|
MEGALOOPBEUN
|
Nemesis HP Jumper
Re: N-H-KiteKings Oktober El Gouna « Antwoord #22 Gepost op: Mei 15, 2009, 15:24:20 »
--------------------------------------------------------------------------------
bericht voor de kite vakantie TBK frank dus heeft hem gevonden voor 26 september mooie datum we gaan deze ook vastzetten anders blijven we maar praten maar we willen kiten volgens mij gaan deze heren mee ALS ZE KUNNEN NATUURLIJK TBK MICKY JEROEN MARK ( als ie mag natuurlijk ) grapje THEO RICHARD ( mits ie natuurlijk weer niet een of ander pong ping toernooi heeft GERARD ( als ie niet s..............................t DEBEUN ( neemt weer brood en beleg mee ) PEEWEE ( onze nkv man sorry mijn excuses
mochten er meer mee willen dan effe mailen dan kijk ik of er nog plek is denk dat we uitgaan van een mannetje of 10 /12
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA KAN NIET WACHTEN
8 dagen
Prijsspecificatie
Appartement The Three Corners Rihana Resort & Inn Egypte - El Gouna
Vliegreis, vertrek vanaf Amsterdam 1-kamerappartement, All inclusive 8 dagen (01 oktober 2009 - 08 oktober 2009)
Reisgezelschap: 2 volwassenen, 0 kinderen, 0 baby's -------------------------------------------------------------------------------- Reissom 2x 625.00 1250.00 Calamiteitenfonds 1x 2.50 2.50 Boekingskosten 1x 22.50 22.50
-------------------------------------------------------------------------------- Totaal 1275.00
Toelichting op de opbouw van de prijs:
Gebaseerd op 2 persoonsprijs. Inclusief :
Luchthavenbelasting Ter plaatse te betalen/regelen :
Visumkosten ca. EUR 25.- per persoon
Let op:
Prijzen onder voorbehoud, wijzigingen mogelijk. Belangrijk! Het is mogelijk dat de verlaging van de vliegtax reeds verwerkt is in de prijs. De vluchtprijzen zijn gebaseerd op de laagst beschikbare boekingsklasse. Indien deze boekingsklasse niet meer beschikbaar is kunnen wij tegen een meerprijs een hogere boekingsklasse voor u reserveren. In dit geval nemen wij vooraf contact met u op. Voor deze bestemming zijn vaccinaties aanbevolen. Via Meditel op reis kan een afspraak worden gemaakt bij een vaccinatie centrum bij u in de buurt.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik overleg dit weekend (ze moet ongesteld worden en dan is ze meestal niet te pruimen dus ik moet ff een tactisch juist moment kiezen) Mot je in dur ponum zeggen,als je link bent Kijken wat er gebeurd Hé Peter, heb je koorts of zo? Weet je wel wat een echtscheiding kost? Heeft ze ook nog recht op de helft van m'n kitegear!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb vanmiddag even voorzichtig een balletje opgegooid Maar mijn vrouw reageert niet echt enthousiast Kan ik haar niet meenemen misschien mag ik dan ook Verzinnen we wel wat leuke klusjes voor haar.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lijkt mij ook helemaal top .. (ik ben er vorig jaar ook geweest ) maar ik weet ook niet of ik goedkeuring krijg .....ik mag hier altijd gaan kiten ,heb geen family dagen zoals sommige andere , maar een weekje met de Kite Kings naar El Gouna ..???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
een mooi bossie bloemen en een doosie sjokolade doet wonderen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zal je vast op de lijst zetten als ze weet dat er een volwassen iemand mee gaat mag je zeker mee frank
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Nemesis HP Jumper
Re: N-H-KiteKings Oktober El Gouna « Antwoord #22 Gepost op: Mei 15, 2009, 15:24:20 »
--------------------------------------------------------------------------------
bericht voor de kite vakantie TBK frank dus heeft hem gevonden voor 26 september mooie datum we gaan deze ook vastzetten anders blijven we maar praten maar we willen kiten volgens mij gaan deze heren mee ALS ZE KUNNEN NATUURLIJK TBK MICKY JEROEN MARK ( als ie mag natuurlijk ) grapje THEO RICHARD ( mits ie natuurlijk weer niet een of ander pong ping toernooi heeft GERARD ( als ie niet s..............................t DEBEUN ( neemt weer brood en beleg mee ) ZWAFRA ( lenten )
mochten er meer mee willen dan effe mailen dan kijk ik of er nog plek is denk dat we uitgaan van een mannetje of 10 /12
8 dagen
Prijsspecificatie
Vliegreis, vertrek vanaf Amsterdam 1-kamerappartement, All inclusive 8 dagen (01 oktober 2009 - 08 oktober 2009)
Reisgezelschap: 2 volwassenen, 0 kinderen, 0 baby's -------------------------------------------------------------------------------- Reissom 2x 625.00 1250.00 Calamiteitenfonds 1x 2.50 2.50 Boekingskosten 1x 22.50 22.50
-------------------------------------------------------------------------------- Totaal 1275.00
Let op:
Prijzen onder voorbehoud, wijzigingen mogelijk. Belangrijk! Het is mogelijk dat de verlaging van de vliegtax reeds verwerkt is in de prijs. De vluchtprijzen zijn gebaseerd op de laagst beschikbare boekingsklasse. Indien deze boekingsklasse niet meer beschikbaar is kunnen wij tegen een meerprijs een hogere boekingsklasse voor u reserveren. In dit geval nemen wij vooraf contact met u op. Voor deze bestemming zijn vaccinaties aanbevolen. Via Meditel op reis kan een afspraak worden gemaakt bij een vaccinatie centrum bij u in de buurt.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ga idd ook mee, al geregeld met het thuisfront Heb er nu al zin an! WOEHOE! Reisgezelschap: 0volwassenen, 12 kinderen, 0 baby's
|
|
|
PeeWee
|
Heeee Beun, Zet je Zwafra er weer op in plaats van PEEWEE. Je wil me echt niet mee hebben, he Bang dat ik je alle hoeken van de rode zee laat zien?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Nemesis HP Jumper
Re: N-H-KiteKings Oktober El Gouna « Antwoord #33 Gepost op: Mei 15, 2009, 16:10:00 »
Nemesis HP Jumper
bericht voor de kite vakantie TBK frank dus heeft hem gevonden voor 26 september mooie datum we gaan deze ook vastzetten anders blijven we maar praten maar we willen kiten volgens mij gaan deze heren mee ALS ZE KUNNEN NATUURLIJK TBK een van de oudste locals MICKY onze sommilier ( wijnkenner ) JEROEN nieuwkomer locals MARK ( als ie mag natuurlijk ) grapje THEO ( neemt de hond mee ) RICHARD ( mits ie natuurlijk weer niet een of ander pong ping toernooi heeft GERARD ( als ie niet s..............................t DEBEUN ( neemt weer brood en beleg mee ) PEEWEE ( onze nkv man ) ZWAFRA ( lenten )
8 dagen
Prijsspecificatie
Let op:
SORRY PEEWEE HEB JE ER WEER BIJ GEZET
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Voor deze bestemming zijn vaccinaties aanbevolen. Via Meditel op reis kan een afspraak worden gemaakt bij een vaccinatie centrum bij u in de buurt. Doen we hier nog wat mee?
|
|
|
PeeWee
|
TBK frank dus heeft hem gevonden voor 26 september mooie datum we gaan deze ook vastzetten anders blijven we maar praten maar we willen kiten volgens mij gaan deze heren mee ALS ZE KUNNEN NATUURLIJK TBK een van de oudste locals MICKY onze sommilier ( wijnkenner ) JEROEN nieuwkomer locals MARK ( als ie mag natuurlijk ) grapje THEO ( neemt de hond mee ) RICHARD ( mits ie natuurlijk weer niet een of ander pong ping toernooi heeft GERARD ( als ie niet s..............................t DEBEUN ( neemt weer brood en beleg mee ) PEEWEE ( onze nkv man ) ZWAFRA ( lenten )
Joepie ik mag weer mee.
Nu sparen en aftellen die dagen.
See joes
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga morgen naar dreizen alvast een optie zetten voor 10 man voor 26 september JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoe zeg je dat in het egypties
|
|
|
Gerard
Gast
|
hoe zeg je dat in het egypties Alsze maarchail is magalluz
|
|
|
TBK
|
ga morgen naar dreizen alvast een optie zetten voor 10 man voor 26 september JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoe zeg je dat in het egypties ,,JIHA FUCK THE FARAO''
|
|
|
TBK
|
Ik had niet verwacht dat enthousiasme zo groot was mannen ! Helemaal top, ik heb er in ieder geval zin in. Nu nog even vakantie regelen met het meissie ! Texel ?
|
|
|
TBK
|
Ben ingeënt voor hepatitus A en B is dat voldoende Volgens my bedoel je wat anders Theo, namelijk zwemdiploma A en B !
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Jeeee Hans, Dat is Cordaat handelen man.
|
|
|
onderaqua
|
Hebben jullie de tidelcalender al gesjekt. Vervelend als je en week gaat en alleen maar kan wadlopen.
|
|
|