uit de oude doos

bredo

Berichten: 593
Februari 09, 2009, 16:11:56
edit2Rapporteer  
Hoi allen kitefreaks!!

Even een doos met foto's opgeruimd en kwam deze oude foto nog tegen van mezelf op Schellinkhout!!! Joepie Joepie

Ik denk ergens 2000 met mijn Naish AR 3.5 tweelijns omgebouwd naar vierlijns.....ja ja!

Ik vaarde met een RRD directional van 1.80 meter.  ThumpsUp

Er leuk allemaal toen de tijd met een safety systeem van  ThumpDown ThumpDown. Je had een lijn van vijf meter aan je depowerlijn geknoopt samen met een polsband. (wordt er even aan je arm getrokken)

Ik wilde hem even delen...

tot op het water!!

bredo
To

Berichten: 928
Antwoord #1 Februari 09, 2009, 16:29:02
edit2Rapporteer  
echt super vette foto, dat die kite's in 8-9 jaar zo goed zijn gemaakt is echt onvoorstelbaar.Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Februari 09, 2009, 20:37:10
edit2Rapporteer  
ik zou net zeggen, is geen 8-9 jaar geleden maar korter..., maar het is idd al 8jaar geleden
Ik heb ook nog een ARX gehad (zwart-witte is arx toch? of ar5?) alleen die heb ik in 2003 gekocht
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #3 Februari 09, 2009, 21:43:27
edit2Rapporteer  
Had in diezelfde periode een Wipika Free Air. Origineel ook een hardcore tweelijns kite die ik later heb omgeknutseld naar 4 lijns. Achteraf wel spijt van. Zou me wel leuk lijken om nu nog eens aan zo'n oude tweelijner te hangen. Niks depower, safety systemen, leashes of andere high-tec meuk: gewoon één bak oncontroleerbare power!!
bredo

Berichten: 593
Antwoord #4 Februari 10, 2009, 12:19:49
edit2Rapporteer  
Ja jongens nog even nagekeken. Foto komt uit 2002!! Ik weet nog dat ik hem 2 de hands kocht. Er was weinig keus toen..... In 2003 kocht ik de X2!
Wat ik nog het mooiste vond van de AR 3.5....... die vette NAISH SKULL midden op de kite. En hij is er weer op de 2009 torch!!

gr. edo
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.