Hou op te beuken tegen groen

michiel v geel

Antwoord #25 Februari 04, 2009, 23:02:11
edit2Rapporteer  
erg jammer dat dit naar de lounge moet verhuizen aangezien de beste man helemaal bovenaan deze pagina het topic niet begon om te geinen maar om een punt te maken en daarvoor vind ik dat hij nieuwswaardig is en er over gediscusseerd MOET worden.

tom ik vind het harstikke leuk dat je mod bent maar blijf van de topics met een reden af
Goonie

Antwoord #26 Februari 04, 2009, 23:04:59
edit2Rapporteer  
@powerzone... als ik volgende maand naar je toe rij (moet ik wel ff je adres krijgen hahaha) en ik rij op water (gas) 100 procent.. Garandeer jij mij dan een bedragje van 5000 euro en natuurlijk per week 10 jaar lang.
Krijg jij mijn concept en wil ik er ook wel eentje voor jou bouwen..
Het is zoooooo simpel...
of eeeuh moet ik nu ook aan de pilletjes en in een gekkehuis omdat mijn auto bijna helemaal op water rijd??

whahahaha en die doet nog kitesurfen ook word er gedacht... lacheeuh deze wereld
bikiniisuit
Gast
Antwoord #27 Februari 04, 2009, 23:06:41
edit2Rapporteer  
 Roll Eyes sorry, heb alleen een fiets.  Is goed voor: billen, benen + vogeltjes om mij heen Roll Eyes
Goonie

Antwoord #28 Februari 04, 2009, 23:07:47
edit2Rapporteer  
we gaan dus nu dus wel ff naar de lounche heren ( en dames ook )
Gezien het feit dat het hier nu niet echt gaat over kite-nieuws of een direct specifiek aan het kitesurfen gekoppelde discussie situatie, Ik spreek uit praktijkervaring als ik zeg dat naast de kitesurfers er vele andere watergebruikers nog veel meer problemen hebben met het Natura 2000 gezei........
leef je uit  Grin

Whaaaa tom.. dit is nieuws wat wimt ook zegt... in het belang voor de kitesurfers moeten we eens verder en groener kijken..
Terug op het nieuws dit topic...

Power Zone

Antwoord #29 Februari 04, 2009, 23:42:12
edit2Rapporteer  
Citaat
... als ik volgende maand naar je toe rij (moet ik wel ff je adres krijgen hahaha) en ik rij op water (gas) 100 procent.. Garandeer jij mij dan een bedragje van 5000 euro en natuurlijk per week 10 jaar lang.
Krijg jij mijn concept en wil ik er ook wel eentje voor jou bouwen.

Als jou systeem werkt dan kun je de energie die je gebruikt om je auto in beweging te zetten ook gebruiken om een generator aan te sturen. Met de opgewekte energie kan je dan weer meer waterstof maken enz enz en zo word je de nieuwe Eneco en heb je die € 5000,-- per week van mij helemaal niet nodig  Grin

Tevens als ik jou 10 jaar lang 5000 euro per week zou kunnen betalen, dan zou ik natuurlijk niet op dit forum rond hangen maar de mooiste kitespots ter wereld afreizen en vakantie houden Grin

Maar mijn adres kan je krijgen hoor , geen probleem Grin

@morres
Citaat
verbrandingsmotor is wel degelijk een explosie (uitzetting van gassen)

Het uitzetten van gassen is pas bij een bepaalde snelheid een explosie, bij een verbrandingsmotor wordt deze snelheid niet gehaald dus geen explosie. het principe is natuurlijk wel hetzelfde.
Wimt

Antwoord #30 Februari 05, 2009, 14:42:56
edit2Rapporteer  
@ Goonie; ik heb niet zoveel als jij gestudeerd, dus klink ik wat normaler, en kan ik dan dus ook beweren, dat ik al 25 jaar geleden een veel betere automotor had bedacht, o.b.v. een ander pomp-principe.

Heb daar niets mee gedaan. Een paar jaar geleden ben ik naar
Rijswijk geweest, uitvinderscentrum, en dat pompprincipe bestaat al 20 jaar. Maar nog niet als verbrandingsmotor. Met de huidige techniek van slijtvaste en isolerende keramische stoffen, is die motor naar mijn verwachting zeeer zuinig. Door o.a. het andere pomp-principe, wordt de werkslag van de zuiger, niet tegengehouden door een zeer vertragende krukasslag. Je kunt dan dus WEL het explosie (en dus volledige verbrandingsprincipe) toepassen.

Bel maar, en ik vraag er niets voor (i.v.m. milieu). 0653317221

En Tom, ik heb jou dan wel niet omgekocht, toen je wat krap zat voor kites, maar enige loyaliteit verwacht ik toch wel voor die donatie; dus zet beide onderwerpen weer op de algemene site, want anders kap ik ermee.
Idefixe

Antwoord #31 Februari 05, 2009, 15:35:39
edit2Rapporteer  
HHmmppfff, als moderator probeer ik de boel zo neutraal mogelijk  ( niet vatbaar voor giften , dreigementen enz enz ) te beoordelen. Vanuit mijn mening en het idee wat ik van deze site heb,  vind ik dat dit topic slechts zijdelings gerelateerd is aan het kitesurfen en vandaar ook in de lounche thuishoort. De mensen  die echt geïnteresseerd zijn in het onderwerp kijken ook in de lounche / struinen de hele site af / vinden iedere  geplaatste reactie. Doordat dit topic nu in de lounche staat heb je in ieder geval de situatie dat alleen de echt betrokken mensen op dit topic gaan reageren,  wat natuurlijk weer de inhoud van dit topic ten goede komt! Hierdoor zou er een situatie kunnen ontstaan dat ( door de reacties van de echt betrokken kitesurfers) het topic alsnog een direct toegevoegde waarde voor het kitesurfen zou kunnen gaan worden en vanuit die positie weer een plaatsing in het subboard kitesurf nieuws en discussie zou verantwoorden. Hieruit zou je dus kunnen concluderen dat het verplaatsen van dit topic naar de lounche bijdraagt aan een verdere inhoudelijke opbouw van het in eerste instantie aangehaalde onderwerp om zo uiteindelijk een goede bijdrage te kunnen leveren aan de kitesurfcommunity in Nederland. Al met al dus een hele positieve bijdrage aan het onderwerp / ik doe m'n best  ThumpsUp .  Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat andere moderators een iets ander beeld hebben van dit hele gebeuren waarop ik dus bij deze roep: feel free om een en ander te verplaatsen.
( volgens mij is dit mijnerzijds toch een "wimt waardige reactie"  ? )

Ltttrrzzzz  Grin
michiel v geel

Antwoord #32 Februari 05, 2009, 16:47:37
edit2Rapporteer  
sorry tom maar het is voor een menselijk wezen niet mogelijk om een wimt waardige reactie te plaatsen

er zijn maar 2 meningen op deze wereld:

1. die van wimt.
2. en de verkeerde.
Idefixe

Antwoord #33 Februari 05, 2009, 21:54:34
edit2Rapporteer  
 Grin
michiel v geel

Antwoord #34 Februari 05, 2009, 21:58:06
edit2Rapporteer  
dat laatste was een geintje maar dat had je vast al door
Wimt

Antwoord #35 Februari 06, 2009, 18:06:05
edit2Rapporteer  
Nou, vooruit dan maar weer Tom, blijf het kul vinden. Van die uitvinder Roonie niets vernomen. Ik denk dat ik mijn rotormotor-uitvinding dan maar op de stoep leg van een octrooiburo; iemand een idee welk buro goed is (EL Rudo)?

Voor de techneut die dit op dit forum kan uittekenen, doe ik een beknopte beschrijving van die motor; snap je het niet, dan ben je geen techneut.

4 Min of meer eliptische en excentrisch gelagerde in cirkel gegroepeerde schijven, met tussen deze schijven 4 tussenrollen om de wrijving op te vangen. Aan weerzijden van deze totale schijf heb je de in-en uitlaatkleppen.
Om dit geheel is een behuizing, om druk voor de inlaatslag op te bouwen.

Nou jij weer Roonie, lange neus loser.
Wimt

Antwoord #36 Februari 06, 2009, 18:09:23
edit2Rapporteer  
sorry tom maar het is voor een menselijk wezen niet mogelijk om een wimt waardige reactie te plaatsen

er zijn maar 2 meningen op deze wereld:

1. die van wimt.
2. en de verkeerde.

Je stelt de wereld teveel keus naar mijn zin, Michiel. De keus is dus;

1. die van wimt
2. die van wimt

Kortom, je moet het de wereld niet te moeilijk maken. Al die keuzes, pff....

Er is dus maar 1 democratie, en dat is de dictatuur van Wimt.
Wimt

Antwoord #37 Februari 06, 2009, 18:30:13
edit2Rapporteer  
Oh ja; over mijn `bulb'-techniek (zie zelfbouwforum); ik kan ook wel wat blaten hoor Roonie; ik verklap alvast 1 ding over dat `bulb'-techniek; je spreekt het uit, zoals je het schrijft, en vanuit je buik dus.

Grin

Nog een hint; met een simpele verschrijving staat er; `pulp'-techniek.  Is geen toeval; daarmee dek ik mijzelf alvast in.

Aan jou de conclusie.

@ Tom alsnog; als ik een dik jaar geleden dit onderwerp had aangesneden, was ik vast door het forum versneden. Nu niets van dat. Ik weet het niet, maar zijn jullie te streng  geworden? Is nu echt bijna saai. In ieder geval; tegen mij zijn jullie zeker wel  .
Idefixe

Antwoord #38 Februari 06, 2009, 18:44:24
edit2Rapporteer  
Wim het is "Goonie"  geen "Roonie" 
Wimt

Antwoord #39 Februari 06, 2009, 18:53:28
edit2Rapporteer  
Nou, alweer bedankt mijnheer de  .
 Grin.

Zal beter opletten Ideflut.

Grin Joepie.

En het is trouwens WimT 

Grin.

Geef je het al op Idefix?
Idefixe

Antwoord #40 Februari 06, 2009, 18:55:04
edit2Rapporteer  
geweldig  schater
Wimt

Antwoord #41 Februari 06, 2009, 18:57:11
edit2Rapporteer  
Dat Ideflut doet `t `m he. Ja, ik moet er zelf ook nog om lachen.

(of ben je nou aan het slijmen, en sta ik nu voor aap met mijn zgn. humor?).

Je mag me trouwens ook Wimmie noemen, zegt mijn moeder ook altijd; dus speciaal voor jou, Ideprut (of noemt jouw moeder je nooit zo (misschien wel jouw vriendin, na weer een waardeloze amoreuze actie/poging van jou)

Stop nou, want ik pies nu in mijn broek.
Goonie

Antwoord #42 Februari 06, 2009, 21:06:22
edit2Rapporteer  
Nou roonie zit ff te denken... Stel je kan met machnetisme 3kW opwekken?? dan heb je toch ook niet zoveel accu's nodig voor een elektro motor? eeeuh ik zal wel weer gewaterstoft doorgetesla't zijn ofzo iets... hmm.. denk dat we straks allemaal met een kite aan de auto rijden en we allemaal vrij zijn als het niet waait... whahahaha....
Jelle

Antwoord #43 Februari 08, 2009, 21:33:35
edit2Rapporteer  
Aha, hier is het topic gebleven...
Ik kom hier verder weinig, maar zocht in het hoofdforum.

Wou nog even mijn instemming aan Wimt betuigen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.