Waarschuwing baai van Rosas 18-07.2009 t/m 25 07 -09

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Februari 01, 2009, 00:24:40
edit2Rapporteer  
Heb net geboekt op camping Amfora in de baai van Rosas  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS

http://www.campingamfora.com:80/

We zijn er van 18 juli t/m 25 juli  ListenToMe ThumpsUp Joepie YeSS

Deze week dus geen wind  ThumpDown ThumpDown ThumpDown heb jij plannen om naar Rosas te gaan ga dus niet deze week want dan waait het niet. ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Blijf lekker thuis of ga een week later

Ben je er wel om dan is dat gewoon Kl..Te  ThumpDown ThumpDown

Shit Happens  ThumpDown ThumpDown
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #1 Februari 01, 2009, 00:32:26
edit2Rapporteer  
Ik zie dat er meestal een goede bries staat  schater
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #2 Februari 01, 2009, 00:35:01
edit2Rapporteer  
slechter als verleden jaar kan het niet worden richard alleen maar beter
maar debeun gaat dit jaar 6 weken op reis dus die ene week dat jij er bent gaan we alleen maar vreten en zuipen  schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater en op het strand zitten en alleen maar over kiten te praten  ListenToMe

oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeee ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 Februari 01, 2009, 00:37:02
edit2Rapporteer  
Citaat
slechter als verleden jaar kan het niet worden richard alleen maar beter
maar debeun gaat dit jaar 6 weken op reis dus die ene week dat jij er bent gaan we alleen maar vreten en zuipen

Jij ga toch weer naar beun allegra ???/ Zit die camping er niet naast ????
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Februari 01, 2009, 00:37:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zie dat er meestal een goede bries staat 

Meestal wel ja,  maar niet die week  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Nog meer gasten die week op de camping ?????  Joepie YeSS YeSS
To

Berichten: 928
Antwoord #5 Februari 01, 2009, 00:53:07
edit2Rapporteer  
hoe weet je dat er geen wind zal staan?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #6 Februari 01, 2009, 00:59:51
edit2Rapporteer  
ja richard ik zit op balena samen met de hr zwaan  Grin
we moeten nou maar eens die boze windgeesten bij jou uitbannen richard  ListenToMe
laten we een kitecirkel maken een zogenaamde kiteseance  Cool Cool op het strand 
dat is vreten en zuipen tot de volgende morgen en dan lam gaan kiten met z'n allen  schater schater schater schater schater schater
dan moet je ook nog een kite offeren een oude kite wel te verstaan in de brand ermee  ListenToMe
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 Februari 01, 2009, 01:05:53
edit2Rapporteer  
Citaat
hoe weet je dat er geen wind zal staan?
jarenlange ervaring  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Citaat
dat is vreten en zuipen tot de volgende morgen en dan lam gaan kiten met z'n allen 

We geht Loos, goeie zaak  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Zit deze camping naast balle alena Beun ??? (of vlakbij ???)
To

Berichten: 928
Antwoord #8 Februari 01, 2009, 01:07:20
edit2Rapporteer  
ik ben er ook rond die tijd hoop dat er meer wind staat dan vorig jaar Sad
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9 Februari 01, 2009, 01:11:31
edit2Rapporteer  
we zitten vlakbij weet alleen niet of dat naast elkaar is  ListenToMe
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Februari 01, 2009, 01:12:38
edit2Rapporteer  
Denk het niet T M. als ik er ben is er gewoon geen wind vandaar deze waarschuwing  ThumpDown ThumpDown

Kan je vanaf de camping kiten ???????? en hoe lang is dit lopen ????
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #11 Februari 01, 2009, 01:19:46
edit2Rapporteer  
weet niet of dit kan vanaf jou camping
op la balena heb je 1 opstapplek waar je mag kiten
toen ik op het strand stond zag ik richting rosas ook veel kiters maar volgens mij zijn er dan maar 2 plekken waar je mag opstappen
maar geen paniek wij smokkelen je wel naar binnen  schater schater schater schater schater schater
To

Berichten: 928
Antwoord #12 Februari 01, 2009, 01:26:15
edit2Rapporteer  
dan moet je maar niet gaan:P.
ik kite vlakbij empuria brava.
ook met heel veel. ik heb er nog steeds een goed gevoel over dit jaar Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 Februari 01, 2009, 15:25:06
edit2Rapporteer  
Hoop alleeen dat er dit jaar geen verkrachtingen diefstal en vechtpartijen zijn  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/45191/l'amfora/

Wij zijn dus kennissen van die knul die in elkaar geslagen is dor een groep Hagenezen. Mensen dit is echt gebeurd.

mensen uit Den Haag. Wat een volk is dit zeg! Maar deze camping is niet veilig voor kleine kinderen. Hoop narigheid gebeurd en zelfs een avond-nacht politie geweest. Vechtpartijen en zoals in eerdere berichten meisje verkracht

Helaas is er meer overlast van vechtpartijtjes, tienermeisjes die lastig gevallen worden bij het zwembad waardoor mijn dochters niet zelfstandig daar kunnen vertoeven.
Ook veel overlast de verkoop van drugs net buiten de poort
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #14 Februari 01, 2009, 16:51:17
edit2Rapporteer  
Dit jaar ga ik weer eens naar la ballena.. vanaf 13 juli.. ga me niet ergeren aan de veels te kleine wegvaar zone en ga geen ruzie maken met de surfschool daar.. (goeie voornemens 2009)
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #15 Februari 01, 2009, 17:22:10
edit2Rapporteer  
Hoop alleeen dat er dit jaar geen verkrachtingen diefstal en vechtpartijen zijn  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

https://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/45191/l'amfora/

Wij zijn dus kennissen van die knul die in elkaar geslagen is dor een groep Hagenezen. Mensen dit is echt gebeurd.

mensen uit Den Haag. Wat een volk is dit zeg! Maar deze camping is niet veilig voor kleine kinderen. Hoop narigheid gebeurd en zelfs een avond-nacht politie geweest. Vechtpartijen en zoals in eerdere berichten meisje verkracht

Helaas is er meer overlast van vechtpartijtjes, tienermeisjes die lastig gevallen worden bij het zwembad waardoor mijn dochters niet zelfstandig daar kunnen vertoeven.
Ook veel overlast de verkoop van drugs net buiten de poort

en dat in combinatie met geen wind   Shocked
Richard : Of je neemt de boel hier behoorlijk in de zijk   Grin en wilt de hele camping voor jou alleen hebben, Of het wordt voor jou tijd om eens naar een andere vakantie bestemming te gaan zoeken.......    schater
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #16 Februari 01, 2009, 17:50:47
edit2Rapporteer  
Top Richard,
Jou week is mijn laatste week op L Amfora.
Gezellie
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #17 Februari 01, 2009, 17:55:32
edit2Rapporteer  
Richard.... je gaat er dus vanuit dat als jij er ben het dan niet gaat waaien ,denk een beetje positief  Grin....
ik kom er nu voor het 10de jaar en heb er altijd goed kunnen (kite) surfen.. ThumpsUp
ben er nu natuurlijk ook weer bij vanaf 11 juli tot 1 augustus ... Grin
de Beun en ik komen je wel even opzoeken.. Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #18 Februari 02, 2009, 00:13:26
edit2Rapporteer  
Citaat
de Beun en ik komen je wel even opzoeken
Zal de pilzen koud zetten  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
en dat in combinatie met geen wind   
Richard : Of je neemt de boel hier behoorlijk in de zijk    en wilt de hele camping voor jou alleen hebben, Of het wordt voor jou tijd om eens naar een andere vakantie bestemming te gaan zoeken.......   

Camping voor mij alleen dan maar maar dat is weer niet leuk voor de kids  ThumpDown ThumpDown

Citaat
Richard.... je gaat er dus vanuit dat als jij er ben het dan niet gaat waaien ,denk een beetje positief 

Doe ik ook maar ik las dat het vorig  jaar erg slecht was en waar ik ben (behalve Frankrijk dan) waait het wel.
Texel vorig jaar 2 weken elke dag wind, ben weer moe als ik er aan denk  ThumpsUp Joepie YeSS


To

Berichten: 928
Antwoord #19 Februari 02, 2009, 00:21:32
edit2Rapporteer  
ik hou er het vertrouwen in:D
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #20 Februari 02, 2009, 15:28:48
edit2Rapporteer  
Kreeg vanmorgen een mailtje dat Amfora vol zit en dat er een fout zat in het reserverings systeem.  ThumpDown ThumpDown. Dus geen AMFORA

Heb weer lopen zoeken op het internet en kwam Camping Nautic Almata tegen .
http://www.almata.com/01_principal.php?lang=NL

Heb gelijk maar een bungalowtent gehuurd voor een week.  ThumpsUp ThumpsUp

Zijn er gasten hier wel eens geweest ????

Is dit wat en kan ik van de camping af kiten ???

Mot je betalen om te kiten ???

To

Berichten: 928
Antwoord #21 Februari 02, 2009, 15:38:42
edit2Rapporteer  
hey richadt"ik weet dat richard die andere daar zit van 5 julie tot en met 25 juli.!
je kan daar niet kiten. ik zit 3 km verderop richting rosas, tussen jou camping en waar ik zit zit het naakstrand daar kite ik altijd, het mag dan wel niet maar gebeurd tog.
ik ga dit jaar met de auto, en als er wind staat ga ik richard ook wel is ophalen om ergens anders te gaan kiten waar het legaal is!. maar voornamelijk kite ik bij dat naakstrand. als je nog vragen hebt dan hoor ik ze graag Grin ThumpsUp
To

Berichten: 928
Antwoord #22 Februari 02, 2009, 15:42:59
edit2Rapporteer  
hey richadt"ik weet dat richard die andere daar zit van 5 julie tot en met 25 juli.!
je kan daar niet kiten. ik zit 3 km verderop richting rosas, tussen jou camping en waar ik zit zit het naakstrand daar kite ik altijd, het mag dan wel niet maar gebeurd tog.
ik ga dit jaar met de auto, en als er wind staat ga ik richard ook wel is ophalen om ergens anders te gaan kiten waar het legaal is!. maar voornamelijk kite ik bij dat naakstrand. als je nog vragen hebt dan hoor ik ze graag Grin ThumpsUp uiteraard kan je altijd mee.!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23 Februari 02, 2009, 15:52:54
edit2Rapporteer  
Hallo Tm

Citaat
je kan daar niet kiten. ik zit 3 km verderop richting rosas, tussen jou camping en waar ik zit zit het naakstrand daar kite ik altijd, het mag dan wel niet maar gebeurd tog.


Hier lees ik wat anders dat ze wel kiten vanaf de camping ?????   ThumpsUp wie heeft er gelijk ????

Citaat
links van het strand bij Nautic Almata werd volop gekite afgelopen zomer ... op zich goede locatie, want daar ligt een kilometer strand waar geen badgasten liggen.


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32986.msg411955.html#msg411955
To

Berichten: 928
Antwoord #24 Februari 02, 2009, 15:57:40
edit2Rapporteer  
ja daarmee bedoel ik het naakstrand, klopt daar ligt niemand Wink. dit is illegaal maar ik kite daar zelf ook. het is wel een klein stukje meer dan 1 km. hou het maar op 2.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.