Morres
|
Ja maar als michiel een topic opent, MOET ik altijd even kijken, want soms is ie lekker aan het rellen, en daar hoef ik lekker niks meer aan te doen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja maar als michiel een topic opent, MOET ik altijd even kijken, want soms is ie lekker aan het rellen, en daar hoef ik lekker niks meer aan te doen Zal ik je moderator maken?
|
|
|
Morres
|
NNNNNNNOOOOOOO
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooo
haha
|
|
|
Morres
|
Zo, dat was veel werk
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik had t eigenlijk tegen michiel Jij bent altijd welkom, dat weet je toch michiel is idd een vieze relnicht
|
|
|
|
Morres
|
jezus goeden8 micky Ik ga straks icekiten op ijsselmeer, naja, ik niet, maar maatje van me, eergister een scheve schaats gereden op de ijsbaan, dus liggen bij fixer
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik ben zo jaloers op iedereen ik zit opgesloten met mijn statistiekboek, wat een nachtmerrie Lieve Morres, wil je niet over mij roddelen met jordi
|
|
|
Morres
|
Ik roddel over wie ik wil, met wie ik wil. Overigens doe je het verkeerd overkomen, ik heb niet over jou geroddeld. Ik had het met jordi over dat het hier a-la HL is, wat betreft jou vs. users )niet allemaal, dus val me er niet over lastig ) Statistiek zuigt, lekker SPSS-en
|
|
|
shannon89
Gast
|
ja, spss rockt, ik snap niet waarom we het zonder moeten kunnen, terwijl iedereen weet dat je het NOOIT zonder zal doen, zelfs de gr is verboden ik ben nog nooit op hanglos geweest, dus= leg eens uit? Ik hoop niet dat t negatief is want ik ben soms idd een beetje hyperdepyper ik val lastig wie ik wil, wanneer ik wil!
|
|
|
Micky
|
Ik hoop niet dat t negatief is want ik ben soms idd een beetje hyperdepyper Wat een mooi statement....ben ontroerd... :'( :'(
|
|
|
shannon89
Gast
|
nou, ga me nou niet belachelijk zitten maken als ik mensen eenmaal ken en vice versa valt het namelijk echt wel mee maar michiel werd gestoord van me en dat is zelf een ietwat druk persoontje, zie je t voor je? een weekend op elkaars lip
|
|
|
Lex
|
maar michiel werd gestoord van me en dat is zelf een dikke adhder, zie je t voor je? een weekend op elkaars lip Dat je adhd hebt geloof ik best...maar wil je het ook een beetje leuk houden voor de jongereforumgebruikers? Dit soort taal gaat eigenlijk een beetje te ver natuurlijk....
|
|
|
shannon89
Gast
|
aangepast alleen in je quote niet. Vond het trouwens wel meevallen, en ik heb geen adhd trouwens.
|
|
|
Lex
|
Hahahaha..neejoh, was een grapje..maar het kwartje valt niet . Je hoefde niks aan te passen
|
|
|
shannon89
Gast
|
JEETJE ik meteen vet chagrijnig tegen m'n homies maaike en gerjon hier op de bank: ze vinden me allemaal hyperactief en irritant! :edit: ik moest zeggen: hoooooiiiiiiiiii tegen iedereen en gerjon geeft een kusje aan michiel
|
|
|
vissie
|
Topic loopt uit de hand ik merk het al.. Maaike mooie naam trouwens
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
zie je t voor je? een weekend op elkaars lip Whahaha LEX ik zag hem ook...mja...ze kan er niks aan doen hea...Of ligt het aan onze ''zieke'' geest? ...nja een klein beetje hulp dan! En voor stuiteraars hebben ze elastiek en pillen!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
nah... is jullie dirty mind.... t feit dat gerjon met michiel wil zoenen lokt dan weer geen reacties uit, dat vind ik best oneerlijk.... ik zoen niet met minderjarige kindjes en morres, nu weet ik nog niet wat je bedoeld?
|
|
|
Morres
|
Hallow, Opa Morres heeft niet de hele dag tijd om te kitehigh-en hoor, naja eigenlijk wel, maar ik was aan het ijskiten zo vet. iig. Over HL, daar is weer eens een meisje gespot, dus moeten er veel kiters op af gaan, want ja, mannen vrouwen ratio bij deze sport is bout, voor de mannen/potten dan. De dames hebben het voor het uitkiezen trouwens. Ik heb het niet over je hypderdepyper, volgens mij ben je dat ook niet, behalve dat je hier post alsof het een chatbot is maar, I care daar not meer om
|
|
|
Micky
|
Hallow, Opa Morres heeft niet de hele dag tijd om te kitehigh-en hoor, naja eigenlijk wel, maar ik was aan het ijskiten zo vet. iig. Over HL, daar is weer eens een meisje gespot, dus moeten er veel kiters op af gaan, want ja, mannen vrouwen ratio bij deze sport is bout, voor de mannen/potten dan. De dames hebben het voor het uitkiezen trouwens. Ik heb het niet over je hypderdepyper, volgens mij ben je dat ook niet, behalve dat je hier post alsof het een chatbot is maar, I care daar not meer om Dat hebben we gezien Morres....met gevaar voor eigen leven... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33949.0.html Shannon, soms als ik een hele goede bui heb (wat er nu ff niet in zit/al 6 dagen gestopt met roken) mag Chieltje wel eens meerijden.... Vorig jaar helemaal naar Sprookjesland (Enkhuizen) Ik ben nog nooit zo blij geweest om terug te zijn in Zoeterwoude-Dorp als die dag.....
|
|
|
Morres
|
zoeterwoude-dorp, klink als een pedo-dorp, of net als het knibbel-knabbel-huisje van de evil heks!
|
|
|
Micky
|
zoeterwoude-dorp, klink als een pedo-dorp, of net als het knibbel-knabbel-huisje van de evil heks!
Is nog steeds minder erg dan Sprookjesland.....waar 1 op de 4 keer wind staat! En dat zuigt! Beter dan Michiel.....hmmmmm. FF over na denken....en dat doet pijn.... Ps: Morres, my town is your town.... We hebben een prachtige geitenboerderij genaamd "Het Geertje".. Ze hebben daar ook hele lieve kleine varkentjes.....denk dat je daar mooie gevoelens (i'm home) gaat opdoen..
|
|
|