|
Haring High Richardt
|
Dan al weeer ben, net nog een betje aan het bijkomen en dan al weeeeeeeeeeer weg
|
|
|
|
unexpected
Geen avatar
|
Hey allemaal wel leuk dat El Gouna, maar ik hoop dat jullie dan in ieder geval de wind hebben die ik de afgelopen 2 weken heb gemist! ! 15 dagen geweest en 3 dagen wind gehad. Wel lekker temperatuurtje trouwens en af en toe even afkoelen in de koke zee. Wil El Gouna best nog eens proberen, maar volgens mij kloppen de statistieken van juli niet. September is vast beter, veel plezier. Pas wel op met het koraal! Niet met laag water er toch over heen proberen te kiten. Wist niet dat het koraal zooo scherp was. En een vriend van me zit er nog met 60 japen in zijn rug. Kiten is wel even over. Wel een super hotel en mooie spot toen er wind was. Veel plezier!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Pffff, 15 dagen in die zandbak met maar drie dagen wind.... Ik mag hopen dat als wij daar in september neerstrijken er meer gevaren kan worden. Zal ik toch maar een dik boek meenemen?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Nog 60 dagen!
|
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
tsjek je reispapieren maar eens
|
|
|
Gerard
Gast
|
Nog 59dagen!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hehe, mooi om te zien hoe jullie allemaal naar die week toeleven. wat een entousiasme weer. wat een lekker gevoel om dit in het vooruitzicht te hebben. ben toch wel beetje jaloers hoor! plezier daar!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hehe, mooi om te zien hoe jullie allemaal naar die week toeleven. wat een entousiasme weer. wat een lekker gevoel om dit in het vooruitzicht te hebben. ben toch wel beetje jaloers hoor! plezier daar! Alleen de voorpret is al top. Bedankt voor je bericht.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Zoek nog een boardbag, iemand sugesties ????
Ik heb een Mystic ammobag van 1,5m Vandaag even getest en passen makkelijk 3 kites in met board en nog wat extra spul. Helaas geen plek voor kleren, maar die hebben we toch niet nodig daar? Ik slaap wel in mn wetsuit
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik slaap wel in mn wetsuit Niet bij mij op de kamer! Ik hou niet van rubberseks.
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Er is ergens een topic van WIMT m.b.t tot het vervoeren van kites, gewoon alles op een hoop binden met touw en plakband.
|
|
|
PeeWee
|
Heeft iemand van de groep een grote tas waar mijn spleene (159 cm) in kan. Bij mij kan dan wel een extra board in van 130cm of kleiner. De Spleene Door mag dan door de groep misbruikt worden bij een liflaf windje. Vaak het verschil tussen varen/ hoogte houden en op het strand toekijken. Mogelijk een idee om eens van te voren ergens gezamelijk te gaan kiten (wijk/ ijmuiden/ Schell). Of doen jullie dat al zonder mij (dan weet ik genoeg) See joes
|
|
|
Gerard
Gast
|
Er is ergens een topic van WIMT m.b.t tot het vervoeren van kites, gewoon alles op een hoop binden met touw en plakband. Zeker die (lekke) rotzooi van Haring Harry mag zo vervoerd worden. Geldt vast een korting voor.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Of doen jullie dat al zonder mij (dan weet ik genoeg) Shit mannuh, hij heeft het nu toch door.
|
|
|