ode aan shannon

michiel v geel

Antwoord #75 Januari 09, 2009, 03:41:18
edit2Rapporteer  
nah... is jullie dirty mind.... loser

t feit dat gerjon met michiel wil zoenen lokt dan weer geen reacties uit, dat vind ik best oneerlijk.... Angry

ik zoen niet met minderjarige kindjes Roll Eyes Kiss

en morres, nu weet ik nog niet wat je bedoeld?

alleen als je op 29feb bent geboren ben je minderjarg

voor de rest zijn we allemaal evenveel jarig.

@mick, ik spreek je nog wel in het echt.... (sommige dingen kunnen niet)
shannon89
Gast
Antwoord #76 Januari 09, 2009, 04:54:38
edit2Rapporteer  
hey zeupeltje

maak je me nieuwsgierig, ga jij gewoon slapen! en nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik niet meer ervan kan slapen Tongue

nee kiddin, IK HEB NETELROOS! dat tentamen word dus niets, ik durf de deur nieteens uit... wees maar blij dat je niet kan komen dit weekend.

@ opamorres... tis gewoon dat jij nog meer slowchat dan mij, en ik je altijd online zie, dat ik dacht: duurt lang:p

@ mick. stoppen met roken zuigt.zo.hard! Nog niet gesmokkeld??? ik zit er echt over te denken weer te beginnen, met oog op het welzijn van de mensen om mij heen Tongue
Morres

Antwoord #77 Januari 09, 2009, 13:39:57
edit2Rapporteer  
@ Januari 09, 2009, 03:54:38

hey zeupeltje

maak je me nieuwsgierig, ga jij gewoon slapen! en nu ben ik zo nieuwsgierig dat ik niet meer ervan kan slapen Tongue

nee kiddin, IK HEB NETELROOS! dat tentamen word dus niets, ik durf de deur nieteens uit... wees maar blij dat je niet kan komen dit weekend.

@ opamorres... tis gewoon dat jij nog meer slowchat dan mij, en ik je altijd online zie, dat ik dacht: duurt lang:p

@ mick. stoppen met roken zuigt.zo.hard! Nog niet gesmokkeld??? ik zit er echt over te denken weer te beginnen, met oog op het welzijn van de mensen om mij heen Tongue

Waarom dumpt van Geel zn huidige chick (with a dick) niet, en gaan jullie een liefdesnestje bouwen, de vonken springen er af, overduideijk, WimT kan jullie wel e.e.a leren heb ik begrepen.
shannon89
Gast
Antwoord #78 Januari 09, 2009, 14:11:13
edit2Rapporteer  
Lezen morres Tongue ik val niet op minderjarige jongetjes

ik wil een echte man Tongue

nee, eigenlijk wil ik uberhaupt geen man, ik denk dat ik de rest van mijn leven vrijgezel blijf, gedonder ook al
michiel v geel

Antwoord #79 Januari 09, 2009, 14:22:49
edit2Rapporteer  
morres je kan (jee eindelijk gerechtigheid) wel mischien geen moderator zijn maar dat betekend natuurlijk niet dat je alles kan gaan roepen...
shannon89
Gast
Antwoord #80 Januari 09, 2009, 17:47:26
edit2Rapporteer  
ik zit zo nietslezend naar m'n scherm te kijken, zie ik ineens de banner van rodeo ride voorbij komen... en ik dacht echt: ik word gek in m'n hoofd, dus ik keek nogeens maar nee, ik zag het echt, en dacht... what...the...fuck?

kan iemand mij de link tussen een string en kiten uitleggen? Grin want ik mis m gok ik
Morres

Antwoord #81 Januari 09, 2009, 18:14:16
edit2Rapporteer  
ik zit zo nietslezend naar m'n scherm te kijken, zie ik ineens de banner van rodeo ride voorbij komen... en ik dacht echt: ik word gek in m'n hoofd, dus ik keek nogeens maar nee, ik zag het echt, en dacht... what...the...fuck?

kan iemand mij de link tussen een string en kiten uitleggen? Grin want ik mis m gok ik

Er staat 'get a rise' bij, dat is ook een uitdrukking, dat je een stijve krijgt (je piemel stijgt omhoog)
Overigens is Van Geil niet minderjarig, hij is boven de 16, dus dat maakt het legaal, mits het van beide kanten komt(nee niet letterlijk kinders)

morres je kan (jee eindelijk gerechtigheid) wel mischien geen moderator zijn maar dat betekend natuurlijk niet dat je alles kan gaan roepen...
Sorry poepie Kiss
michiel v geel

Antwoord #82 Januari 10, 2009, 04:06:15
edit2Rapporteer  
nee er zijn dingen waar je grapjes over maakt (mijn merken mijzelf) maar puur omdat het feit dat jouw vriendin jouw zat was kan je die van mij niet gaan afbranden

zielig kleutertje dat je bent
Morres

Antwoord #83 Januari 10, 2009, 04:31:26
edit2Rapporteer  
gast, wij moeten altijd jouw humor maar pikken, en nu maakt iemand een superstom grapje over jou, en dan reageer je exact zo als iemand waarvan je mij voor uitmaakt. Overigens vind ik het mega-lame dat je wat er over PM besproken is, hier publiek maakt, en dan ook niet verdraaien zodat ik een sneue eikel lijk, lekker profi. prutser

Ik ben ook defensief wat betreft opmerkingen over vrienden of vriendinnen, maar zoiets stoms al die opmerking van mij moet je toch echt wel tegen kunnen, anders heb je nog een zwaar leven voor je
shannon89
Gast
Antwoord #84 Januari 10, 2009, 08:20:36
edit2Rapporteer  
zo dan, wat een reactie, out of nowhere...

michiel,het is al vier pagina's slap geouwehoer, in een subfora waar uberhaupt weinig serieuze woorden gesproken worden, ik snap niet waar je je over opwind

iedereen chill gewoon YeSS
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #85 Januari 10, 2009, 10:42:17
edit2Rapporteer  

whaha dat is vanwege de venturi "vented mesh" technology, er zit een spleet overdwars in die vlieger met een stuk je gaas er in. En omdat ze waarschijnlijk denken "sex sells" hebben ze daar een vlouw grapje van gemaakt. Het risico bestaat wel dat er mensen zijn die nu denken dat OR kites van strings zijn gemaakt.
http://oceanrodeo.com/kiting/rise, klik "product specs".
ik vaar/ijskite (over 20 minuten YeSS) met die kites en het werkt super.

BTW Morres, jouw uitleg van "Get a rise" kan ik niet vinden, not even on smudgy internet:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rise
shannon89
Gast
Antwoord #86 Januari 10, 2009, 11:44:02
edit2Rapporteer  
Citaat
WimT kan jullie wel e.e.a leren heb ik begrepen

Hoe het kan dat die een vriendin heeft is me nog steeds een raadsel schater als hij irl net zo is als in zijn posts Grin
Morres

Antwoord #87 Januari 10, 2009, 13:12:27
edit2Rapporteer  

whaha dat is vanwege de venturi "vented mesh" technology, er zit een spleet overdwars in die vlieger met een stuk je gaas er in. En omdat ze waarschijnlijk denken "sex sells" hebben ze daar een vlouw grapje van gemaakt. Het risico bestaat wel dat er mensen zijn die nu denken dat OR kites van strings zijn gemaakt.
http://oceanrodeo.com/kiting/rise, klik "product specs".
ik vaar/ijskite (over 20 minuten YeSS) met die kites en het werkt super.

BTW Morres, jouw uitleg van "Get a rise" kan ik niet vinden, not even on smudgy internet:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rise

Uit je eigen geposte link:
4. rise  12 up, 17 down
 When a guy gets turned on and shoots straight up
Last night, I felt Josh rise when I was giving him that lap dance.

shannon89
Gast
Antwoord #88 Januari 10, 2009, 13:14:16
edit2Rapporteer  
ik begin kitesurfen toch een tikkeltje een seksistische sport te vinden Grin
Matjas the scissor-kid

Antwoord #89 Januari 11, 2009, 01:06:24
edit2Rapporteer  
Nu pas....

meid....wij...zitten dagen achter windguru de wind te checken..zodra deze maar minimaal genoeg is springen we in onze ''crappy'' car en scheuren naar de spot....dan hebben we een opvlieger...een ''or....'' ...en daar moeten we het mee doen..

waarneer in onze check de wind dagen er dan een foto van een blonde meid verschijnt op het internet dan zijn ''wij'' net aaschieren....we duiken erop! (michiel neemt dit laatste heel letterlijk)...

kortom...wij zijn niet sekssistische...we kunnen er niks aan doen!
shannon89
Gast
Antwoord #90 Januari 11, 2009, 07:55:20
edit2Rapporteer  
prachtige uitleg matjas, ik snap het helemaal!!! zelfs op dit tijdstip. Is toch hartstikke mooi... soms... zou ik bijna willen dat ik een vent was Tongue dan was het leven zo makkelijk. Tongue

michiel, je bent een dikke sjaakafhaak, volgende keer als je bij je chica in scheemda bent kom je mooi hier partyhardy doen en blijven jullie maar crashen. ik accepteer geen weerwoord Grin

trusten!!!

:edit: hij is goed afgericht, drie uur later stond ie hier voor de deur loser schater
michiel v geel

Antwoord #91 Januari 11, 2009, 19:54:27
edit2Rapporteer  
om het vreselijk enthousiasme op kitehigh een beetje te stimuleren heb ik even met de gastvrouw overlegd en ben tot de volgende actie gekomen

uit de eerste 10 inschrijvingen voor de kitehigh meeting word een naam getrokken en de gelukkige mag een ''wilde'' nacht met shannon doorbrengen.

wat miss. ice er zelf over te zeggen had:

Citaat
zal het me een worst wezen naast wie ik slaap. aanraken betekent twee blauwe ogen en gekneusde ballen
shannon89
Gast
Antwoord #92 Januari 11, 2009, 19:56:41
edit2Rapporteer  
zucht

ik kan hier een hoop over zeggen... maar ik geef het op.

VanGeelMisbaksel Grin

ik voel me echt een fokking pitspoes ofzo

bovendien zijn jij en sjoerd de eerste, grapjas...
Morres

Antwoord #93 Januari 11, 2009, 20:21:55
edit2Rapporteer  
smoesjes vullen geen poesjes!
shannon89
Gast
Antwoord #94 Januari 11, 2009, 20:23:20
edit2Rapporteer  
smoesjes vullen geen poesjes!

Roll Eyes wie verzint er smoesjes
michiel v geel

Antwoord #95 Januari 11, 2009, 20:34:30
edit2Rapporteer  
enfin maurice durf je te komen naar groningen of niet?
Morres

Antwoord #96 Januari 11, 2009, 23:23:31
edit2Rapporteer  
jahoor, ik ben wel vaker in groningen geweest, alleen sommige conducteurs vind ik eng, maar daar ben ik overheen gestapt.
michiel v geel

Antwoord #97 Januari 14, 2009, 15:15:18
edit2Rapporteer  
zal ik je komen halen dan?

heb geen problemen om het handje van volwassen makken vast te houden
marcus aurelius

Antwoord #98 Januari 15, 2009, 11:49:13
edit2Rapporteer  
pff jezus wat een tekst...kon ik hier maar studiepunten voor krijgen..het was gek genoeg aantrekkelijker om de tekst op het scherm te lezen dan de teksten in mijn boek
shannon89
Gast
Antwoord #99 Januari 15, 2009, 13:17:47
edit2Rapporteer  
JAAAA lieve leuten, ik ben er weg van, ga als dobberaar naar curacao, en hopelijk als kiter terug(tsja, moet het nu toch een x onder de knie krijgen:d loser)

misschien plemp ik tussendoor nog wel foto's, en michiel, ik neem een kansloze souvenir voor je mee

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.