chico
|
Ook op 1 april?
|
|
|
[Pepper]
|
Ook op 1 april?
Verrek, daar had ik niet bij nagedacht. Maakt het inderdaad wel wat ongeloofwaardig. Had het misschien beter gisteravond of morgenochtend kunnen posten...
|
|
|
To
|
haha mooie 1 april . maar als dit echt waar is dan zou dat natuurlijk helemaal top zijn!.
|
|
|
Kevin
|
Hahaha one april fouls
|
|
|
FunkyoneNL
|
Het is 1 April en hoop dat dit geen grap is.... Echter lijkt me dit te mooi om waar te zijn....
|
|
|
wazzaah
|
Het klopt dat het BPR in 2011 vernieuwd gaat worden...........
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik heb ook gehoord dat de palen bij oostvoorne weg gehaald worden en dat er een strandtent komt.....
|
|
|
Nicolas
|
idd en auto's worden opnieuw toegelaten op het strand wat is het leven toch weer goed!
|
|
|
To
|
als dit 1 arpil is, dan is brackenwood echt zielig ....
|
|
|
Kitemen
|
Ik heb gehoord dat er binnenkort een klimaat verandering komt waardoor het gemiddeld 25 graden word en altijd boven de 6bft waait.................
|
|
|
Idefixe
|
a. Het verkrijgen van een ontheffing voor het verbod van kitesurfen werd in het verleden automatisch gekoppeld aan een beoordeling door Natuurbeheer. De rechter heeft echter bepaald dat dit niet correct was en dat mag dus ook niet meer. b. Zoals ik het nu ervaar wordt er door RWS ( de instantie die de ontheffingen uitgeeft) zeer realistisch gekeken bij een eventuele aanvraag. BPR is op dit moment echt het kleinste probleem waar we mee te maken hebben. c. Alhoewel ook vanuit de kant van natuurbeheer en diverse "groene" organisaties er steeds realistischer naar het kitesurfer wordt gekeken geeft Natura 2000 nog steeds aanleiding tot "zorgen". d. Op dit moment wordt de grootste bedreiging voor het kitesurfen gevormd door enkele kitesurfers zelf. Moet snel weer hard gaan waaien
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Nee hoor, dat betekent dat jij niet tegen een grapje kan... dus wie is er zielig?...
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik heb ook gehoord dat de palen bij oostvoorne weg gehaald worden en dat er een strandtent komt.....
Daarbij heb ik vernomen dat ze het strand aldaar ook weer toegankelijk gaan maken voor auto`s.
|
|
|
kitewouter
|
en ik heb gehoord dat er een bootje vaart op workum tussen de kiters om ze te voorzien van versnapperingen
|
|
|
thomasr
|
Nee hoor, dat betekent dat jij niet tegen een grapje kan... dus wie is er zielig?... Brackenwood is dan duidelijk zielig. (als het een 1 april grap is)
|
|
|
Langbeest
|
En dat de KNRM standaard gaat varen als er een oosten wind waait, en zij ons allen terugbrengen vanwaar we gestart zijn. KNRM zijn Top gasten dus allemaal lid worden
|
|
|
To
|
Nee hoor, dat betekent dat jij niet tegen een grapje kan... dus wie is er zielig?... Brackenwood is dan duidelijk zielig. (als het een 1 april grap is)
|
|
|
|
taunis2
|
Steltlopertjes vinden autoplaya maar niks. te veel palen!!!!! Ze hebben een ander strandje gevonden en ze gaan allemaal daar naar toe.
|
|
|
[Pepper]
|
De meerderheid had natuurlijk direct door dat dit bericht nooit serieus kon zijn. Een enkeling twijfelde nog even en één persoon was dermate in de war dat hij het eerst wel een leuke grap vond, vervolgens toch nog even twijfelde en tenslotte ondergetekende voor zielig uitmaakte: haha mooie 1 april . maar als dit echt waar is dan zou dat natuurlijk helemaal top zijn!. als dit 1 arpil is, dan is brackenwood echt zielig ....
Fijne avond verder!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
en ik heb gehoord dat er een bootje vaart op workum tussen de kiters om ze te voorzien van versnapperingen
|
|
|
Lude
|
Ik vind hem mooi hoor en toch hoopte ik er stiekem op dat het geen 1 april grap was..
|
|
|
Mr the Emperor
|
Daarbij heb ik vernomen dat ze het strand aldaar ook weer toegankelijk gaan maken voor auto`s. Die palen zijn toch de fundatie voor de te bouwen strandtent met parkeergarage.
|
|
|
|