Kitebags 's

Bart13

Geen avatar

Berichten: 589
Mei 10, 2009, 18:45:35
edit2Rapporteer  
Over een maandje ben ik jarig jaja! En nu wil ik een kitebag vragen maar ik wil niet zo iets als de ammobox deze is veelste lomp. Ik wil 1 board en 1 a 2 kite's meenemen en misschien nog wat extra ruimte voor bv wetsuit/trapeze.

Dus welke bag's hebben jullie?
Liefst niet zo duur Grin
To

Berichten: 928
Antwoord #1 Mei 10, 2009, 19:01:13
edit2Rapporteer  
ik heb er 1tje van patlove, super goed en sterk materiaal.!
wheely bag,   apart stuk ruimte voor je board, plus je kan je vinnetjes erop laten zitten!.
past echt super veel in.
Kitemen

Berichten: 370
Antwoord #2 Mei 11, 2009, 11:08:25
edit2Rapporteer  
Ik heb gewooon een golftas! 35 euro. Heb er 1 board en al me neopreen zooi erin liggen. Past ook nog wel een kite in. Ook met wieletjes.

Lekker makkelijk dat je toch alles in 1 tas hebt zitten.
helium

Berichten: 676
Antwoord #3 Mei 11, 2009, 16:49:49
edit2Rapporteer  
Heb de Mystic travelbag.
Deze kost een eurootje of 80 geloof ik.
Kunnen 2 kites + board in of 1kite, board, wetsuit, trapeze pomp en nog wat kleding.
Neem dan 1 kite mee als handbagage.
Tas is op div. plekken verstevigd dus board kan ook met vinnen en straps vervoerd worden.
Deze is ook met wieltjes.
Wel wat duurder maar het oog wil ook wat.
Mijn ervaring is ook dat deze bij de meeste maatschappijen gewoon gratis meekan mits je niet over het gewicht heenzit.

Over 5weekjes even naar Hurghada.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Mei 11, 2009, 18:27:11
edit2Rapporteer  
Ik heb gewooon een golftas! 35 euro. Heb er 1 board en al me neopreen zooi erin liggen. Past ook nog wel een kite in. Ook met wieletjes.

Lekker makkelijk dat je toch alles in 1 tas hebt zitten.
Lidl for the win!
Bart13

Geen avatar

Berichten: 589
Antwoord #5 Mei 11, 2009, 21:17:37
edit2Rapporteer  
thx allemaal. Enig iedee wanneer de lidl actie weer komt?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.