden dan dat ze het nu voor een grabbel prijs op de markt zetten. Daar zijn dry suits ook de producten niet naar, weinig last van modeljaren etc. Voor Wouter/Stormchaser lijkt het me gunstig dat Ocean Rodeo een vrij breed pakket heeft met top kites en boards, en hij timmert ook lekker met Caution aan het strand. De pakken van OR blijven top, en de service ditto. Voor de shops weet ik het niet, er zijn ook een hoop mensen die niet eerst op het internet kijken en voor hun is de markt een stuk minder transparant.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
....er zijn ook een hoop mensen die niet eerst op het internet kijken en voor hun is de markt een stuk minder transparant.
In West-Drente en Zuid-Overijssel hebben ze tegenwoordig ook internet hoor En Internet kopen = minder makkelijke garantie en service in de regel Echter, in de praktijk valt dat heel erg mee. Zelfs in het buitenland kopen gaat de service en garantie nog best goed. En zonder namen te noemen is de service van sommige shops ook niet zoals ze zelf beweren.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
We gaan een beetje off topic maar volgens mij weet bijna elke kitesurfer wel het internet te vinden. Gevoelsmatig heb ik het idee dat er meer dan 50% via het internet geshopt wordt. Het is dus een beetje struisvogelpolitiek van de Nederlandse shops. Natuurlijk zouden de NL shops voor de hoofdprijs, aan de niet oplettende klant, een pak kunnen verkopen maar als die persoon vervolgens dan lekker "peppie" over het strand loopt en van iemand anders te horen krijgt dat hij de hoofdprijs heeft betaald voor zijn spullen dan zou ik mij als klant maximaal genaaid voelen en nooit meer zaken met die shop willen doen.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Kan even de betaalmogelijkheden niet vinden, is het mogelijk per overboeking te betalen ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kan even de betaalmogelijkheden niet vinden, is het mogelijk per overboeking te betalen ?
Bedoel je de betaalmogelijkheden van die UK shop?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ja idd, heb geen creditcard en kan even niet vinden of bestellen dan ook mogelijk is.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ja idd, heb geen creditcard en kan even niet vinden of bestellen dan ook mogelijk is.
Als je jezelf aanmeld en de bestelling plaatst dan krijg je op een gegeven moment ook de optie om via internet je betaling te doen. an komen er wel extra kosten bij ivm betaling in het buitenland. Ook zal het een extra 4 dagen duren voordat het geld bij die shop binnen is dus zou het ook langer gaan duren voordat je de spullen binnen hebt. Het beste en goedkoopste is om via Visa of Creditkaart je betaling te doen. De kaart geeft extra zekerheid en er zijn geen extra kosten voor het betalen in buitenland. Misschien zou je aan een famielid, met een Credit/Visa kaart, kunnen vragen of die de betaling voor je zou willen doen.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Bedankt voor je antwoord, ga er gelijk eentje bestellen ! Ben benieuwd naar het verschil ten opzichte van een wetsuit, afgelopen weekend ging wel maar was niet echt "lekker" varen met een 5/3.
Ben bekend met de voordelen van creditcard alleen kan de bkr toetsing i.v.m aankomende hypotheek aanvraag even niet gebruiken.
De iets extra kosten neem ik even voor lief, bestel gelijk een nieuwe wetsuit(vandaag gescheurd) en schoentjes prijsverschil is gigantisch.
Zal hier een revieuw plaatsen, van de service en de spullen.
|
|
|
Vinni
|
Vandaag dus voor het eerst het pak getest. Echt helemaal super!! Ik ben echt helemaal droog gebleven, ook niet vochtig bij de armen ofzo. En dat terwijl ik echt super veel gebodydragt heb. Ik had er alleen dat fleece pakje onder, en dat was af en toe nog best wel aan de warme kant!
Soms leek het alsof er tijdens het body draggen een paar druppels water via de nek binnen kwamen, maar het is er toch 100% droog gebleven. Wat ik voelde is de rits van het fleece pak geweest, omdat ik deze gewoon op mijn lichaam had. Die rits is dan van koud metaal.
|
|
|
xray
|
Een thermisch shirtje onder het pak is erg lekker is mijn ervaring.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zo.....ook maar besteld!
Welkom bij de club
|
|
|
KappuhH
|
Wetsuitoulet profiteert even flink van de koers op deze manier.
|
|
|
KappuhH
|
Wat anders trouwens voor de mensen die het pak al binnen hebben. Wat staat er bij jullie op de mouw? GCX3 of GCX4? Bij mij staat namelijk GCX4 en bij HJ GCX3. Die van mij is heel donkerblauw en die van HJ zwart. Snap eigenlijk niet wat voor pak ik gekregen heb aan gezien de Enforcer volgens de website GCX3 is. De andere pakken met GCX4 die op de website staan hebben allemaal schoentjes er bijaan dus die kunnen het niet zijn...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wetsuitoulet profiteert even flink van de koers op deze manier.
Tenzij hij of zij zoals zoveel Engelsen een vakantiewoning een Spanje hebben Daar lopen ze helemaal op leeg op dit moment
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Wordt nog druk straks in de winter als iedereen een droogpak koopt.
@kitebrenda: niet om reclame te maken hoor maar als je een creditcard bij de Rabo opvraagd wordt deze niet geregistreerd bij BKR. Alle betalingen worden maandelijks van je betaalrekening afgeschreven dus het wordt niet gezien als een crediet...
succes!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
KappuhH... gewoon ff de shop een mail sturen en vragen wat het verschil is.
@ H H.. Ik heb de VISA van de ANWB. Ik heb nooit z'n ding willen hebben want ik vind het altijd een brevet van onvermogen maar je kunt er niet meer om heen en het is een must wanneer je veel shopt op het internet. Je kunt ook bijna geen hotel meer boeken zonder dat je het creditkaartnr achter laat bij de receptie.
|
|
|