[reviews grip?] O'Neill 3MM SLX Gloves

Nicolas

Januari 05, 2009, 22:09:58
edit2Rapporteer  
O'Neill SLX Glove 3mm

Iemand ervaring met deze handschoen of dezelfde grip? Wat ik wil weten is of de grip goed is voor unhoocked tricks. Ik heb nu Mystic hanschoentjes maar die zijn niet zo top qua grip. Dus als iemand het kan vergelijken met die ...
robin..

Antwoord #1 Januari 05, 2009, 22:14:55
edit2Rapporteer  
neem eerder handschoentjes met klitteband daar komt minder water in en zijn dus warmer

en ze blijven onder of over je pak zitten
Nicolas

Antwoord #2 Januari 05, 2009, 22:20:36
edit2Rapporteer  
Voor mij maakt alleen de grip uit Smiley Anders vaar ik liever zonder, of moet ik de open palm handschoentjes kopen van mystic.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Januari 06, 2009, 11:33:18
edit2Rapporteer  
Ron had goeie:
http://www.4surfers.nl/productdetail.aspx?productID=763&divid=3&spanid=22
McBridges

Antwoord #4 Januari 06, 2009, 18:20:59
edit2Rapporteer  

Kost ff wat maar zien er wel superwarm uit............  Tongue
Nicolas

Antwoord #5 Januari 06, 2009, 22:12:56
edit2Rapporteer  
mja ik heb ze toch maar besteld, lets hope Tongue
McBridges

Antwoord #6 Januari 06, 2009, 22:26:55
edit2Rapporteer  
mja ik heb ze toch maar besteld, lets hope Tongue

Citaat
@ Mini-MeFF kneine noot.... Ik moet mijn nieuwe schoenen en handschoenen nog testen 

linkje https://www.wetsuitoutlet.co.uk/index.php
Succes
--------------------------------------------------------------------------------

Laat ff weten hoe of wat dan neem ik aan de hand van jullie reviews wel een beslissing........ Wink
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Januari 06, 2009, 23:02:03
edit2Rapporteer  
Hi.hi McB... mijn citaat is uit een andere post gehaald.. Nu snapt niemand waar je het over hebt  schater
McBridges

Antwoord #8 Januari 07, 2009, 03:05:33
edit2Rapporteer  
Maar ik wel.......... Cheesy

Was trouwens TOP in El Gouna, eerste 5 dagen geen wind dus lekker acclimatiseren aan het zwembad, de dagen erna trok de wind aan was alleen vanuit de bergen dus een beetje gustie, daarna vanuit de "gewenste" NW hoek zodat hij wat stabieler werd.
Meeste dagen gevaren met de 13m en daarnaast me de 9m.

Goeie tip trouwens om even iets "up to cruisen" zodat je noord van Buddha Beach kwam.
Water was daar inderdaad nagenoeg vrij van koraal en voor de rest had je het hele stuk nagenoeg voor jezelf  Joepie

Heb al weer een beetje heimwee..................  :'(
Nicolas

Antwoord #9 Januari 08, 2009, 18:28:12
edit2Rapporteer  
Mja, ik had ze besteld/betaald in de UK nu vertellen ze me dat ze uitverkocht zijn   Undecided Heb dan maar andere genomen.
ItsMe.Erik

Antwoord #10 Januari 08, 2009, 20:09:34
edit2Rapporteer  
Ik heb ze van o neill van 1.5 mm. Ik moet zeggen zitten prima.

Komt geen water in ondanks er geen klitterband als afsluiting zit. Sluiten goed af.
zitten t/m het vriespunt nog lekker warm
krijg geen last van kramp in de onderarmen, zoals bij dikkere handschoenen omdat je continu knijpt.
vanwege de rek heb je niet het gevoel dat je handschoenen draagt en ik kan zonder de handschoenen uit te doen zonder problemen mijn lijnen van de kite koppellen en losmaken.

Hiervoor had ik sola handschoenen met klitterband. ik had altijd na een half uurtje varen last van kramp en moet altijd de handschoenen uit doen bij het op en aftuigen van de kite. Nee, geef mij die van O neill maar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.