Idefixe
|
staat een aardig windje als jullie landen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ff pitten en meteen door het water op!
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ja en Sinterklaas ook Prettige landing mannen, snoer jezelf maar goed vast, jjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa a
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er bij op Schiphol. Heb toch niks anders te doen om 1 uur 's nachts.
Welkom terug mannen. Tot op het water.
|
|
|
TBK
|
Ja ja, we zijn er weer, helemaal in topconditie voor de winter en om de volgende trip weer voor te bereiden naar hoogstwaarschijnlijk El Gouna met de kitekings. Natuurlijk volgt er nog beeldmateriaal namens Haring Hai Richard en De Beun (ik geloof dat er wel een paar minuutjes op zijn harde schijffie staat) Top week gehad met Top sessies ! Uitspraken zoals Draait ie Draait ie Draait ie , Turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbo, Korte shots en de optredens van Leipe Lupa en El Juroooooooo allles komt er in voor. Hey Hey Hey, Hey Hey Hey
|
|
|
TBK
|
Ja ja, we zijn er weer, helemaal in topconditie voor de winter en om de volgende trip weer voor te bereiden naar hoogstwaarschijnlijk El Gouna met de kitekings. Natuurlijk volgt er nog beeldmateriaal namens Haring Hai Richard en De Beun (ik geloof dat er wel een paar minuutjes op zijn harde schijffie staat) Top week gehad met Top sessies ! Uitspraken zoals Draait ie Draait ie Draait ie , Turrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbo, Korte shots en de optredens van Leipe Lupa en El Juroooooooo allles komt er in voor.
Hey Hey Hey, Hey Hey Hey
|
|
|
TBK
|
|
|
|
onderaqua
|
Welkom heren. FF afzien weer met deze temperaturen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
goeie foto Zooooooooooooooooo mannen wat een week , wat een week! We hebben echt onwijze mazzel gehad met de wind. We konden elke dag kiten! 5 dagen megawind en 2 dagen iets mindere wind. Mag ik jullie allen en in het bijzonder onze reisleider Beun bedanken voor deze TOPWEEK! Echt super en nu nog ff uitpakken en nog ff wat pleisters plakken Foto's etc komt later!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe was het vliegen met 45 knp ? En waar blijven die foto's?
Welkom!!!!
|
|
|
|
TBK
|
Welkom thuis .. ik had jullie vanmiddag wel weer op het water verwacht .. He Frank, Ik was er vanmiddag wel om even te kijken, maar moet toch nog even acclimatiseren de omschakeling van 34gr naar 13gr is wel een beetje groot. Nog lekker gevaren ? gr. Frank
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Aan alle NH Kitekings: het was in één woord SUPER!!! Iedereen bedankt voor deze toptrip. Speciale dank aan Beun voor het regelen . Ik ben de volgende keer weer aan boord!
|
|
|
|
sjorsie
|
hey, werkte die belg daar nog bij de kiteschool....wim ?wat een mafkees was dat zeg
|
|
|
Gerard
Gast
|
De Kitekings groeten de Flakee locals! Jammer dat jullie niet langer konden blijven want over wind hadden we niets te klagen hoewel de laatste twee dagen met gehuurde Spleene doors (één aan elke voet ) gevaren moest worden. Dank aan Brenda namens mijn dochters voor de mooie schelp!
|
|
|
Jeromez
|
hey, werkte die belg daar nog bij de kiteschool....wim ?wat een mafkees was dat zeg
De enige medewerkers die we zagen waren die smerige moffen of de gezellige griekse kite slaven Bakar en z'n maten.
|
|
|
Haring High Richardt
|
of de gezellige griekse kite slaven Bakar en z'n maten Zaten we toch in Griekenland, vond ook al dat er veel Sirtaki werd gedanst op die kamelen !!!!!
|
|
|
Jeromez
|
of de gezellige griekse kite slaven Bakar en z'n maten Zaten we toch in Griekenland, vond ook al dat er veel Sirtaki werd gedanst op die kamelen !!!!! grieken , egyptenaren allemaal 1 pot nat joh
|
|
|