Idefixe
|
Sow . Ik heb al veel gesloopt maar dit ziet er echt bagger uit zeg.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey tom denk jij dat dit nog te maken is of mag dit niet zo afscheuren het zit direct op de stikselnaad
|
|
|
Idefixe
|
Is wsch wel goed te maken. Gewoon een groot stuk eronder zetten. Als je dan die strut oppompt zit dat prima. ( het zit overigens wel weer vervelend op "het randje" ) Vanaf 1 foto lastig te beoordelen hoe dit kan / komt. Heeft dan ook wel weer invloed op de waarde van de vlieger zelf. Andere struts al goed nagekeken? Hoe oud is die vlieger? Ik zou zeggen eerst maar eens naar de shop en kijken wat zij hiermee doen. Succes !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
de vlieger is ongeveer 8 maanden oud en een keertje of 10 mee gevaren
|
|
|
Wouter
|
Kan prima worden gerepareerd maar is wel een lastige reparatie (LE moet open)
|
|
|
taunis2
|
Welk merk en welk type kite is dit??
Is wel bizzar zeg.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is de nemesis 7 mtr onepump 2008
|
|
|
Nature
|
heel mssn wel makkelijk te maken door van binnen en buiten te plakken en dan van buitenaf precies op dat zwarte randje te stikken. Wel een lekker plekje uitgekozen idd.
Ziet er niet echt uit garantie het zit niet op de naad maar op het randje van een stiksel. Kan zijn door verkeerd opvouwen aangezien je 1 pump hebt
|
|
|
|
Nature
|
aangezien je 1 pump hebt[ Hier snap ik de logica even niet van.. De Tieripjes die om je 1 pump zitten (bij de meeste merken) zijn af en toe nog al scherp als je oprolt kan het zijn dat die gaatjes prik in je doek/strut. kites met 1 pump dien je te vouwen en niet te rollen
|
|
|
TBK
|
Hans, dit is volgens mij gewoon garantie, scheur is nl ontstaan door het knikken van de strut waardoor er er spanning is ontstaan ter hoogte van de stiknaad, de stof is gaan slijten en vervolgens open is gescheurd. Ik zou als ik jou was zelf ook even een mailtje sturen naar Richard Siwaletti ( richard@bestkiteboarding.com)dan komt het volgens mij wel goed. Bij mijn 9 meter waroo is ook zoiets ontstaan en kreeg toen een nieuwe kite.
|
|
|
xray
|
Tja, zou niet mogen op die manier op die plek. Dit ziet er doorgeschuurd en uitgerafeld uit. Zelfs van oprollen zou dit wat mij betreft niet mogen. 7m en 1 jaar oud. Hoe vaak hem je hen gebruikt, vast niet supervaak....
|
|
|
Morres
|
keer of 10 is dus 20x? of ben je geen overdrijver, zoals men altijd doet in advertenties iig, zelfs al gebruik je 'm 50x, dan zou dit niet mogen, ik heb werkelijk waar nog nooit schade op die plek gezien
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Je moet ff kijken hoe vaak ie heen en weer gestikt is want dan is je matriaal daar verzwakt en kan ie spontaan springen. Ik heb het ook gehad met mijn 9m shockwave ik zou de kite schoon maken in mijn tuin pomp hem op ook niet te hard leg hem op de LE en BOEM complete LE afgeschuurt :'( Ik ben naar intersurf sneek gegaan hebben de kite daar bekeken en zijden daar gelijk constructie fout te veel heen en weer gestikt op een kritiek punt van de LE Dus ze hebben de kite opgestuurd en twee week later belde intersurf sneek mijn dat het onder de garantie viel Dus ff goed kijken en dan naar vd berg Veel succes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
bedankt voor de reacties heb zeker weten niet meer dan 10 keer ermee gevaren vaarde meestal met de 10 mtr heb net een mailtje gestuurd met foto dus jullie horen het wel groetjes hans
|
|
|
Retard
|
Zal ik hem niet stuk gemaakt hebben die enen keer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk niet richard van die ene keer kan ie niet stuk en vooral niet daar op die plek
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik zie het al, je bent weer aan je hobby begonnen, Oud hollands stanleymes gooien! ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey mark alles goed ? had die scheur nog niet gezien laatste keer dat ik ermee gevaren heb kijk wel wat richard of vdberg zegt
|
|
|
|
Micky
|
Ik zie het al, je bent weer aan je hobby begonnen, Oud hollands stanleymes gooien! ;-)
Ga jij nog een keer aan je oude hobby's beginnen...??? Duinhoppen, kiten, spammen enz...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Mick HAhaha
Dag schatje, Ben dr indd ff helemaal uit hè. Komt wel weer hoor, maar kiten is sowieso te koud, en verder zit ik niet zoveel achter de mac. Heb dr na me werk een beetje 4kante ogen van vandaar.
Komt wel weer, maak je borsten maar nat! ;-)
@Beun, ja alles lekker maat! Wel rare plaats, die scheur...
|
|
|
|
|