Langbeest
|
Mooie en duidelijke site.
|
|
|
Nicolas
|
Zeker en vast knap! Wel altijd riscant een hele flash website
|
|
|
|
|
Lex
|
Topper!
|
|
|
KappuhH
|
Erg nette site!
|
|
|
dammo
Gast
|
heel mooi, kort en krachtig met mooie foto`s
|
|
|
Morres
|
erg vette site jah, duidelijk en toch mooi. Ik vind alleen dat bij cursussen de wndmolens moeten draaien
|
|
|
LOEN
|
Ziet er zeker goed (stijlvol/netjes/duidelijk) uit.
|
|
|
|
|
dagmartijn
|
Ziet er goed uit Karim! Mooie site!
|
|
|
|
spoetnik
|
erg mooi!!! Elk jaar weer een nieuwe erg mooie site, petje af!!
|
|
|
|
KitesurfschoolBest
|
Jongens Bedankt voor jullie reactie Mvg Karim, kitesurfschoolbest.nl
|
|
|
Erik de Berik
|
Hele mooie site Karim,strak en duidelijk zonder poespas.Ga zo door
|
|
|
JorritPi
|
Mooie foto's ook!
|
|
|
WIMPIII
|
Netjes, duidelijk. tip, bij reserveren, de maten van wetsuits ff specificeren, lengte en postuur bedoel ik. Is voor de newby's wel zo handig.
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Mooie site! Wat ik alleen een gigantisch nadeel vindt van een 100% Flash site is dat ze niet werken met mobiele telefoons, zo krijg ik om mijn iPhone alleen een wit scherm te zien. Dit zou ik toch even opnemen met diegene die je website heeft gebouwt. (Desnoods een mini-site voor alle niet-Flash browsers).
|
|
|
JorritPi
|
Ik vind dat nadeel wel meevallen. De meeste klanten die opzoek zijn naar een kitesurfschool doen dit niet via een iPhone maar via een laptop of desktop waarvan bijna 100% van de bezoekers flash op haar/zijn computer heeft. Om voor die enkeling een aparte website te maken kost meer dan het oplevert.
|
|
|
Misteryguest
Geen avatar
|
Met al die negativiteit rond "de marokkanen" zeg ik met trots dat ik van hem het kiten heb geleerd! Hij heeft gewoon goed opgelet bij Harry Vogelenzang, en steekt hem straks de loef af! Chappeau Karim ga zo door!
|
|
|
JorritPi
|
We zijn voor de foto's naar Egypte gereisd. Mochten jullie nog een fotograaf nodig hebben?.......call me! Jorrit Pit Photography: www.jorritpit.nl
|
|
|
KitesurfschoolBest
|
Beste Misteryguest, Bedankt voor je reactie, even terug op Harry Vogelenzang met alle respect voor deze man Mvg Karim
|
|
|