Noem nu geen lokatie, want dan verdwijnt dit onderwerp naar kitespots voortaan, denk ik. Of weer naar de prullenbak. Uit voorzorg; dan maar hier. Al is dit het forum onderdeel, naar mijn idee, dat helmaal niet over kiten gaat, of soms maar toevallig.
Ik denk dat Kitehigh oudjaar viert; van de opbrengsten van de Wimt-prullenbak, en dat in boekvorm op de markt gebracht
.
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34285.msg436618.html#msg436618, Neen, X-ray, ik ben het niet eens met dat slotje. Natuurlijk produceren wij Kitehighers onzin; dit is onze ontspanning.
Wat jullie moderators doen, is mekaar stressen en opfokken, wie er het vaakst kan en durft optreden.
Morres was wat dat betreft gelukkig wat luier, en ook beter, maar dat zegt ie zelf al
.
Gat verdorie het onderwerp, over dat jullie te streng
zijn, daar doen jullie meteen ook nog een slotje op. Trouwens, dit onderwerp was al even van het scherm gevaagd, maar jullie hadden jullie blijkbaar bedacht.
En, Kappuh, ik heb inderdaad wel eens een schunnig vrolijk item geproduceerd. Met nadruk op vrolijk, maar sommige E.O.ers struinen alle pagina`s af, om te kijken of ze er een stijve van krijgen, en, gebeurt dat, dan laten ze de redacteur in hun broek kijken, dat het hun schuld is (en HOE-ER er weer vanaf te komen
). Echt een reactionair Balkenende-beleid dus; verschrikt opschrikken, als er aan de bel wordt getrokken, maar verder geen visie
.
Maar, sport verbroedert, dus als ik jullie kitend inhaal, zal ik geen mestnevel verspreiden. Maar ik zou wel alvast mijn neus dichtknijpen, als ik julllie was
. Doe ik ook, en daar hebben jullie geen stront voor nodig
.
Sorry, dit doel heiligt niet deze middelen, soms schrijf ik op dit forum, omwille van het schrijven. En geloof me; ik schrijf alleen hier. Vroeger schreef ik wel eens liefdesbrieven, maar meer niet. Dus kan iedereen hier schrijven leren; bedankt hiervoor, lief forum
. ( en zo dresseer ik jullie mijn kant op; vroeger (2 jaar geleden) konden jullie mij wel schieten, maar met conseqent en oprecht en goed schrijfwerk, manipuleer ik jullie zover, dat jullie mij nog aardig vinden ook).
Dit laatste tussen haakjes, is niet geschreven.