Ik ben het koude weer zat, dus nu per 5 maart voor 2 weken naar Zuid-Egypte. Met nog iemand, maar als dat niet lukt, ga ik alleen. Neen Shannon, jij gaat niet mee, vind mijn vriendin niet goed. Bovendien heb je de diepgang van een blondje, 20 cm, en da`s nie gnoe voor mij
. Zo, nu hebben jullie meteen de kans, om flink off-topic te gaan.
Via Orca reizen, 950 euro, 30 kg surfspul, 20 kg koffer, en 6 kg handbagage mag mee. Ik wil alle surfspullen meenemen, je weet maar nooit, dus in de Blokker vacuumzak ( 6 euro voor een grote een een kleine zak, werkt goed), gaan de Speed 1 (17 m), en de Psycho 4 (12 m), en op de 2 boards (39 en 45 cm bij 137) gaan de 9 en 12 m NEW.
Mijn vraag is; mag ik mijn Wimt-boardbag (2 bij 2m vijverfolie, 10 euro) zo gebruiken, of doen ze dan moeilijk. Het is nml. een makkelijke methode; vinnen etc, behoeven er niet af. De boards staan met de vinnen naar mekaar toe, met daartussen aan weerskanten de impactvest en de trapeze. Alles vastgezet met 5 snelbinders, die meteen de draagband vormen. De kite die je dus naast het board ziet liggen, wordt er eenvoudig op het board gerold. Bar en lijnen laat ik er altijd aanvast zitten. Totaal blijft het met 22 kg, binnen de 30 kg limiet.