@LaurenS
|
Dus ik doe nu normaal voor de rest van mijn verblijf op kh,
Er is dus nog hoop
|
|
|
To
|
bij mij altijd
|
|
|
To
|
|
|
|
|
Micky
|
Zooooooo Dan mag ik wel een aanhanger achter die jeep hangen... Hij staat nog steeds bij de garage en is vrijdag gestraald. Als het goed is dan gaat maandag de grond-coating erin en dinsdag de hoofd-coating. Hopelijk dus op tijd klaar anders gaan we met de Polo-Lambougini uit 1623...
|
|
|
Vinni
|
Haah, vetjes. Maar dit is dan ook het enige he, alles pas in die grafkist
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Errug makkelijk zon koffer Vinnie.. Je kan der ook in maffen Hoe zit het met je auto Micky wordt ie helemaal opgeknapt, wat is het voor een.......... Was het niet een susuki vitara ofzo. Morgen nog effe oefenen op IJmuiden j i i i i i i i i i h a a a a a a a a a a a a a
|
|
|
|
Teigetje
|
Ik zie het vrijdag wel. Denk je er wel om dat de lak goed droog is, je weet wel Texel allemaal zand.
|
|
|
Vinni
|
Ja, waarom zou je eigenlijk geld aan dat stralen uitgeven? Zet hem een middagje in deze wind op het strand en hij is weer als nieuw
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is voor iedereen nou al geregeld wie met wie meerijd afspraak is nu volgens mij om 9 uur bij de pont van denhelder emiel komt later word naar de pont gebracht ik zal hem bellen voor zijn spullen voor het ophalen ervan
|
|
|
Vinni
|
Jup, en de terug weg zien we dan wel denk ik Ik moet ergens op een station afgezet worden. Den helder ofzo.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb emiel net gesproken haal zijn gear woensdagavond al op voor de terugweg ach dat zien we dan wel weer
|
|
|
|
|
Vinni
|
Ik neem gewoon mijn eigen slaapzak en kussen mee, wel zo chill.
|
|
|
Micky
|
Op de website staat in ieder geval dat het bedlinnen niet inclusief is dus zou maar iets meenemen of bij Vinnie erbij kruipen... Ik en Vinnie hebben net besloten donderdag al richting noorden te komen dus Tijgetje....u heeft een pb'tje..
|
|
|
Teigetje
|
Je heb een PBtje terug Micky. Ik ga zo me zolder opruimen en plaats maken voor de "buitelanders " Ligt nog een zooitje zand van me kite die ik daar altijd laat drogen als ie nat is We keep in touch.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb gekeken en er staat incl bedlinnen alleen handoeken meenemen en je eigen verzorgingssetje natuurlijk Appartementencomplex Bosch en Zee: Type B 2-4 pers (begane grond) Extra informatie: U komt aan op vrijdag 27 maart 2009 na 15.00 uur en u vertrekt op maandag 30 maart 2009 voor 10.00 uur. Wij hebben onderstaande boeking voor u vastgelegd: U heeft gereserveerd voor 4 personen. Essentie naast elkaar Basissom: Overzicht reservering: Basis huurprijs (27-03-09 t/m 30-03-09) € 132,00 Eindschoonmaak incl. bedlinnen € 50,00 Reserveringskosten € 20,00 Subtotaal € 202,00 + Bijkomende kosten: Parklasten € 13,20 Voorkeur/essentiekosten € 15,00 Subtotaal € 28,20 + Hartelijk dank voor uw reservering bij Hogenboom Vakantieparken.
natuurlijk 2 huissies maar bel ze nog wel effe voor de zekerheid
|
|
|
Vinni
|
Op de website staat in ieder geval dat het bedlinnen niet inclusief is dus zou maar iets meenemen of bij Vinnie erbij kruipen... Ik en Vinnie hebben net besloten donderdag al richting noorden te komen dus Tijgetje....u heeft een pb'tje.. In mijn slaapzak is altijd een plekje vrij! Ik heb wel altijd een beetje last van bedpoepen, maar dat houd je lekker warm
|
|
|
|
|
Teigetje
|
We hebben in ieder geval iemand die kan filmen. Geintje Ries beterschap kerel. Als je je wat beter voelt kom dan donderdagavond effe langs nemen we alvast een biertje met Vinni en Micky Zolder net opgeruimd en al het zand is weer weg Micky.
|
|
|
PeeWee
|
Als het zo bij mij hetzelfde blijft hebben we nog iemand om de kites op te laten of te filmen.
Ik ben afgelopen weekend op mijn plaat gegaan met mountainbiken en loop nu nog krom van de pijn in mijn rug.
Maar ik hou goede hoop. Dit weekend lekker weer eens op zee varen. Heb er zin in.
Ries ook beterschap he.
|
|
|