Is alleen als je de sidebar aan hebt staan, en er staan hele lange links (bijv google maps) in een topic. Dus probeer niet te lange link namen te maken.
Zie je inderdaad vaker op forums. Toch kan er wat aan gedaan worden hoor. Blijkbaar staat het phpbb forum geintegreert met een vast aantal pixels. Enkel bij grote links etc zet hij dat niet op een volgende pagina maar aan 1 stuk wat er dus voor zorgt dat het forum onder de banner verdwijnt. Tegenwoordig zijn daar handige trukjes voor om dat tegen te gaan.
« Laatste verandering: Mei 13, 2009, 20:40:14 door Reflex »
Volgens de SMF license mag je gewoon aanpassingen maken in de software dus in principe zou het opgelost kunnen worden. Ik snap dat je er geen tijd voor hebt en nu is het probleem ook niet zo groot, maar wel storend. Ik vermoed dat met gewoon het aanpassen van de width in de template dit verholpen is.
[Edit] Na wat zoeken blijkt het zelfs niet specifiek aan smf te liggen maar eerder aan de TD waar je het forum inzet. Geef die een vaste width en het probleem is opgelost. (voor zover ik weet past het forum gedeelte van de pagina zich toch niet aan aan je resolutie)
« Laatste verandering: Mei 14, 2009, 17:55:11 door Reflex »
ik denk dat ik wel mag zeggen dat de tijdelijke oplossing zal zijn dat men de lange links edit zodat dit niet voorkomt. Aangezien dit een niet vaak voorkomend probleem is zal dit tijdelijk voldoende zijn.