|
michiel v geel
|
heel kitehigh krijg de groeten van shannon uit curacao
die nu met haar luie reet waarsch met een alcoholische versnapering aan de rand van het zwembad zit
(en ik had nog meegekund)
|
|
|
Nicolas
|
wij willen foto's !!
|
|
|
shannon89
Gast
|
haaihaai! Ja sjenke, had t eerder gezegd, dan was je hier nu ook helemaal super hier! Lekker weer, Lekkere coctails en lekkere jongens:p haha, alleen de wind laat het afweten, vandaag wel ff naar sintjorisbaai gereden, maar het was 10x niks, morgen wordt t een beetje beter, mag ik een twaalf lenen en maar ff kijken of t wat wordt. Hoe dan ook, zelfs zonder wind zeer relaxt hier, we logeren bij kennissen, echt een prachtige vila, superchill zwembad erbij waar ik praktisch elke minuut zit als we niet weg zijn, haha. En verder veel borrelen @ mambo beach en lekker eten uit eten en naar het strand. Foto's willen niet lukken, ik was het camerasnoertje vergeten, en nu heb ik een cardreader gekocht, maar die werkt niet op de mac:( maar ik zal kijken of ik wat kan regelen van de week greetz! shannon p.s, giel, ik heb die baan toch geweigerd, t is me mn huidige baantje niet waard, maar ik wil in de zomer nog wel terug voor een paar weekjes, want mag hier weer logeren, dus dan kan je mee als je wilt! p.s.p.s. Opa Morres, nog geen nederlandse jongens met bootjes tegengekomen
|
|
|
Morres
|
PPS is het dan toch?
|
|
|
Nicolas
|
Hebben ze daar ook mooi meisjes? Geen foto's dat is jammer! Hier is het zo: dus ...
|
|
|
shannon89
Gast
|
ckers! hele mooie mensen hier. Ik heb het voor elkaar gekregne foto;s op de pc te zetten, maar ben te lui om ze nu te uploaden, de foto;s van mij zijn trouwens fucked up mislukt, maar ik zal jullie morgen even lekker maken met foto's van de vila en t zwembad;) laterr~
|
|
|
Micky
|
Hebben ze daar ook mooi meisjes? Geen foto's dat is jammer! Hier is het zo: dus ... Laat me raden....je boventanden tegen een bevroren raam....
|
|
|
shannon89
Gast
|
De chica's hier in huis ahhhhhh... sfeerplaatje met paps in willemstad -bodydraggen- vandaag kiteles gehad, na een half jaar aankloten gewoon vanaf t begin af aan beginnen, drie uur priveles gehad bij kitesurfcuracao.com, en alles lukte zomaar ineens, hannah hopeloos kan nu eindelijk op der boardje staan. wie heeft er wind nodig als je DJ hebt? woehoe Helaas flinke griep, hele nacht lopen woelen, hopelijk morgen een btje beter, want dan heb ik weer les, wordt nog weleens wat! laterr!
|
|
|
Nicolas
|
Die zonsondergang is wel cool! Nu zijn we lekker jaloers!! Ik toch
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hoezo jaloers.... tuurlijk niet! ...ik heb liever koude handen...snot neuzen en kletsnatte broeken...(van de regen (A)) oke oke... Ik ben jaloers
|
|
|
Nicolas
|
Waarom staat er 2005 bij? Of zijn die van 2005?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ja, ik speel vals!!! Haha geen idee joh, gewoon camera instellingen waar ik me echt niet druk om kan maken, fotosoep of crop ze toch weg als ik thuis ben :edit: VanGeel, kitespul mee dit weekend, ik ben met m'n vrouwelijke scharmes( ) een lift aan t charteren.
|
|
|
michiel v geel
|
zondag dan he want zaterdag is er geen (goede) wind
|
|
|
shannon89
Gast
|
Zaterdag ga ik sowieso niet, gast, ik kom om 9 uur 's ochtends pas aan! Dan nog van schiphol naar m'n ouders, en dan naar m'n eigen huis.
Vandaag weer gekite, helaas weer weinig wind, maar kon nog even varen met m'n tien en toen weer de twaalf geleend, ik heb SPIERPIJN nu, haai niet te doen:p Verder gaat 1 week veeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel voorbij, we wilden nog naar klein curacao en naar de grotten, maar dat komt er waarschijnlijk niet meer van (misschien vrijdag nog ff) heb nog veeeel meer foto's maar die komen wel erop als ik weer thuis ben
Trouwens, iedereen zei toen ik vertelde dat ik naar curacao ging, ja, sintjorisbaai is niet de beste spot, vlagerig enz. enz... nou, ik vind t echt dikke prima! weinig last van vlagerigheid en bovendien de hele week al de hele baai voor mezelf...chillingggg
whaaaaaaaaaaaa ik wil niet naar huis! Sparen en dan snel weer terug
kusssssssssssjessssssssssssssssssssssss sss aan iedereen
ohja, en giel, met die charmes wil t niet echt lukken, wil je anders met OV?
|
|
|
michiel v geel
|
als we daarme in mirns kunnen geraken wel anders ga ik niet
|
|
|
shannon89
Gast
|
nope, alleen workum of harlingen is met ov te doen, en ik ga niet naar harlingen, dus dan wordt t workum
en anders niet, tis toch koud rotweer:p
|
|
|
Morres
|
Harlingen is alleen voor ouwe seunen, dar kinne jim helemaal net komme
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
heb wel wat beters te doen in curacao dan achter msn hangen;) Nu aan het vervelen in de lounge op t vliegveld, ik heb zo GEEN zin naar huis te gaan, bah bah bah, flink sparen en dan mooi weer een xtje terug Morres, als leraar Nederlands (toch?) zou jij toch het ABN boven dat belachelijke friese taaltje moeten verkiezen. Michiel kom morgen niet te vroeg, namiddag/beginavond, ik wil eerst slapen:p
|
|
|
Morres
|
heb wel wat beters te doen in curacao dan achter msn hangen;) Nu aan het vervelen in de lounge op t vliegveld, ik heb zo GEEN zin naar huis te gaan, bah bah bah, flink sparen en dan mooi weer een xtje terug Morres, als leraar Nederlands (toch?) zou jij toch het ABN boven dat belachelijke friese taaltje moeten verkiezen. Michiel kom morgen niet te vroeg, namiddag/beginavond, ik wil eerst slapen:p Is geen Fries, is Harlingers
|
|
|
shannon89
Gast
|
bah waarom is het zo stil in mijn topic
AANDACHT!!
michiel misbakseltje
|
|
|
Strijder_P
Geen avatar
|
(smile) Mooi dat je het naar je zin hebt gehad,.. ik kan haast niet wachten totdat ik mag!, nog en kleine 2 weken! (zo, nu heb jij je aandacht ook weer gehad ) Grtzzz Paul
|
|
|