Regio Rotterdam Kabelwakeboarden 3 April 2009

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
April 05, 2009, 12:33:19
edit2Rapporteer  
Met een enorme opkomst (vier man aan de kabel, twee in de bezemwagen loser) een geslaagd namiddagje kabelwakeboarden op de Wollebrandt in Naaldwijk:

http://picasaweb.google.nl/mstuip1/Wollebrand20090403#

(voor de foto-fetisjisten onder jullie: ik heb er veel meer ingezet dan "fotografisch" verantwoord is. Laagstaande zon, schuin van voren plus geen goede mogelijkheid een beter camerastandpunt in te nemen (jaja, AWA zak kopen ))
vissie

Berichten: 757
Antwoord #1 April 05, 2009, 17:14:08
edit2Rapporteer  
Gaaf man!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 April 05, 2009, 17:14:28
edit2Rapporteer  
leuk michiel!  mooie kwaliteit en knap staaltje hakken van de KH prutsers. Grin respect. loser
moet ik ook eens snel doen.

btw, woensdag weer met de waailap raggen.   Joepie YeSS
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #3 April 05, 2009, 17:51:23
edit2Rapporteer  
Kijk die robin is gaan Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 April 05, 2009, 19:06:20
edit2Rapporteer  
Kijk die robin is gaan Grin

Echt respect voor die gast, want ik heb vaak een backroll (anders als bij kiten) geoefend achter de kabel. En dat doet zeeeerrrrr....

Maar blijft wel leuk om naar te kijken die crashes. Hier wat details: check z'n "ready for impact" uitdrukking op zijn gezicht Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 April 05, 2009, 19:07:55
edit2Rapporteer  
 En de laatste...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 April 05, 2009, 21:25:33
edit2Rapporteer  
Kijk die robin is gaan Grin

Echt respect voor die gast, want ik heb vaak een backroll (anders als bij kiten) geoefend achter de kabel. En dat doet zeeeerrrrr....

Maar blijft wel leuk om naar te kijken die crashes. Hier wat details: check z'n "ready for impact" uitdrukking op zijn gezicht Grin
LOL robin! that's gonna hurt! geweldig, respect gast. Volgende keer toch maar weer aan de vliegert?

woensdag geHAKdag!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 April 05, 2009, 21:37:28
edit2Rapporteer  
Jaja, Rudo. Wrijf het er maar in, deze jongen moet werken Tongue

E nu weer OT Roll Eyes
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #8 April 06, 2009, 08:15:45
edit2Rapporteer  
Ja dude's tis wat.
Maar kijk mijn probleem is als ik eenmaal zo'n rondje gevaren heb begin ik het saai te vinden en moet ik dus mezelf weer vermaken en dat doe ik dan door te springen.
Maar ik moet wel zeggen dat ik bij 1 sprong wel even sterretjes heb gezien en dat ik blioj was dat ik nog zo'n 30 meter mocht zwemmen om ff bij te komen haha.

Maar al met al voor een 2de keer in me leven wakeboarden en dan al zo de lucht in gaan vind ik toch best netjes van me zelf haha.

Trouwens bedankt voor de foto's michiel nou zie ik ook hoe ik de volgende keer mijn sprongen kan landen
dimitri
Gast
Antwoord #9 April 06, 2009, 20:04:42
edit2Rapporteer  
Blote voetjes??

Blote onderbenen??

Respect!!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 April 06, 2009, 20:56:17
edit2Rapporteer  
...Maar ik moet wel zeggen dat ik bij 1 sprong wel even sterretjes heb gezien en dat ik blioj was dat ik nog zo'n 30 meter mocht zwemmen om ff bij te komen haha.

Haha, ik heb niet voor niets een helm aangeschaft nadat ik bijna out was gegaan na de 100ste mislukte loop  achter de kabel Grin loser
(je raakt af en toe ook de bodem Tongue)
Helaas heb ik het twee keer meegemaakt daar dat een van de vaste klanten daar na een dikke railey bewusteloos in het water bleef drijven....hoofd naar beneden. Allemaal net goed gegaan omdat de eigenaren zo goed opletten Undecided

Hoop volgende keer ook mee te draaien, dan doe ik met je mee de lucht in en hard crashen (of niet als we geluk hebben)

Trouwens bedankt voor de foto's michiel nou zie ik ook hoe ik de volgende keer mijn sprongen kan landen

Daar zijn foto sequences idd. goed voor te gebruiken ThumpsUp
Die vaste gasten zeggen bijvoorbeeld dat wanneer je board naar boven swiept tijdens een railey, je gelijk het houtje naar je heup moet brengen. Dan beweegt je board automatisch weer onder je om de klap op te vangen en door te varen. Dat haal je ook uit de foto's. Mij overigens achter de kabel nog nooit gelukt (ook al een jaar niet meer achter gehangen overigens dankzij de goede wind die we hebben gehad)

Maar goed is te zien dat je al aardig hoogte kan pakken ThumpsUp
De hoek van de kabel is zo'n 15° itt je kite waarbij je onder een veel grotere hoek railey's maakt. Je moet het dus veel meer van pop en rek in de kabel hebben (die eigenaar laat de kabel door een railey er weleens per ongeluk aflopen zoveel power komt er vrij)
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #11 April 07, 2009, 20:42:16
edit2Rapporteer  
lekkerr
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #12 April 09, 2009, 00:24:54
edit2Rapporteer  
Mooi foto's Michiel.
Omstandigheden waren volgens mij niet helemaal ideaal maar de plaatjes zijn super  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #13 April 10, 2009, 21:50:14
edit2Rapporteer  
Mooi foto's Michiel.
Omstandigheden waren volgens mij niet helemaal ideaal maar de plaatjes zijn super  ThumpsUp

Voor fotografie gewoon k#t daar. Ze moeten die baan omdraaien, of ik het water in met zo'n mooie AWA-Marine zak als jij ThumpsUp
Het is daar nl. vrijwel overal max. 1m diep
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.