To
|
4 dode tot nu toe zeggen ze
|
|
|
martijn
|
echt niet normaal dit zeg
|
|
|
Lex
|
Wat een gek, rest van ze leven in een isoleercel gooien. Ook van mijn kant sterkte aan de slachtoffers en familie.
|
|
|
Marko
|
Wat belagelijk echt niet normaal 2 dode veel sterkte aan de slagtoffers
|
|
|
michiel v geel
|
hmm ga zo nog wel naar amsterdam denk ik. vind niet dat 1 gek een heel land moet stilleggen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik vind het heel vervelend wat er gebeurt is.
Het ergste vind ik nog wel de nederlandse pers.
waarom?
Omdat ze er meteen vanuit gaan dat het een aanslag is! Het kan toch gewoon zijn dat de man onwel is geworden? De macht over het stuur is verloren? Een infarct heeft gehad?
Waarom moet er meteen van het slechte uitgegaan worden? Gewoon dom!
p.s. marko, het is belachelijk, doden en slachtoffer. In 1 zin, zonder interpunctie, knap.
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Hij reed wel precies de route van de koninklijke familie. Als ie onwel werd, dan is dat wel erg toevallig.
|
|
|
dahtimstah
|
En hij reed terwijl hij onwel was precies om de hekken heen enz. medeleven aan de slachtoffers en familie
|
|
|
jporry
|
Erg opmerklijk dat het gebeurd in Apeldoorn waar Koninklijke Familie is Sterkte voor de slachtoffers en hun familieleden
|
|
|
Marko
|
waarom?
Omdat ze er meteen vanuit gaan dat het een aanslag is! Het kan toch gewoon zijn dat de man onwel is geworden? De macht over het stuur is verloren? Een infarct heeft gehad?
p.s. marko, het is belachelijk, doden en slachtoffer. In 1 zin, zonder interpunctie, knap.
Sorry hoor -_- als een type fout in zit. btw het zijn al 4 doden echt vreselijk sterkte aan iedereen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
waarom?
Dan rij je niet 2 keer door de menigte, Volgens een ooggetuige was de dader ook al eerder wegestuurd bij afzettingen. Beetje naief om dan te denken dat er van opzet geen sprake is, vind je niet? sterkte aan alle betrokkenen........ te triest voor woorden.
|
|
|
Marko
|
En hij zou al eerder door de dranghekken moeten zijn gegaan om daar uit te komen.
|
|
|
bitburger
|
Was een sukkel....:S
|
|
|
Geronimo79
|
bij deze ook mijn medeleven aan de nabestaanden en overlevende slachtoffers. Ik heb er nog niks over gezien of gelezen.
|
|
|
dahtimstah
|
Zet de tv aan en je ziet overal herhalingen .
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
heb de vlag maar half stokgehangen nadat ik hoorde over de doden. ga nu vanavond ook niet meer stappen. sterkte aan alle nabestaande
|
|
|
Geronimo79
|
kom op.. overdrijven is ook een vak zeg... (tenzij je daadwerkelijk slachtoffers kent uiteraard, in dat geval mijn medeleven) Als dit idd een aanslag is dan geef je de debiel in die auto ook nog eens zn zin ook. Het is en blijft een feestdag en laat je je die ontnemen door zo'n zinloze actie.. dan is het dus een gelukte actie.
|
|
|
SMM
Gast
|
mijn medeleven aan de nabestaanden en slachtoffers. Heb het de hele dag sinds het is gebeurd non-stop op radio gehoord en toen ik thuis was op tv gezien. egt erg ..
|
|
|
taunis2
|
Dit is weer te belachelijk voor worden. Kinderopvanggebouwen binnentreden en daar kinderen doodsteken, inrijden op mensen tijdens die naar de koninklijkfamilie kijken Voor dit soort dingen moeten ze maar weer eens een openbare executie laten plaats vinden.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
kom op.. overdrijven is ook een vak zeg... (tenzij je daadwerkelijk slachtoffers kent uiteraard, in dat geval mijn medeleven) Als dit idd een aanslag is dan geef je de debiel in die auto ook nog eens zn zin ook. Het is en blijft een feestdag en laat je je die ontnemen door zo'n zinloze actie.. dan is het dus een gelukte actie.
Precies wat ik bedoel. En het schijnt inderdaad opzet geweest te zijn, maar dan nog geloof ik niet dat het een slimme doordachte actie was. Als je namelijk de koningin daadwerkelijk om het leven had willen brengen, dan had je het beter aangepakt, dat snapt iedere simpele ziel toch zeker? Dan was je in iedergeval niet gewoon met je auto op een bus afgereden..
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
In één woord TREURIG En ik wil mijn medeleven betuigen aan de slachtoffers en de famillie's En zoon gast verdient niet meer om te leven,echt niet
|
|
|
To
|
5 doden al !
|
|
|
Naishflow
|
Er is ondertussen nog een slachtoffer overleden, dus nu 5 in totaal Die gast is het is het doodtrappen nog niet waard! Sterkte aan de slachtoffers en nabestaanden! Wat een LELIJKE niksACTIE!
|
|
|