Leon aero2
Gast
|
ik heb uit bronnen vernomen dat jij dat toch niet zo vervelend vind leon Das apart? Dacht dat ik al die bronnen wel uitgeschakeld had in der loop der tijd!
|
|
|
shannon89
Gast
|
ze zitten overal!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ze zitten overal!
Nou dan ga ik er maar weer is op uit met mijn Zeis
|
|
|
shannon89
Gast
|
zaterdag zeven februari in groningen city. Chinees eten-borrelen-en voor de liefhebbers nog even de stad in. er kunnen twee mensen hier op de slaapbank, en ik denk dat er nog wel drie matjes/luchtbedden inpassen. Heb zitruimte voor twaalf mensen
wie er komen: ----------------- michielvgeel Renske Zarda Shannon89 Sherida Morres Andy Ronald ----------------- neem aan dat matjas en vinni niet meer komen dus?
|
|
|
Vinni
|
Ik niet.
|
|
|
shannon89
Gast
|
wat verrassend:D
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
zelfs met zonder jouw aanwezigheid! wat een wonder :edit: TE offtopic, zelfs voor mij seeya tomorrow
|
|
|
michiel v geel
|
haha ze komt mij bij logeren dat is nog een spannend
|
|
|
KappuhH
|
Misschien kom ik zaterdags ook nog fftjes langs een biertje doen. Ligt er aan of ik in de buurt ben. Waar woon je shannon?
|
|
|
shannon89
Gast
|
kloosterstraat 49a 9717LC Groningen telefoonnummer 0620952617 mocht je t niet kunnen vinden
greetz
|
|
|
Morres
|
Nu missen we alleen nog je maten, je bent niet zo van de privacy he...
|
|
|
shannon89
Gast
|
neuj, doen we niet moeilijk over, trouwens, wie wil vind ze wel in t trefpunt, vandaar
|
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
jo swa, ikweetwaarjehuiswoont
vanavond zijn GEEN van mij posts serieus te nemen aangeizen shannon post duss met de gebruikelijke manier naar mijn posts kijken EDIT: aldus michiel
|
|
|
shannon89
Gast
|
zaterdag zeven februari in groningen city. Chinees eten-borrelen-en voor de liefhebbers nog even de stad in. er kunnen twee mensen hier op de slaapbank, en ik denk dat er nog wel drie matjes/luchtbedden inpassen. Heb zitruimte voor twaalf mensen
wie er komen: ----------------- michielvgeel Renske Zarda Shannon89 Sherida Morres Andy Ronald Ben -----------------
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
hard van t padje af.
niet.te.doen....
maar wel gezelluggggggg
|
|
|
shannon89
Gast
|
bovenstaand berichtje was van shannon dus
kiten kijken
en daarna.... BED.. o.my.god
|
|
|
michiel v geel
|
was helemaal top gasten, leuk morres een keertje in het echt gezien te hebben en volgende keer komt het helemaal goed
was erg gezellig moet ik zeggen.
|
|
|