Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat is het verschil tussen de Enforcer en de Astro?
ANTWOORDRits zit bij de Astro voor, Enforcer achter. Staat ook in deze thread trouwens.Hahahaha Hij blijft leuk
|
|
|
Langbeest
|
Enforcer heeft rits op rug Astro op voorzijde
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Mijn Astro staat te koop, mocht iemand interesse hebben. Staat ook hier op KH. Is een Medium. Twee keer mee gevaren.
|
|
|
Kemperman
|
Waarom kiest iedereen de Gul Enforcer boven de Gul Force? De gul Force ziet er vergelijkbaar uit en bij deze heb je ook nog eens droge voeten.
|
|
|
DM2008
|
Mijn Astro staat te koop, mocht iemand interesse hebben. Staat ook hier op KH. Is een Medium. Twee keer mee gevaren.
Waarom verkoop je'm? (
|
|
|
feddomw
Gast
|
OR Pyro gekocht. Niets mis met de Gul, maar de Pyro is echt wel een slagje beter. Zoals zo vaak gezegd, de prijs/kwaliteit verhouding van de Gul is wel bijzonder goed. Waarom kiest iedereen de Gul Enforcer boven de Gul Force? De gul Force ziet er vergelijkbaar uit en bij deze heb je ook nog eens droge voeten.
Omdat met de schoentjes niet te varen is.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Feddow... Waarom een droogpak kopen als je toch op blote voeten vaart? Je wordt dan toch nat in je pak. ok alleen bij je onderbenen. En geen last van koude voeten dan als het rond de 0-5 graden is?
|
|
|
Kemperman
|
Zo dik zijn die latex sokken toch niet die aan het pak vastzitten? De voeten zullen minder bewegingsvrijheid hebben, dat is logisch, maar door de warmere voeten heb je weer meer gevoel lijkt me. Right?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Feddow... Waarom een droogpak kopen als je toch op blote voeten vaart? Je wordt dan toch nat in je pak. ok alleen bij je onderbenen. En geen last van koude voeten dan als het rond de 0-5 graden is?
Ik doe vanaf nu wel schoenen aan ivm de kou. Ik bedoelde dat een pak met schoenen er aan vast niet mee te varen is, dat vroeg Kemperman namelijk. @Kemperman: die schoenen zijn niet latex, maar dik rubber. En je verliest elk gevoel met je board, plus ze gaan draaien, plus ze zijn erg moeilijk in je straps te krijgen, plus ze zijn kwetsbaar qua lekkages. Ik heb vaak gedoken in droogpak, dat zijn altijd pakken met schoenen er aan vast. Je "slobbert" toch altijd een beetje in die schoenen: ze moeten immers passen voor meerdere maten. Neopreen schoentjes zijn ook prima warm en geven je meer gevoel met je board.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik dacht dat je met die latex sokken ook nog eens in schoentjes moest of ben ik nou gek?
|
|
|
feddomw
Gast
|
ik dacht dat je met die latex sokken ook nog eens in schoentjes moest of ben ik nou gek?
Er zijn mensen die varen alleen op latex sokken op TT. Dan heb je wel iets van warmte en wel feeling. Je moet er echter niet op lopen. Kemperman vroeg echter specifiek naar de Gul pakken met schoenen er aan vast. Als iemand die trouwens wil, Watersport Scheveningen is bezig met de opheffingsuitverkoop en ik zag aardig wat "zeil"droogpakken hangen, allemaal met schoenen er aan. Waarschijnlijk wel scherp geprijsd, ik heb zelf niet gekeken.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
lijkt mij ook... die gaan namelijk bij het minste of geringste stuk. die latex sokken die aan je pak vast zitten althans... niet zijnde gevulcaniseerde boots
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mijn Gul astro staat te koop in maat M is in perfecte staat + berenpakkie.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
lijkt mij ook... die gaan namelijk bij het minste of geringste stuk. die latex sokken die aan je pak vast zitten althans... niet zijnde gevulcaniseerde boots Heb voor als het water koud wordt neopreen sokken, voor in de neopreen schoenen. Lekker warm alleen het gevoel wordt minder. Maar ja met koud voeten voel je ook niet veel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb ook een droogpak met latexsokken eraan vast ik vind het een stuk lekkerde als zonder je kan nu met zomerschoentjes blijven varen met thermosokken eronder aan ..dan heb je warmere (droge) voeten als met dikke neoprene winterschoentjes en je heb meer boardgevoel .. Plus er komt geen water meer door je enkelseals wat bij me vorige droogpak bijna altijd het geval was ...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Plus er komt geen water meer door je enkelseals wat bij me vorige droogpak bijna altijd het geval was ... Kijk en daar heb je bij een Pyro Pro van Ocean Rodeo weer geen last van. Vaar nu met enkelseals die helemaal aan barrelen zijn maar prop de restanten in me surfboots klittebandje eromheen en zie alleen me enkel wordt nat. Moet natuurlijk niet lang door het water gaan lopen want dan ben ik nat tot me knieën.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mensen waar kan ik ergens goedkoop en goed thermo ondergoed scoren? Ik heb nu dan wel een droogpak maar ik vaar nog steeds in mijn wetsuit.
|
|
|
[Pepper]
|
Ik wilde je doorverwijzen naar www.altijdwarm.nl van je collegamoderator X-ray maar het lijkt er op dat hij niet meer in thermoondergoed handelt. Misschien weet hij toch nog een paar goede adresjes....
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Mensen waar kan ik ergens goedkoop en goed thermo ondergoed scoren? Ik heb nu dan wel een droogpak maar ik vaar nog steeds in mijn wetsuit. Thermo-ondergoed van de hema is prima (en goedkoper) dan de reguliere thermo-ondergoed merken.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Mensen waar kan ik ergens goedkoop en goed thermo ondergoed scoren? Ik heb nu dan wel een droogpak maar ik vaar nog steeds in mijn wetsuit. Aldi of Lidl. Kost geen drol en is prima. tuurlijk je kan craft kopen. Is wel 5 x zo duur en niks beter is mijn ervaring. Er was een Jongen. Johan was/is zijn naam geloof ik die was niet tevreden met het LIDl spul. Die van mij van de Aldi zijn prima. Zie link http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=36853.0
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tnx mensen dan ga ik even op speur toch uit bij de Aldi / Lidl / Makro / Hema enz.
|
|
|
Kemperman
|
Ben erg tevreden met mijn Gul Enforcer. Handen en voeten zijn nu ook veel warmer in vergelijking met een wetsuit.
Doet iemand wel eens een impactvest onder het pak aan? Of kan ik het er beter over aan doen?
|
|
|