Vakantie met eisen!

Tom

Berichten: 2890
Januari 13, 2009, 18:27:21
edit2Rapporteer  
Yoo gasten ik (en me vrienden) zijn van plan om op vakantie te gaan van de zomer, het zal waarschijnlijk juli of augustus worden nu mijn vraag waarheen?

Die vrienden van me hebben niks met kite of sporten en willen alleen maar zuipe en op het strand liggen, mja ik wil ook wel kite of anders golfsurfen?!

Dus:
juli -augustus
aan het strand
goed kunnen stappen
kunnen kite of surfen


Ik vind het nogal moeilijk dit allemaal te kombineren hoop dat jullie nog ideeen hebben??

ps had Chersonissos op Kreta gevonden wat nog een beetje wind had, is dat wat?

thnx
vissie

Berichten: 757
Antwoord #1 Januari 13, 2009, 18:34:24
edit2Rapporteer  
Heb het zelfde probleem:P
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #2 Januari 13, 2009, 18:40:08
edit2Rapporteer  
Terschelling Grin
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #3 Januari 13, 2009, 19:12:19
edit2Rapporteer  
Tarifa... Klein, maar redelijk uitgaansleven. Tis geen lloret ofzo, maar genoeg te doen!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Januari 13, 2009, 20:51:21
edit2Rapporteer  
hurghada, ga je in magawish zitten, zit je aan de zee, lekker strand, makkelijke russische vrouwen  loser(so im told)
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Januari 14, 2009, 09:47:15
edit2Rapporteer  
Rhodos!!!
Perfect stappen en elke dag wind. Ga zelf in juni weer, hebben een appartement in Rhodos stad waar je echt top kan stappen en een auto om in 15 minuten naar het kitebeach te rijden.
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #6 Januari 14, 2009, 12:42:18
edit2Rapporteer  
Rhodos!!!
Perfect stappen en elke dag wind. Ga zelf in juni weer, hebben een appartement in Rhodos stad waar je echt top kan stappen en een auto om in 15 minuten naar het kitebeach te rijden.
Ik heb daar naar gekeken ja maar das eigenlijk niks omdat je dan een auto moet gaan huren entja ben student he... Zou perfect zijn als de uitgaansgelegenheden pal naast het strand zouden zijn ...

Het hoeft ook niet percee een Lloret de Mar te zijn maar liefst wel zo dicht mogelijk in die richting..

Tarifa kwa wind altijd goed natuurt maar ist uitgaan / strand ook echt wat ??


@ Morres, voor die russische vrouwen moet je betalen en dat schiet niet op!, je kan volgends mij zowiezo nergens goed stappen in egypte!?
waterfanaat

Berichten: 23
Antwoord #7 Januari 14, 2009, 18:57:09
edit2Rapporteer  
ik heb hetzelfde probleem als jou haha. M'n vrienden willen naar chersonissos, maar ik vind t zonde om 650 euro ofzo te betalen voor vliegticket en appartement voor nauwelijks 7 dagen daar zijn. En dan weet ik ook al precies hoe het gaat... beetje kansloos zuipen, volgende dag diep in de middag ns je bed uitrollen, naar het strand en weer zuipen. Vin ik het echt niet waard eigenlijk. Heb ik liever een vette kitevakantie. Maarja, ze willen snel boeken, dus ik weet ook niet zo goed hoe of wat;(
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #8 Januari 14, 2009, 23:44:07
edit2Rapporteer  
haha daar willen die van mij ook al heen! Check Lacanau-Ocean  ocean is in Frankrijk. Je kan er kite en is gemiddeld nog 26 graden.. is het bestuderen waard denk ik dus van de week ff kijken hoe de stap mogelijkheden zijn.
waterfanaat

Berichten: 23
Antwoord #9 Januari 15, 2009, 00:13:34
edit2Rapporteer  
haha daar willen die van mij ook al heen! Check Lacanau-Ocean  ocean is in Frankrijk. Je kan er kite en is gemiddeld nog 26 graden.. is het bestuderen waard denk ik dus van de week ff kijken hoe de stap mogelijkheden zijn.

hee dat is nog niet eens zo gek! Heb alle ff rondgekeken en zag dat gogo hier ook een aantal jongerenreizen organiseert, dus er is vast wel wat leven in de brouwerij:P

"In het gezellige Lacanau Ocean kun je naast het vele zonnen en surfen ook erg goed feesten! Zo zijn er leuke kroegen als Bacardi Bar, Le Modjo en Kontiki. In de laatste worden er naast jouw mooie danspasjes ook veel leuke dansshows gegeven. De echte clubfeesten worden in de populaire discotheken Bat Cafe en Le Tex gegeven! Naast de indoor stapmogelijkheden worden er 's avonds op de boulevard van Lacanau Ocean vaak activiteiten met muziek en dans georganiseerd. Daarnaast zijn er veel kampvuurtjes op het strand, wat natuurlijk erg leuk en gezellig is. Je zal je in Lacanau niet snel vervelen"

dit heb ik van hun site geplukt. Lijkt me op zich geen verkeerde zon, kite en stapvakantie xD
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #10 Januari 15, 2009, 03:09:48
edit2Rapporteer  
Rhodos!!!
Perfect stappen en elke dag wind. Ga zelf in juni weer, hebben een appartement in Rhodos stad waar je echt top kan stappen en een auto om in 15 minuten naar het kitebeach te rijden.

Ik heb daar naar gekeken ja maar das eigenlijk niks omdat je dan een auto moet gaan huren entja ben student he... Zou perfect zijn als de uitgaansgelegenheden pal naast het strand zouden zijn ...


Ik zou als ik jou was ook voor Rhodos kiezen....lekker stappen, uitslapen en om een uur of 14.00 gaat de thermische wind aan...  ThumpsUp

Autohuur is niet zo duur...  Grin http://www.rhodosinfo.com/sky.htm Check deze maar ff....  Tongue
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #11 Januari 15, 2009, 11:16:30
edit2Rapporteer  
Rhodos ben ik ook geweest, niet om te kiten. Stappen is er wel wat beter geregeld dan in Tarifa. Tarifa is ook wel leuk, vooral in 't weekeinde, maar wel gewoon een vrij klein dorpje... Kiten in Tarifa is trouwens een behoorlijk drukke bedoeling in de zomer...
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #12 Januari 15, 2009, 13:04:10
edit2Rapporteer  
Rhodos!!!
Perfect stappen en elke dag wind. Ga zelf in juni weer, hebben een appartement in Rhodos stad waar je echt top kan stappen en een auto om in 15 minuten naar het kitebeach te rijden.

Ik heb daar naar gekeken ja maar das eigenlijk niks omdat je dan een auto moet gaan huren entja ben student he... Zou perfect zijn als de uitgaansgelegenheden pal naast het strand zouden zijn ...


Ik zou als ik jou was ook voor Rhodos kiezen....lekker stappen, uitslapen en om een uur of 14.00 gaat de thermische wind aan...  ThumpsUp

Autohuur is niet zo duur...  Grin http://www.rhodosinfo.com/sky.htm Check deze maar ff....  Tongue

haha is zeker an jou? Staan geen prijzen op de site.. maar dan nog ben  student man is zowiezo flinke centen voor 10 a 14 dagen
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #13 Januari 16, 2009, 14:18:13
edit2Rapporteer  
Zo heb net even een uur! bij zo'n fucking reisbureau gezeten en heb nog een paar opties:
Waterfanaat help ff uitzoeken
Cadiz / Tafria 
Gran Canaria (playa del Ingles)
Cyprus?

Over lacanua ocean waren ze wel positief alleen niemand die het echt kon dus ze belt me terug van de week om te melden hoe het stappen daar werkelijk is (info via intern forum van hun) dus dat meld ik dan nog ff.
De eissen die ik ze stelde waren zoals hierboven beschreven (in frankrijk mag de kitespot verder kiggen omdat ik dan auto bij heb)
hoeksjuut

Geen avatar

Berichten: 73
Antwoord #14 Januari 16, 2009, 14:54:20
edit2Rapporteer  
Hi Guys,
 
Ik wilde eigenlijk precies het zelfde. heb ook naar chersonisos gekeken.
En ik heb het volgende gevonden, dit is dicht in de buurt van chersonisos bij dit plaatsje moet je volgends de onderstaande link kunnen kitesurfen. dat zou een goed combinatie zijn. autotje huren en als het waait daar naar toe!

http://www.reizenkreta.nl/gournes-kreta-griekenland.html

Groetjes,
reinout

Berichten: 554
Antwoord #15 Januari 16, 2009, 18:30:30
edit2Rapporteer  
Ey ga naar Rhodes,

Super wind mooi water. Het uitgaan is helemaal top ga naar de bar street in Rhodes en leef je uit. Rhodes stad is zelfde kwa uitgaan als cherssonisos alleen dan wat kleiner, maar wel gezelliger. Een auto huren is niet duur daar en taxi's zijn er ook heel goedkoop. Wij hadden alles met de taxi gedaan en beviel prima. Ik ben er toen heen geweest voor 260 eurovoor 8 dagen(vlucht+appartementje), dus dan hou je geld over om te feesten
waterfanaat

Berichten: 23
Antwoord #16 Januari 17, 2009, 01:44:07
edit2Rapporteer  
Zo heb net even een uur! bij zo'n fucking reisbureau gezeten en heb nog een paar opties:
Waterfanaat help ff uitzoeken
Cadiz / Tafria 
Gran Canaria (playa del Ingles)
Cyprus?

Over lacanua ocean waren ze wel positief alleen niemand die het echt kon dus ze belt me terug van de week om te melden hoe het stappen daar werkelijk is (info via intern forum van hun) dus dat meld ik dan nog ff.
De eissen die ik ze stelde waren zoals hierboven beschreven (in frankrijk mag de kitespot verder kiggen omdat ik dan auto bij heb)

yoooo

over die drie opties die jij gekregen hebt kan ik eigenlijk geen zinnig woord zeggen, ben er nog nooit geweest namelijk. Willen je vrienden wel mee dan, naar Cyprus bijv?
Ik heb inmiddels bedacht dat ik met me vrienden gewoon op een lekkere chill vakantie ga, maar dan niet naar zo'n overpriced gebied als chersonissos. Waarschijnlijk wordt het Siofok, Hongarije. En dan zelf met me broer of wat andere kiters nog een roadtrip ga maken langs de franse westkust, onder andere Lacanau Ocean aandoen:D  Of mss wel een pure kitevakantie houden als de andere vakantie beetje goedkoop uitvalt:P
hoeksjuut

Geen avatar

Berichten: 73
Antwoord #17 Januari 17, 2009, 18:47:02
edit2Rapporteer  
Siofok is zeker aan te raden, daar ben ik vorig jaar ook geweest. is toppie.
Uitgaan is ook Zeker lekker. super grote discotheken. circa 5000 man.
de flort en de palace zijn wel aan te raden. Maar daar zijn de prijzen inmiddels ook niet mis!
Je kunt daar ook nog eens super goed kite surfen.
Wel een super korte, redelijke hoge golfslag.
Ik heb daar een 1 volle week gevaren van de 2 weken. met mijn 7 en mijn 10.
Ga zelf nog even kijken voor rodos de zomer...

Suc6 met het maken van de keuze.
waterfanaat

Berichten: 23
Antwoord #18 Januari 18, 2009, 01:10:19
edit2Rapporteer  
Siofok is zeker aan te raden, daar ben ik vorig jaar ook geweest. is toppie.
Uitgaan is ook Zeker lekker. super grote discotheken. circa 5000 man.
de flort en de palace zijn wel aan te raden. Maar daar zijn de prijzen inmiddels ook niet mis!
Je kunt daar ook nog eens super goed kite surfen.
Wel een super korte, redelijke hoge golfslag.
Ik heb daar een 1 volle week gevaren van de 2 weken. met mijn 7 en mijn 10.
Ga zelf nog even kijken voor rodos de zomer...

Suc6 met het maken van de keuze.

gruwelijk! is er een kitestrand in de buurt van Siofok dan? Ik had gelezen dat er ook nog een vette wakeboardbaan in de buurt lag haha...kan ik alsnog iedere dag op het water staan:P

Wat die prijzen betreft, zal wel beetje op het niveau liggen wat je in Nederland ook betaalt in het uitgaansleven zo langzamerhand? Of zijn de prijzen al echt zwaar overrated?
Rhodos is volgens mij wel relaxt, hoor er over het algemeen alleen maar positieve verhalen over!

En Tom ben je er al uit loser?
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #19 Januari 19, 2009, 00:54:23
edit2Rapporteer  
Je bedankt voor al jullie antwoorden en suggesties maar heb het er gister ff over gehad met de rest en denk toc hecht dat het Frankrijk gaat worden omdat:
1. cheap!
2. Kan lekker met eigen vervoer geeft je dus mobiliteit (om meer / bordeaux te bezoeken) ook zitten er vrienden van me in het leger en weten hun vakantie nog niet dus kunnen makkelijk met de auto ff komen.
3. Die vrienden kunnen er dan zo bij in het huisje!
4.je heb er massive waves
5. Naar zeggen kan je er goed stappen (gogo gaat erheen en reisbureau was positief)
6. je kan er KITE !!! op het meer en zee!
7. Is er geen wind? golfsurfen Smiley

Het enigste nikste vind het ik gokke op goed weer.. had liever zuidelijker gezeten mja!

Wat vinden jullie?
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #20 Januari 19, 2009, 02:35:24
edit2Rapporteer  
Ey ga naar Rhodes,

Super wind mooi water. Het uitgaan is helemaal top ga naar de bar street in Rhodes en leef je uit. Rhodes stad is zelfde kwa uitgaan als cherssonisos alleen dan wat kleiner, maar wel gezelliger. Een auto huren is niet duur daar en taxi's zijn er ook heel goedkoop. Wij hadden alles met de taxi gedaan en beviel prima. Ik ben er toen heen geweest voor 260 eurovoor 8 dagen(vlucht+appartementje), dus dan hou je geld over om te feesten

Waar boek je zoiets?en welke maand ben je gegaan dan?februari?
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #21 Januari 19, 2009, 09:13:01
edit2Rapporteer  
Ey ga naar Rhodes,

Super wind mooi water. Het uitgaan is helemaal top ga naar de bar street in Rhodes en leef je uit. Rhodes stad is zelfde kwa uitgaan als cherssonisos alleen dan wat kleiner, maar wel gezelliger. Een auto huren is niet duur daar en taxi's zijn er ook heel goedkoop. Wij hadden alles met de taxi gedaan en beviel prima. Ik ben er toen heen geweest voor 260 eurovoor 8 dagen(vlucht+appartementje), dus dan hou je geld over om te feesten

Waar boek je zoiets?en welke maand ben je gegaan dan?februari?

LET OP!!! De wind maanden op Rhodos zijn juni, juli en augustus in mei en september moet je wat meer geluk hebben.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #22 Januari 19, 2009, 12:02:42
edit2Rapporteer  
Rhodos!!!
Perfect stappen en elke dag wind. Ga zelf in juni weer, hebben een appartement in Rhodos stad waar je echt top kan stappen en een auto om in 15 minuten naar het kitebeach te rijden.
@ Morres, voor die russische vrouwen moet je betalen en dat schiet niet op!, je kan volgends mij zowiezo nergens goed stappen in egypte!?
fout fout en nog eens fout.
Je kan PRIMA stappen in Hurghada, er zijn vette clubs en nog meer vette kroegjes e.d. Er komen vooral veel buitenlanders, ik schat 20% egyptenaren.
Vooral Hed Kandi is aan te raden, en PAPPAS op de new marina.
En de russische vrouwen zijn wel gratis hoor Wink maar het is maar of je het wil (een rus)
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #23 Januari 19, 2009, 12:35:44
edit2Rapporteer  
Je bedankt voor al jullie antwoorden en suggesties maar heb het er gister ff over gehad met de rest en denk toc hecht dat het Frankrijk gaat worden omdat:
1. cheap!
2. Kan lekker met eigen vervoer geeft je dus mobiliteit (om meer / bordeaux te bezoeken) ook zitten er vrienden van me in het leger en weten hun vakantie nog niet dus kunnen makkelijk met de auto ff komen.
3. Die vrienden kunnen er dan zo bij in het huisje!
4.je heb er massive waves
5. Naar zeggen kan je er goed stappen (gogo gaat erheen en reisbureau was positief)
6. je kan er KITE !!! op het meer en zee!
7. Is er geen wind? golfsurfen Smiley

Het enigste nikste vind het ik gokke op goed weer.. had liever zuidelijker gezeten mja!

Wat vinden jullie?
In de zomer daar geen enkele windgarantie hoor! Ben ook in die hoek geweest, voor de wind hoef je daar echt niet naar toe. Hoe Noorderlijker hoe meer kans op wind (Bretagne, Quiberon bijv.).

En Spanje? Wat dacht je van baai van Rosas (noord Spanje)? Sommigen hier zweren daar bij. Of anders in de hoek van la grande motte, in de Langedoque aan de middellandse zee. Ik geloof dat hier vaak een harde thermische wind staat. Maar neem van mij aan dat de Zuidwestkust van France in de zomer geen goede kiteoptie is..... loser
Suc6 in ieder geval..
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #24 Januari 20, 2009, 01:12:19
edit2Rapporteer  
@ morres, Egypte komt er denk niet echt in, kan je daar echt zo goed stappen?? ben in Sharm el slijk geweest en vond maar helemaal niks dat egypte (kwa uitgaan).
Ps die russische vrouwen zijn soms wel bloedmooi!

@ trunky, Baai van Rosas ben ik al eens geweest, je mag daar alleen kite bij die camping en das goed te doen! alleen het stappen daar is echt helemaaaaal niks! En al helemaal neit op loopafstand Smiley

Het nikste is gewoon de combinatie van kite en stappen ... Inderdaad frankrijk is zeker geen top locatie kwa wind maar het voordeel is wel dat je er nog altijd kan golfsurfen en het kost toch niks om alles mee te nemen ((auto)

Ik kom zo snel ff niet op andere dingen , het reisburea hier trouwns ook niet
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.