Sandro
|
Weer een super filmpje om de dag mee te beginnen!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard .....ik heb weer genoten En als ik het filmpje bekijk ,vind ik carten gevaarlijker dan kiten...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Echt een te vet filmpje, ik heb een paar strak van het laggen gelegen. En met dat karten waren jullie hopelijk toch niet echt?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
En of wij dat waren!! Vooral micky en @laurens regen als gekken Mick speelt echt vals, in een bocht geeft hij me een leuk tikje waardoor ik eruit vlieg En in brand vloog? Oh neen, dat is dat deel wat Richard gejat heeft.
|
|
|
Vinni
|
Whaha, die laatste heeft hij inderdaad gejat Whaha gelukkig ging het er bij ons dan toch net iets rustiger aan toe
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vond het zelf behoorlijk heftig dat karten met al die kamikazie pikoten Had af en toe het gevoel of ik in de bots autotjes zat Whaha, die laatste heeft hij inderdaad gejat Whaha gelukkig ging het er bij ons dan toch net iets rustiger aan toe Heb niks gejat alleen fff geleend staat allemaal nog steeds op Yuo Trube
|
|
|
Haring High Richardt
|
En als ik het filmpje bekijk ,vind ik carten gevaarlijker dan kiten... En Zo Is dat !!!!!
|
|
|
|
Vinni
|
Haha dat gaat inderdaad echt super snel! Ben ik alweer een maand dichter bij me rijbewijs
|
|
|
|
|
|
Vinni
|
Haha nog 3 maanden Komt steeds dichterbij
|
|
|
KappuhH
|
Hoe weet jij zo precies wanneer ik jarig ben Vinni?
|
|
|
robin..
|
Haha nog 3 maanden Komt steeds dichterbij das nog 4 maanden hoor
|
|
|
Vinni
|
Jij kan niet tellen robin Mei, Juni en Juli @KappuhH, ben jij dan ook al op die datum jarig? Nou nou, Robin aapt mij al na, ben ik dan zo stoer?
|
|
|
KappuhH
|
5 juni, 5 juli, 5 augustus.... Maar ik was eerder
|
|
|
Vinni
|
Ben je 3x jarig? Bofkont!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haha dat gaat inderdaad echt super snel! Ben ik alweer een maand dichter bij me rijbewijs Heb je je rijbewijs al Vin ????
|
|
|
Vinni
|
Whaha nu is het nog maar 2 maanden i.p.v. 3 Schiet al aardig op, moet dat boekje maar eens in gaan kijken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je bedoel je theorie boekie ????
Had je dat al niet in je hoofd moeten hebben ??
|
|
|