shannon89
Gast
|
dikke lul ben je met die foto van mijn laptop af gejat. maar t was keigezellig! volgende keer meer zielen en nog meer vreugd in mijn kleine studentenkamertje! en bedankt voor de waaaaaterpijp
|
|
|
Morres
|
shannon wordt de laura voor KH... ik voorspel een aandachtrijke toekomst voor je miss'89
|
|
|
spoetnik
|
Michiel is verliefd!!!!!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
shannon wordt de laura voor KH... ik voorspel een aandachtrijke toekomst voor je miss'89
ohoh, is dat goed, of is dat slecht? Aandacht is vooral goed in de vorm van vrije plekjes in de auto, dus mannen, en dan vooral de groningse varianten, meld u aan ohja, volgens michiel komt er een kitehighmeeting, in mijn roze crib..En ik zei gelijk, Morres moet daarbij zijn
|
|
|
Morres
|
Zei iemand roze!?
|
|
|
shannon89
Gast
|
roze zitzak, roze gordijnen, roze poef, mijn knaagdieren hebben een roze huisje, roze lampen, en zo on
word je heel gelukkig van.
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
morres een beetje rose?
|
|
|
Morres
|
het is natuurlijk w88 tot iemand jouw hoofd daar op soept
|
|
|
michiel v geel
|
heb nu een hele collectie shannon pics dus roep maar welke je erop wil hebben
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
NOOO HAHAHAHAH DOET hahaha ik wist niet dat er op KH uberhaubt naast mij en mick nog knappe mensen waren WHAHAHAH haha nou mich. dat heb je kanp gedaan...een meid gevonden die nog normaal tegen je praat na dat je bij haar gepit hebt en ook nog heeeeeel brutaal je eigen chick hebt mee genomen !....Respect! maar goed....ik vind indd ook dat dit best een nieuwe mascotte voor KH zou kunnen zijn... Laten we haar een t-shirt sponseren met Ik ben een kitehigh chick!
|
|
|
shannon89
Gast
|
alleen als bikiniisuit er ook eentje krijgt he:p hebben jullie duo penotti kitechicks, haha
jaja, de tortelduifjes zijn nog de hele dag blijven hangen, moest ineens ben nog over de vloer komen omdat michiel zat te geilen op die nieuwe kite van m. tis wat met die jongen. jat ie ook nog mijn streepjessokken mee, ik heb dat uiteraard gecompenseerd door zijn mutsje te houden.
maargoed, binnenkort als er wind, warmte en tijd is omgeving leiden maareens onveilig maken.
*buigt voor matjas en mick* niemand overtreft jullie uiteraard
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
WHAHAHAH oke! .... we zullen is kijken wat de mogelijkheden zijn! Misschien kunnen we dan een schoonheids competitie maken HL tegen KH !! En dan winnen wij dik!! *je mag nu wel weer opstaan.....michiel komt eraan en dan kan je beter niet gebukt blijven zitten *
|
|
|
shannon89
Gast
|
michiel komt er helemaal niet aan, die zou allang online zijn, dus die zit vast (weer:p) in een verkeerde trein ik wil eerst een picca van mrs. laura zien voordat ik beslis dat ik die competitie aandurf net foto's gezien van haar van niet nader te noemen kitevriend, dat gaan we dus even niet doen krijgen wij toch shirtjes? ik ga slapen, want ik moet morgen ff knallen op een tentamen, trusten allemaal voor strakjes
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Niet? Komop....laura valt wel mee toch?....moet lukken! bovendien scheelt een KH shirt veel! goodluck @ tentamen ..al is het een beetje laat (a)
|
|
|
shannon89
Gast
|
deze ubernerd had 80% goed, ondanks dat ik tot half twee ofzo op msn heb gehangen met van Geel
yeah!
|
|
|
vissie
|
wanneer is die meet:P
|
|
|
shannon89
Gast
|
Moet je aan m'n secretaresse michiel vragen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whahah NERD NERD NERD!! Wat ben jij nu voor een nep blondje hahah nee gefliciteerd! Ik vind het eigenlijk meer iets voor KH om te regelen want het is tenslotte een stukje promotie!
|
|
|
shannon89
Gast
|
nou, er mag best een meet bij mijn huis komen, graag zelfs, maar ik kan incl. mijn eigen persoontje tien HOOGUIT 11 mensen kwijt, en ik woon in Groningen, dus das niet voor iedereen even handig maar again, michiel wilde een meeting, ik heb gezegd dat het bij mij wel mocht, hij rochelt t maar . een kitehighloungemeeting, voor alle kitehigh spamho*re n
|
|
|
michiel v geel
|
als de tijd rijp is
(en het bier koud)
en de WP aan (voor insiders)
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik wilde een opmerking maken, maar aangezien hier minderjarig grut zit en ik weet bepaalde ouders ook maak ik hem niet
|
|
|
Alferink
|
Wie is er minderjarig dan, alleen je secretaresse maar die moet wel wat gewend zijn dus,
Kom d'r maar in hoor shannon
|
|
|
vissie
|
ik heb gehoord dat je in groningen hele leuke barretjes hebt.. 3 zusters?
|
|
|