helium
|
Bij de Action €5,00
Bij de gemiddelde shop €20,00
|
|
|
kitertjuhNL
|
Hopen dat die beetje goed is??. Ik heb een keer bij de gama ook zo`n goedkope pomp gekocht dat ding was echt een ramp.Hij ging super stroef en was zo kapot en als je bij 3psi kwam het er aan alle kanten uit.
|
|
|
Morres
|
bristol waren ze volgens mij 3,90 ging bij mij een jaar mee. i.t.t de pomp van 18,50 bij de campingwinkel. Maar niks kan op tegen de alushaft pompen
|
|
|
|
marcelca
|
weet niet of er iemand wat aan heeft
heb vorige week een pomp gekocht met aluminium buis voor 15 euro bij bever zwerfsport...
|
|
|
Lude
|
Ik heb exact dezelfde, maar dan staat er 'cabrinha' op.. prima ding hoor!
|
|
|
|
|
Vinni
|
Ik koop alleen nog maar echte pompen sinds ik met 5 van die action dingen niet eens 1 kite vol kreeg. Ze kunnen de druk niet aan. Helemaal niet als je een kite echt goed oppompt, dus gewoon hangen op je pomp de laatste 3 keer.
|
|
|
Youri Blokdijk
|
heb er hier ook 1 van de lidl , luchtbed pompen met zo'n ding gaat al met moeite , dan snap je dat een kite een lichtelijk probleempje word met die goedkope troep.
Ik heb exact dezelfde, maar dan staat er 'cabrinha' op.. prima ding hoor!
dan mag ik hopen dat de kites beter zijn van Cabrinha
|
|
|
Benjooh
|
Heb dr ook een van de Bristol. Prima dingetje!
|
|
|
robin..
|
die van cabrinha heeft een aluminium buis en is echt niet exact hetzelfde als die van de lidl
|
|
|
Lude
|
Kites van cabrinha zijn ook top Geen alu buis die van mij trouwens, maar wellicht is het binnenwerk wat beter... (dat weet ik dan weer niet)
|
|
|
r00ki3
|
Tword tijd dat we ook voor kites van die automatische pompjes krijgen. Voor grote luchtbedden hebben ze ook van die elektrische blazertjes! Nu nog zandbestendige en op zonne-energie!
|
|
|
Lude
|
co2 patronen...
Heb ze bij kornwerderzand wel eens in een busje met een compressor zien staan paar jaar geleden...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voor mij ook geen pompen meer zonder een aluminium stang. Die gaan toch het langst mee, maar pompen ook een stuk lichter.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
whaha en ik zie bijna iedereen zich de pestpokke pompen omdat ze het pomppieletje in het ventiel stoppen, je kan veel beter die grote pakken en die over het ventiel doen. Pompt veel lichter omdat de doorlaat veel groter is. Debiet! Ouwe Naish truc. Soms zit er zo'n PVC riempje aan met het het dopje, die kan je meestal gewoon wegsnijden omdat het dopje ook aan een clittebandje zit.
|
|
|
naja
|
weet niet of er iemand wat aan heeft
heb vorige week een pomp gekocht met aluminium buis voor 15 euro bij bever zwerfsport...
Dat klinkt goed.Zoals morres al zei de meeste niet aluminium pompen gaan snel naar de klote,dat is ook mijn ervaring.
|
|
|
McBridges
|
whaha en ik zie bijna iedereen zich de pestpokke pompen omdat ze het pomppieletje in het ventiel stoppen, je kan veel beter die grote pakken en die over het ventiel doen. Pompt veel lichter omdat de doorlaat veel groter is. Debiet! Ouwe Naish truc. Soms zit er zo'n PVC riempje aan met het het dopje, die kan je meestal gewoon wegsnijden omdat het dopje ook aan een clittebandje zit.
Goeie tip! , met bijkomend voordeel dat je ventiel minder snel "uitlubbert" lijkt me....
|
|
|