kite vakantie eind maart

remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Januari 26, 2009, 09:59:13
edit2Rapporteer  
wil op kite vakantie eind maart 1 gevoorderde 1 half gevoorderd kan alleen niet echt iets vinden waar er goede wind staat. Maar buiten het kiten moet er ook iets te doen zijn dus egypte valt dan al af  iemand ervaring met crancanaria
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Januari 26, 2009, 12:23:20
edit2Rapporteer  
 -> Travel
HookedYbo

Berichten: 27
Antwoord #2 Januari 27, 2009, 20:28:46
edit2Rapporteer  
-> Cabarete :-)
joepje

Berichten: 206
Antwoord #3 Januari 28, 2009, 13:32:42
edit2Rapporteer  
Tarifa!! Ik zit er ook begin april!
remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Januari 28, 2009, 19:55:39
edit2Rapporteer  
ben je er al eerder in tarifa geweest is er naast kiten nog meer te doen ?
HookedYbo

Berichten: 27
Antwoord #5 Januari 28, 2009, 21:55:38
edit2Rapporteer  
Wij hebben in Tarifa zeker een goede tijd gehad al is er naast het kiten niet echt veel te doen volgens mij. Wij hebben daar toen nieuwjaar gevierd en een leuke avond/nacht gehad met de locals. Goede Tapa's ook natuurlijk.
We hebben zelfs nog overwogen om daar te gaan wonen. De keuze is voor ons uiteindelijk op Cabarete gevallen en hebben daar geen spijt van gehad :-)




joepje

Berichten: 206
Antwoord #6 Februari 03, 2009, 00:46:42
edit2Rapporteer  
Jeetje Ybo, Ik ben nu een paar keer en in cabarete geweest (ook bij jou en chantal in jullie hotel geweest toen jullie nog plek hadden op kitebeach) en diverse keren in Tarifa.

Verschil is: Op cabarete wacht je tot de wind komt. Die komt rond 13 uur. Komt die niet (en dat heb ik daar meer mee gemaakt dan waar dan ook!!!!) dan is de dag al voorbij en t enige wat je dan nog kunt is met een F(*&k paard langs t strand.  s'Avonds word je gek van de dames die zich aanbieden voor $ 5,- Verder kom je er als toersit niet echt ´tussen´. Sfeer is goed, Misschien hen ik wel de pech gehad er 2 x te zitten zonder wind......

Tarifa: WInd is voorspelbaar. Je weet wanneer het niet waait. Is er een dag geen wind is er super veel te doen en te zien (vanuitgaand dat je een auto hebt). Soms wel een stukje rijden maar het landschap is super! DIchtbij nederlnad, mega eten en super downwinders!

1 voordeel± Als mensen mij niet willen ontmoeten kunnen ze met een gerust hart naar cabarete gaan!
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Februari 04, 2009, 18:49:29
edit2Rapporteer  
heb je een los ticket geboekt naar tarifa of een reis?? wat kost het ongeveer?? ik zoek ook nog een reisje eind maart
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #8 Februari 05, 2009, 19:12:11
edit2Rapporteer  
tarifa is echt een aanrader ja
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #9 Februari 05, 2009, 20:11:12
edit2Rapporteer  
de temp daar in maart staat gemiddeld rond de 16graden....

hoe is het daar?? ik zoek wel een plek waar ik lekker in me short kan varen!! kan niemand vertellen hoe duur het ongeveer is?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Februari 06, 2009, 12:24:33
edit2Rapporteer  
Citaat
ik zoek ook nog een reisje eind maart

Weekendje Texel ???  Ga je nog mee ??  ThumpsUp Joepie YeSS

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34245.0.html
HookedYbo

Berichten: 27
Antwoord #11 Februari 08, 2009, 15:14:40
edit2Rapporteer  
@ Joepje,
Je hebt idd een zwaar verkeerde indruk van Cabarete gekregen. jammer want eigenlijk 99% van de mensen die we hier krijgen heeft het goed naar hun zin. Cabarete is JUIST een plek waar onwijs veel te doen is naast het kiten en surfen. Ik kan een lijst op gaan noemen.... In de tijd dat jij bij ons op Kitebeach verbleef organiseerden we zelf nog geen trips maar je hoeft Cabarete maar in te lopen en je ziet de ene trip na de andere voorbijkomen. Dat ik zeg dat er in Tarifa niet veel te doen is is mijn indruk die ik er van had. Wel een mooi landschap ja, al denk ik dat het absoluut niet kan tippen aan de DR maar toch.

En met de wind valt het ook wel mee hoor :-) Ik heb zelf bijvoorbeeld een keer in Tarifa gezeten en maar 2 dagen kunnen varen. Ben 2 week door Frankrijk getrokken en 3 keer kunnen varen met een grote kite. Wel een leuke vakantie gehad trouwens. Er is geen plek ter wereld waar het iedere dag waaid, maar Cabarete is niet voor niets Cabarete.
Ik zou zeggen: Kom nog maar eens terug en we geven je wel wat tips. Where to go and What to do.

Laten we niet in een discussie belanden van waar het meest te doen is etc. Iedereen heeft zo zijn eigen ideeen en indrukken bij een land. Als jij zegt dat er in Tarifa ook een hoop te doen is is dat alleen maar Top en dus ook een goede optie voor een Maart vakantie.
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #12 Februari 11, 2009, 11:58:56
edit2Rapporteer  
ik en mn vriendin (allerbij kitend) wilden ook naar tarifa in maart, we zijn in oktober 16 daagies naar tarifa geweest.
 prima naar ons zin gehad, beetje pech met de wind gehad en niet elke dag gekite.
vooral mijn vriendin niet want we hebben een paar dagen knetter harde wind gehad Grin
dus we zaten te overwegen of het wel verstandig was om in maart weer terug te gaan..
we hebben het maar niet gedaan ivm de weers omstandigheden in tarifa, 50% kans dat het mooi weer kan zijn en dus ook boven de 16 graden, is voor ons te weing en dat het gaat waaien is ook altijd maar de vraag natuurlijk.
dus hebben we maar voor cabarete gekozen, qua wind is het altijd dus maar afwachten, vergeleken met
tarifa is het even wind zeker, maar in maart schijnt het wel goed te zijn qua wind.
alleen het weer al op cabarete is top, geen wetsute meeslepen want je ligt daar in 26 graden water te dobberen en elke dag 29 graden of meer.
er is verder genoeg te doen zoals duiken/snorkelen in sousa enz..  ThumpsUp
we hebben wel het voordeel dat we op cabarete een vriendin hebben zitten die hier elk jaar weer voor een aantal maanden zit.
en als je alles bij elkaar rekent, dan ben je niet zo heel veel duurder uit op cabarete vergeleken met tarifa.
het leven op cabarte is een stuk goedkoper, dus we hebben een hotel met logies en ontbijt geboekt en
avond eten doen we niet aan zo'n saai hotel bufet maar lekker onder de locals voor weing...
8maart begint onze vakantie en we hebben er zin in YeSS cabarete tot snel  Joepie



Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #13 Februari 11, 2009, 20:49:33
edit2Rapporteer  
Citaat
...en als je alles bij elkaar rekent, dan ben je niet zo heel veel duurder uit op cabarete vergeleken met tarifa

Dat moet je me eens uitleggen  Undecided

Met een beetje zoeken boek je een retourtje naar Malaga voor € 150,-- en naar de DR bijna € 900,-- Het eten is daar dan wel goedkoper maar € 750,-- verschil per persoon vind ik dan toch wel pittig.

Hoop natuurlijk nu dat je ergens een geheime website hebt waar je goedkope tickets vandaan haalt  Cheesy

Let me know!

daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #14 Februari 12, 2009, 02:29:14
edit2Rapporteer  
nou nee die geheime website heb ik nog steeds niet gevonden.....
ik heb een hotelletje geboekt voor 8 mrt tm 23 mrt logies en ontbijt voor 845 bij arke..
moet zeggen dat je rond deze tijd het gunstigste daaro zit hoor..
als je wat later zit, zit je al gauw voor een 1000+ euro ong.
als je een 16 daagjes tarifa rekend zit je voor een minimum 160 euro voor een ticked..
een auto+benziene ongeveer 250 euro,hotelletje 20euro per dag(x14),
eten en drinken 20 per dag(x14),
en dan nog alle alcohol en de hasj nog geen eens meegerekend Wink
ff optel sommetje:
160
250
240
240+
____
890

dat scheeld dus helemaal niet zo veel lijkt mij
dus al met al tarifa is echt fun maaar, het blijf een europees land en blijft aardig duur...

Power Zone

Berichten: 258
Antwoord #15 Februari 13, 2009, 13:35:09
edit2Rapporteer  
Mochten we die site ooit vinden doen we pb-tje:)

Maar ik vind je sommetje wel heel erg goed! de truc zit hem dus feitelijk in de duur van je trip.

Dat heeft natuurlijk nog meer voordelen, als je van de twee weken 4 dagen geen wind hebt dan is dan niet zo heel erg, maar als je 4 van de 7 dagen geen wind hebt baal je er wel effe van.

Je hebt met overtuigt, ik ga voortaan ook twee weken achter elkaar Grin
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #16 Februari 14, 2009, 20:09:06
edit2Rapporteer  
hahahhah... juist das altijd zo , maar t ligt natuurijk ook aan waar je naar toe gaat he.!?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.