Flyboards release Party

Eddy Lansink

Berichten: 255
Maart 09, 2009, 23:45:17
edit2Rapporteer  
Zeer binnenkort zullen de eerste Flyboards in de winkels verschijnen. Ter ere van de 2009 collectie flyboards organiseren we een dikke releaseparty.

Mocht het de 21e overdag waaien, dan zullen de boards ook te testen zijn op Scheveningen.
kovdj

Berichten: 165
Antwoord #1 Maart 10, 2009, 00:12:08
edit2Rapporteer  
gefeliciteerd Eddy, een vliegende start toegewenst!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Maart 10, 2009, 00:23:35
edit2Rapporteer  
Ik had het mailtje ook al ontvangen,erg vet hoor. Alleen ik weet niet of ik kan ivm school.

Maar wat ik niet snap, flyboards zijn toch van Flysurfer officieel?
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #3 Maart 10, 2009, 00:27:37
edit2Rapporteer  
Ik had het mailtje ook al ontvangen,erg vet hoor. Alleen ik weet niet of ik kan ivm school.

Maar wat ik niet snap, flyboards zijn toch van Flysurfer officieel?

,,Flyboards" is het boardmerk van Flysurfer, klopt.
De boards staan echter een beetje los van de kites, de boards zijn ook prima met tube kites te varen, daarmee worden ze ook gedeeltelijk ontwikkeld.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 Maart 10, 2009, 00:29:23
edit2Rapporteer  
Dat geloof ik ook wel, ik wil er graag een testen. Want als ze zo varen als ze eruit zien
moeten ze wel erg goed zijn. Ik heb trouwens niets tegen Flysurfer ofzo.

Ik had het mailtje ook al ontvangen,erg vet hoor. Alleen ik weet niet of ik kan ivm school.

Maar wat ik niet snap, flyboards zijn toch van Flysurfer officieel?

,,Flyboards" is het boardmerk van Flysurfer, klopt.
De boards staan echter een beetje los van de kites, de boards zijn ook prima met tube kites te varen, daarmee worden ze ook gedeeltelijk ontwikkeld.
Dylann

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #5 Maart 10, 2009, 00:37:32
edit2Rapporteer  
beetje jammer dat ook 'kruipend naar huis' dan is eddy haha. moet ik nog gaan kiezen ook
Henning

Berichten: 581
Antwoord #6 Maart 10, 2009, 00:59:11
edit2Rapporteer  
Bij deze party is er grote kans dat je ook moet kruipen Wink
Arilex

Berichten: 67
Antwoord #7 Maart 10, 2009, 14:39:39
edit2Rapporteer  
Doe mij ook maar een flyrummetje, ik kom wel. Hoop dat het 3 bft waait, want ik wil die 19m² Speed van je nu eindelijk wel eens proberen. Maar als het harder waait vind ik het ook best, ga ik even aan de Psycho hangen. Maar ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar je boardjes.
Vrijwillige bijdrage kom ik anders alleen tegen bij spirituele gelegenheden. Maar dat zal dit toch ook wel op uitdraaien, vooral als het niet waait, maar dan in een andere betekenis van het woord.
De Piratenbar is toch waar ook het vaginistisch eetcafé Water & Brood is gevestigd op de Hellingweg schuin tegenover Watersport Scheveningen?
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #8 Maart 11, 2009, 09:52:45
edit2Rapporteer  
De Piratenbar is toch waar ook het vaginistisch eetcafé Water & Brood is gevestigd op de Hellingweg schuin tegenover Watersport Scheveningen?

Klopt! naast het restaurant is ook een dikke partyhal!

Zie je daar!

Eddy
Arilex

Berichten: 67
Antwoord #9 Maart 11, 2009, 10:48:34
edit2Rapporteer  
En waar bleef je gisteren nou? Ik was stevig gepowered met 12m². Was een vette sessie. En de hele zee voor mij alleen. Nou ja, hoefde ik in ieder geval niet uit te kijken voor laagvliegende extremisten.
Eddy Lansink

Berichten: 255
Antwoord #10 Maart 20, 2009, 12:15:32
edit2Rapporteer  
Nog 1 nachtje slapen en dan barst het feest los!!

 Joepie
Arilex

Berichten: 67
Antwoord #11 Maart 20, 2009, 19:48:02
edit2Rapporteer  
En dan dus een nachtje niet slapen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.