Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja dat bedoel ik Vinni, Boardje is mooi maar het is net (en dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn maar vind ik pers. niet zo mooi) of Bob er met een sticker opgeplakt is. Maar misschien vind Micky hem wel verschrikkelijk bruut, en daar gaat het tenslotte om
|
|
|
|
Teigetje
|
Mmmm.....daar zit wat in .
Terug naar de tekentafel!!! He koekebakker, misschien vind Micky hem wel vet.... Ah snap het al je heb weer niks te doen.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
........Ah snap het al je heb weer niks te doen. Gnehehehe.....zekersss . Mot maar weer eens gaan beuken.....tijd geleden
|
|
|
Teigetje
|
Tsja heb wel eens betere maanden januari en februari gehad. Misschien dat we in maart lekker aan de gang kunnen, zal je zien dat het dan weer veel te hard waait.
|
|
|
LeonB
|
Okay dan.....terug van de tekentafel. Alle positieve kritische opmerkingen verwerkt . Ik denk dat dit ontwerp wel klaar is. M'n computertje had het errug zwaar, maar het resultaat is denk ik wel gaaf geworden
|
|
|
|
Teigetje
|
Helemaal top zo Leon.. Dit is wat ik bedoel ( ik lul alsof het mijn boardje wordt ) Vind hem helemaal mooi zo. Nu Micky nog
|
|
|
LeonB
|
...... ( ik lul alsof het mijn boardje wordt ) Theo, jij heb toch ook een hond??? Ik heb nu wat ervaring
|
|
|
Teigetje
|
Theo, jij heb toch ook een hond??? Ik heb nu wat ervaring Klopt, ik heb een Border Collie, die is ietsie actiever als dat luie barrel van Micky
|
|
|
Micky
|
Hee Theo, rot is op met die schapenhoeder in Bob zijn topic.... We kunnen ze ook allebei meenemen naar Texel.... ff kijken wie het beste de bank kan verdedigen... Ben dus weer terug uit de sneeuw en heel veel zon.... Leon, ik ga je morgen ff een mailtje sturen....Bob en ik zijn een beetje in de war... Paulien gaat zich er nu namelijk ook mee bemoeien....
|
|
|
Teigetje
|
ff kijken wie het beste de bank kan verdedigen... Die van mij kan iig het hardste weg rennen Maar vergis je niet verdedigen kan hij ook als de beste..
|
|
|
|
|
|
|
LeonB
|
Jongens, jongens.... We gaan ome Leon toch niet op z'n huid zitten he??
|
|
|
|
LeonB
|
Gnehehe.... we zullen zien. Bytheway...het laatste ontwerp is ter goedkeuring naar Mick gestuurd. Zoek de verschillen..
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Zoek de verschillen De tennis ballen zijn verdwenen en nu staat er Bob voor in de plaats.. Wordt weer een mooi boardje Leon
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit Micky... Maar geen graphandle plaatsen want dan zie je Bob niet meer. Mag ik als echte Nederlander ff vragen wat het prijskaartje is incl montage
|
|
|
Micky
|
Ziet er goed uit Micky... Maar geen graphandle plaatsen want dan zie je Bob niet meer. Mag ik als echte Nederlander ff vragen wat het prijskaartje is incl montage Hee Henk-Jan, tuurlijk mag jij zo'n vraag stellen... Ik heb echter geen flauw omdat dit board een cadeau is van Theo (Tijgertje) voor mijn verjaardag over 2 dagen
|
|
|