Kitedays.nl (Update)

pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #25 Januari 09, 2009, 01:07:41
edit2Rapporteer  
yezz! haha supergaaf dit!!
ben benieuwd hoeveel ik ongeveer kite !
uitrekenen hoeveel 1 sessie je gemiddeld kost  haha
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #26 Januari 09, 2009, 01:08:24
edit2Rapporteer  

al gevonden!

Wel lezen he mafkees....  Tongue

Echt een heel leuk idee...  ThumpsUp
Blijkt ook wel uit het aantal aanmeldingen....  Joepie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #27 Januari 09, 2009, 01:08:48
edit2Rapporteer  
yezz! haha supergaaf dit!!
ben benieuwd hoeveel ik ongeveer kite !
uitrekenen hoeveel 1 sessie je gemiddeld kost  haha

Boekhouder????
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #28 Januari 09, 2009, 01:23:51
edit2Rapporteer  
Begrijp ik dat kitehigh deze optie ook krijgt?

@Kevin het registreren werkt niet. Krijg steeds de foutmelding dat jet inloggen fout is gegaan.. die melding krijg ik ook als ik weer een nieuw wachtwoord aanvraag
Als het goed is is dit nu opgelost Grin sorry voor t ongemakt stond een filter te streng

Hoezo te streng.... ik ben dus niet welkom  Undecided schater
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #29 Januari 09, 2009, 01:28:56
edit2Rapporteer  
Begrijp ik dat kitehigh deze optie ook krijgt?

@Kevin het registreren werkt niet. Krijg steeds de foutmelding dat jet inloggen fout is gegaan.. die melding krijg ik ook als ik weer een nieuw wachtwoord aanvraag
Als het goed is is dit nu opgelost Grin sorry voor t ongemakt stond een filter te streng

Hoezo te streng.... ik ben dus niet welkom  Undecided schater

Haha jij bent altijd welkom HJ
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #30 Januari 09, 2009, 01:30:00
edit2Rapporteer  
Begrijp ik dat kitehigh deze optie ook krijgt?

@Kevin het registreren werkt niet. Krijg steeds de foutmelding dat jet inloggen fout is gegaan.. die melding krijg ik ook als ik weer een nieuw wachtwoord aanvraag
Als het goed is is dit nu opgelost Grin sorry voor t ongemakt stond een filter te streng

Hoezo te streng.... ik ben dus niet welkom  Undecided schater

Haha jij bent altijd welkom HJ


Oh ja!!!???

Ja, dat vind ik ook!  ThumpsUp Grin
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #31 Januari 09, 2009, 01:39:26
edit2Rapporteer  
Thx Micky  Kiss

Kevin....Het blijft misgaan?

Ik krijg een nieuw wachtwoord via mijn hotmail en vervolgens copieer ik dat en probeer ik in te loggen maar dan geeft de site aan:
"Er ging iets mis met inloggen! ga terug"

Zeg maar wat ik foot doe... Ik heb nu al 4 x een wachtwoord gekregen en de bovengaande handelingen herhaald.

Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #32 Januari 09, 2009, 01:46:41
edit2Rapporteer  
Je hebt PM
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #33 Januari 09, 2009, 01:55:49
edit2Rapporteer  
Aaaahhhhhh..... ben ik al weken bezig om een vergelijkbare site op te zetten heb alleen wat ruzie met ASP.net en nou zijn jullie me voor 

Jammer voor mij maar top dat jullie het online hebben, ziet er netjes uit!!

Zelf kom ik uit het sport parachutisme en daar ben je verplicht om een logboek bij te houden, als je na een jaar alles dan terug leest dan is dat echt heel erg leuk en het is ook leuk om log's van iemand anders te lezen.


Top site jongens.

.... nou heb ik tijd over .... wat nu dan...

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #34 Januari 09, 2009, 02:18:56
edit2Rapporteer  
Gaaf idee!!
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #35 Januari 09, 2009, 08:49:21
edit2Rapporteer  
cool idee! heb me aangemeld

 maakt niet uit waar je die dagen gekite hebt toch? of alleen in nederland Smiley
vertrek volgende week 4,5week naar vietnam Smiley dus dan kan ik al beginnen met invoeren Grin
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #36 Januari 09, 2009, 09:04:04
edit2Rapporteer  
cool idee! heb me aangemeld

 maakt niet uit waar je die dagen gekite hebt toch? of alleen in nederland Smiley
vertrek volgende week 4,5week naar vietnam Smiley dus dan kan ik al beginnen met invoeren Grin


Nope maakt niet uit waar het is gewoon voor je zelf om bij te houden waar je hebt gekite.

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #37 Januari 09, 2009, 10:02:13
edit2Rapporteer  
Vet!
hij staat al in m'n favo en mijn eerste kitedag van 4 jan. staat er in.  Joepie
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #38 Januari 09, 2009, 12:42:36
edit2Rapporteer  
Leuke site!

Mischien een idee om bij je profiel een apart vakje te maken waar je de registratienummers van je kite/boards neer kunt zetten.
Zelf heb ik het wel ergens opgeschreven en een foto gemaakt maar vaak als je het nodig hebt is het weer nergens te vinden.......  Roll Eyes
(Mmmh, kan de nummers er natuurlijk ook gewoon achter zetten als ik mijn spullen heb ingevoerd..... loser)

Verder misschien een vakje voor je NKV registratienummer?
patricks

Berichten: 392
Antwoord #39 Januari 09, 2009, 12:45:34
edit2Rapporteer  
Leuke site!

Mischien een idee om bij je profiel een apart vakje te maken waar je de registratienummers van je kite/boards neer kunt zetten.
Zelf heb ik het wel ergens opgeschreven en een foto gemaakt maar vaak als je het nodig hebt is het weer nergens te vinden.......  Roll Eyes
(Mmmh, kan de nummers er natuurlijk ook gewoon achter zetten als ik mijn spullen heb ingevoerd..... loser)

Verder misschien een vakje voor je NKV registratienummer?

Staat op de lijst... Bedankt  voor de tips ThumpsUp
Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #40 Januari 09, 2009, 18:03:50
edit2Rapporteer  
Heren, wanneer je een foto upload kan je hem niet meer verwijderen.

Wilde even wat testen maar mag er nu wel weer af....
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #41 Januari 09, 2009, 18:11:28
edit2Rapporteer  
Heren, wanneer je een foto upload kan je hem niet meer verwijderen.

Wilde even wat testen maar mag er nu wel weer af....
Goede tip heb je foto verwijderd en een foto delete systeempje komt er aan

Als ik zo topic lees toch best wat dingen waar ik in 1ste instantie niet aan gedacht had.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #42 Januari 09, 2009, 18:13:12
edit2Rapporteer  
Leuk idee en een supper lay out.

Ik heb me aangelogt en de eerste kite dag ingevult. Alleen jammer dat ze geen foto van me gemaakt hadden. was waarschijnlijk te veel aan het lopen.  Undecided

Het zou misschien leuk zijn om in je profiel ook een foto van je gear te kunnen  plaatsen
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #43 Januari 09, 2009, 18:18:34
edit2Rapporteer  
Helemaal te gek... ik houd het al jaren bij op de kalender ,maar dit is perfect.. ThumpsUp
ik hoop wel snel mijn eerste dag te kunnen invullen.. Grin
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #44 Januari 09, 2009, 18:21:55
edit2Rapporteer  
Volgens mij is er nog een foutje.

Wanneer je van de gebruikerslijst iemand profiel wilt zien geeft ie een error, daarnaast geeft de gebruikerslijst niet het aantal kitedagen aan. Terwijl dat wel rechts boven vermelt staat.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #45 Januari 09, 2009, 18:25:28
edit2Rapporteer  
Misschien is het ook leuk om een teller te plaatsen hoeveel kiters op een spot aan het kiten waren op een dag.

Geeft een goede indruk hoe bevolkt een spot is en hoeveel kiters er nu gemiddeld aan het kiten zijn. Wie weet geeft dit tevens de mogelijkheid om in discussies aan te tonen hoe veel een spot gebruikt wordt door deze snel groeiende sport.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #46 Januari 09, 2009, 18:27:36
edit2Rapporteer  
Volgens mij is er nog een foutje.

Wanneer je van de gebruikerslijst iemand profiel wilt zien geeft ie een error, daarnaast geeft de gebruikerslijst niet het aantal kitedagen aan. Terwijl dat wel rechts boven vermelt staat.
Klopt Smiley is gefixt ik was de gebruikerslijst opnieuw aan het maken maar was 1 stukje code vergeten Smiley
pimpoldi

Berichten: 818
Antwoord #47 Januari 09, 2009, 18:48:59
edit2Rapporteer  
yo! ik had een foto toegevoegd maar er staat bij : ijmuiden, motrege. maar dat staat niet op mijn kiteday haha
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #48 Januari 09, 2009, 19:03:42
edit2Rapporteer  
yo! ik had een foto toegevoegd maar er staat bij : ijmuiden, motrege. maar dat staat niet op mijn kiteday haha
Haha ook dat klopt en is verandert ik dacht dat ik het toch wel grondig had getest allemaal nou niet dus Sad maarja dat is dan nu ook weer gefixt Smiley
CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #49 Januari 09, 2009, 19:15:25
edit2Rapporteer  
zo, ik heb me ook aangemeld... als ik het nu ook nog bij ga houden!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.