review droogpak Gul Enforcer

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #425 Februari 04, 2009, 17:32:56
edit2Rapporteer  
NPX heeft een cap met dubbele 'seal' een flapje gaat onder je pak, de andere er bovenop. Verder zit er een touwtje bij het gezicht om m beter te kunnen sluiten(standaard pastte ie bij mij goed) 35euro geloof ik @ intersurf sneek, als dat niet in de buurt is: de prijzen zullen wel redelijk gelijk zijn. Wel veel geld voor een cap, maar ik ben wel erg tevreden.

Klinkt eng!! Flapje onder een droogpak is volgens mij lekken op je nekseal.
Benjooh

Antwoord #426 Februari 06, 2009, 21:10:40
edit2Rapporteer  
Ik sta op het punt ook een pakkie aan te schaffen maar zit nog met een vraagje.
Hebben zowel de 2008 als de 2009 versie bretels of heeft alleen de 2009 versie dit? En zoja, heeft dit echt meerwaarde? (Geloof dat ik dr in dit topic al wel wat over gelezen heb maar de tijd ontbreekt me ff om dat op te zoeken...  Wink)
Morres

Antwoord #427 Februari 06, 2009, 21:14:43
edit2Rapporteer  
NPX heeft een cap met dubbele 'seal' een flapje gaat onder je pak, de andere er bovenop. Verder zit er een touwtje bij het gezicht om m beter te kunnen sluiten(standaard pastte ie bij mij goed) 35euro geloof ik @ intersurf sneek, als dat niet in de buurt is: de prijzen zullen wel redelijk gelijk zijn. Wel veel geld voor een cap, maar ik ben wel erg tevreden.

Klinkt eng!! Flapje onder een droogpak is volgens mij lekken op je nekseal.
Geen verstand van, ik reagerde puur over het 'goede cap' gebeuren
Vinni

Antwoord #428 Februari 06, 2009, 21:15:46
edit2Rapporteer  
Ja ze hebben ze allebei. Of het meerwaarde heeft? Mja ik heb hem 1 keer gedragen zonder ze om te doen maar je merkt er niet zo heel veel van. Het zit allemaal niet wat steviger met bretels.
Benjooh

Antwoord #429 Februari 06, 2009, 21:39:24
edit2Rapporteer  
Oke thx! Ga ik toch maar voor het 2008 pak voor 150 pond. ThumpsUp Ze hebben dr helaas  geen fleece in mijn maat meer bij dus die moet ik ergens anders bestellen waardoor het weer wat duurder wordt.  ThumpDown Maargoed al met al voor zo'n €250,- een pak + fleece! (Inclusief verzendkosten.)  ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #430 Februari 06, 2009, 23:09:56
edit2Rapporteer  
Oke thx! Ga ik toch maar voor het 2008 pak voor 150 pond. ThumpsUp Ze hebben dr helaas  geen fleece in mijn maat meer bij dus die moet ik ergens anders bestellen waardoor het weer wat duurder wordt.  ThumpDown Maargoed al met al voor zo'n €250,- een pak + fleece! (Inclusief verzendkosten.)  ThumpsUp

Z'n fleece kost in Nederland 100,- euro dus dan zou ik gewoon dat pak bij een shop kopen die een gratis fleece erbij geeft  ThumpsUp
Benjooh

Antwoord #431 Februari 06, 2009, 23:29:09
edit2Rapporteer  
Hey MINI-ME, ik ben dr bij de prijs vanuitgegaan dat ik zowel de suit als het pak in de UK koop, dan kom ik op zo'n €250,- uit:

Ik koop de suit bij PorthDaniel (150 pound + 25 verzend): 175 Pound
De fleece koop ik bij Wetsuitoutlet (29 pound + 10 pound verzend): 39 Pound
Bij elkaar zo'n 225 Pound maal 1,13 = zo'n €250,-  Wink

Ik heb Wetsuitoutlet al ff gemaild maar daar kan ik geen suit + fleece uit 2008 in mijn maat voor 230 Pound meer krijgen dus daar ben ik minimaal 250 Pound + 10 Pound verzend kwijt: 260 x 1,13 zo'n €290,-
Al met al toch nog zo'n €40,- euro winst dus Wink (Maar wel een 2008 pak ipv 2009 maargoed dat maakt toch weinig uit Smiley)

Ik ga dr waarschijnlijk ook nog wax en handschoentjes bijkopen!
johan

Antwoord #432 Februari 06, 2009, 23:55:37
edit2Rapporteer  
koop dan de Gul drygloves 2.5 mm erbij, die heb ik meebesteld met mijn Gul en ben er erg tevreden over. Waarom: ze sluiten goed aan op je pak met de seals, en ze zitten niet te strak. Ik heb geen koude handen gehad.
Benjooh

Antwoord #433 Februari 07, 2009, 00:08:42
edit2Rapporteer  
Ik neem aan dat je deze bedoelt? http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=26_77&products_id=179
Vallen ze groot of klein uit? Ik heb redelijke kleine handen maar 'small' lijkt me weer wat te klein.

Ik was aanvankelijk van plan om deze te kopen: http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=26_77&products_id=1362 maar de 'dry' versie was me nog niet opgevallen. Daar heb ik denk ik toch wat meer vertrouwen in.  Wink Ik neem aan dat je, gezien de dikte, ook geen last van kramp hebt bij die dry gloves? Hoe kom je aan de dikte trouwens? Zie het dr nergens bijstaan.  Smiley
(HJ) MINI-ME

Antwoord #434 Februari 07, 2009, 00:17:32
edit2Rapporteer  
Ik heb dus die 2de optie (2mm gul glove) en ben er onwijs blij mee.
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=26_77&products_id=1362

Lekker warme handen. Komt wel een laagje water tussen maaer dat houdt juist de handen warm. Heb de handschoenen in 0 C met 1,8 C water aan gehad en heb gewoon 4 uur op het water gestaan zonder dat ik koude handen kreeg.

Zit een lekkere antislip laag op en je kunt je handschoenen gewoon aanhouden als je de knoopjes in je kite legt..

Dus: Lekker warm en veel gevoel.... dat voor 20,- euro  Wink
Benjooh

Antwoord #435 Februari 07, 2009, 01:15:02
edit2Rapporteer  
De 2e optie is/was in eerste instantie ook mijn eerste keuze omdat jij dr goeie ervaring mee hebt Wink Probleem is echter dat ik bang ben dat 'natte' handschoenen na een x aantal keer gebruikt te zijn niet meer genoeg isoleren. Dat is met mijn huidige handschoenen zo tenminste... Die zijn 3mm dik en ik krijg dr vanaf een graad of 5 al koude handen in.  ThumpDown
Maargoed de drygloves daarentegen zijn wel weer bijna 2x zo duur en ik weet niet in hoeverre je daar echt 'last' kunt krijgen van kramp oid. (Waardoor de 5mm wanten waar ik ook het e.e.a. over lees al zijn afgevallen.)
Dus... wie helpt mij uit de brand? Wink
(HJ) MINI-ME

Antwoord #436 Februari 07, 2009, 04:13:21
edit2Rapporteer  
Ik kan alleen maar in herhaling vallen.
Die 2 mm Gul handschoen icm het droogpak zijn gewoon helemaal top.
Die handschoen heeft een rubberachtige bovenlaag en geen naden.
Wanneer er toch water, via de achterzijde, in je handschoen komt dan zal dat water opwarmen en als een soort isolatielaag werken.

Ik heb onwijs snel koude handen en nu ben ik gewoon met 0C aan het bodydragen en vaar gewoon 4 uutjes nonstop zonder dat ik koude handen heb.

Die handschoenen kosten in de NL shops 39,- euro maar via die UK shop 20,- euro  Wink
McBridges

Antwoord #437 Februari 07, 2009, 12:16:21
edit2Rapporteer  
Hee Benjooh, ik weet niet welke fleece maat ze nog wel hebben   Roll Eyes (ze doen er sowieso ééntje bij denk ik), maar als 't een maat L is wil ik hem wel van je overnemen, zodat jouw kosten voor de aanschaf ook weer lager worden, (noem 't een win-win situatie  Grin)

Grtz.
Jelke

Antwoord #438 Februari 07, 2009, 12:53:10
edit2Rapporteer  
Droogpakje vorig week binnen gekregen via gls (Binnen 2 dagen in huis)
Nu had ik voor iemand anders een firestarter 08 bij besteld deze was in backorder gezet, 08 was niet meer tekrijgen dus werd een 09 top dus, maandag kreeg ik netjes z'n code voor parcelforce. Maar nog steeds niks binnen, nu staat er op parcelforce dat hij is afgeleverd bij getekend door een naam die mij niks zegt (niemand hier in de straat heeft ide achternaam. direct gemaild natuurlijk maar nog geen reactie terug gehad. Het kan dus zijn dat ze mij de verkeerde code hebben geven die toevalig ook naar NL ging. of dat de gls er mee aan het spelen is...
Morres

Antwoord #439 Februari 07, 2009, 12:57:11
edit2Rapporteer  
of je loopt gewoon langs degene met dezelfde naam....
Ik heb het ook wel eens gehad dat ie op afgelevert stond, terwijl ie ná het weekend kwam.
Jelke

Antwoord #440 Februari 07, 2009, 13:11:09
edit2Rapporteer  
Ik heb natuurlijk zelf al even gekeken via de telefoongids wie er in de buurt van Groningen woont met deze achternaam, maar niks te vinden..., Dus word lastig langs gaan hé
(HJ) MINI-ME

Antwoord #441 Februari 07, 2009, 14:18:02
edit2Rapporteer  
Ik heb natuurlijk zelf al even gekeken via de telefoongids wie er in de buurt van Groningen woont met deze achternaam, maar niks te vinden..., Dus word lastig langs gaan hé
Of je pakt de telefoon en belt die UK shop  Roll Eyes
Kevin

Antwoord #442 Februari 07, 2009, 17:39:10
edit2Rapporteer  
Ik sprak gister iemand van GUL nl Tongue en die zijn niet zo blij met iedereen die in de UK besteld Tongue ze gaan vanuit GUL dan ook de prijzen recht trekken met de rest van europa zodat de andere shops ook nog wat kunnen verdienen en niet alleen die engelse shops Tongue

Dus wees snel zou ik zeggen en bestel nog wat voordat je de zelfde prijs gaat betalen als in NL.

Later
(HJ) MINI-ME

Antwoord #443 Februari 07, 2009, 19:56:13
edit2Rapporteer  
Ik sprak gister iemand van GUL nl Tongue en die zijn niet zo blij met iedereen die in de UK besteld Tongue ze gaan vanuit GUL dan ook de prijzen recht trekken met de rest van europa zodat de andere shops ook nog wat kunnen verdienen en niet alleen die engelse shops Tongue

Dus wees snel zou ik zeggen en bestel nog wat voordat je de zelfde prijs gaat betalen als in NL.

Later

Die discussie hebben we al gehad... Dat heeft VdBerg ook geprobeerd maar dat gaat GUL NL niet voor elkaar krijgen. Het heeft alles te maken met de koers van de pond.
Het geldt namelijk voor alle merken die in de UK te koop worden aangeboden.
De UK shops maken er handig gebruik van en adverteren nu ook gewoon op kitehigh  Cheesy
Kaptain

Antwoord #444 Februari 07, 2009, 20:06:04
edit2Rapporteer  
Zou netjes zijn van GUL als ze het recht trekken, dan hoeven we geen verzendkosten vanuit engeland meer te betalen.  Wink
Kevin

Antwoord #445 Februari 07, 2009, 20:54:09
edit2Rapporteer  

Later

Die discussie hebben we al gehad... Dat heeft VdBerg ook geprobeerd maar dat gaat GUL NL niet voor elkaar krijgen. Het heeft alles te maken met de koers van de pond.
Het geldt namelijk voor alle merken die in de UK te koop worden aangeboden.
De UK shops maken er handig gebruik van en adverteren nu ook gewoon op kitehigh  Cheesy
Ik bedoelde niet dat GUL NL de prijzen recht gaat trekken maar GUL international dus overal de zelfde prijs ook in de UK Wink
KappuhH

Antwoord #446 Februari 07, 2009, 20:57:30
edit2Rapporteer  
Volgens mij zou ook zonder de goede koers het pak in de UK goedkoper zijn. Dat zouden ze inderdaad recht kunnen trekken.
Stanley

Antwoord #447 Februari 07, 2009, 21:01:05
edit2Rapporteer  
Je gelooft toch niet dat ze voor het buitenland de prijzen voor hun THUIS markt gaan aanpassen.
Kevin

Antwoord #448 Februari 07, 2009, 21:19:21
edit2Rapporteer  
Je gelooft toch niet dat ze voor het buitenland de prijzen voor hun THUIS markt gaan aanpassen.

Wel als het buitenland geen dingen meer bij ze inkoopt Wink omdat ze niks meer aan het buiteland verkopen maar alleen nog in eigen land.
xray

Antwoord #449 Februari 07, 2009, 21:25:41
edit2Rapporteer  
Linksom (via UK) of rechtsom (via NL) dus voor de fabrikant maakt dat dan toch niet uit!?
;D

Marge is blijkbaar gewoon idioot...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.