|
LOEN
|
Hier in het midden des land echt 0,0 (nu nog )
|
|
|
|
|
Nazar
|
in lelystad is er dus ook helemaaaal geen WIND o.O
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Heb toch echt het idee als ik de voorspellingen bekijk dat het meeste vanacht overkomt en morgen weg is hoor.
|
|
|
Nazar
|
ik hoop het.....want ik heb echt zin om hard te gaan KNALLEN!!!
|
|
|
KappuhH
|
Meet hier nu 49 knopen Geniaal Maar mensen denk aub niet van: oh het komt vannacht dus morgen zal het wel rustig blijven. Wees dus op je hoede!
|
|
|
leeany
|
Heb toch echt het idee als ik de voorspellingen bekijk dat het meeste vanacht overkomt en morgen weg is hoor.
Ziet er wel zo uit inderdaad, dat tegen het begin van de ochtend het zwaarste overkomt. http://www.windfinder.com/weatherforecast/renesseWoensdag ziet er ook veelbelovend uit, niet voor mij, maar kan me voorstellen voor andere
|
|
|
CeesV
|
Morgen lekker raggen! Hopelijk krijgen we niet vannacht alles, k heb namelijk geen zin om te sinussen morgen!
|
|
|
|
|
Mark04
|
Spitsnieuws:
Door een ongeval met een zweefvliegtuig op vliegveld Midden-Zeeland in Arnemuiden is vanavond een persoon om het leven gekomen. Een andere persoon raakte zwaargewond.
Het ongeval gebeurde in zeer slecht weer. Of dat de oorzaak van het ongeval is, kon de politie niet zeggen.
Eerst slachtoffer van het noodweer in Zeeland.
|
|
|
dahtimstah
|
Splitsnieuwer. 5:30 Zwolle.
Wow man het hier echt spooky, het binnenste gaat precies over ons heen ongeveer. 3 flitsen per seconden achter elkaar door, en het regen echt NIET normaal.
Het graat hier dus over onweer.
|
|
|
dahtimstah
|
Update . toenet bijna inslag in ons huis,echter 25 achter ons huis in de boom was wel mooi gezicht maar de spanning loopt door me heen.
Update. Ik heb net me film bekeken die ik heb gemaakt en er stond nog een inslag vlak achter mijn huis in die ik zelf heb gemist, zie hier de foto. Gr Tim Ps de andere inslag was nog dichterbij maar die was net buiten berijk van de camera
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
whoooo. heftig zeg In Barendrecht begon het om 03:30. ik keek uit het raam en keek echt met knikkende knieen, niet normaal. ons vredige straatje met plantsoen met prachtige bomen en beplanting was veranderd in een spookstraat. hagelstenen zo groot als pingpongballen, bizarre wind. bomen hielden het bijna niet meer. echt eng om te zien. continue bliksem en donderen zonder tussenpozes. Na een uur was het plots windstil en de merels begonnen vrolijk hun liedjes te zingen of er niets gebeurd was. echt bizar.
|
|
|
dahtimstah
|
Jah hier ook, het is nu windstil en het klaart helemaal op, jammer toch nog naar school.
Gr Tim
|
|
|
Rooky
|
mannen pas gewoon op!
ik ben om vanacht 4 uur begonnen met bomen van de weg te halen die nog aan het gloeien waren van de bliksem! en het waaide als een maloot! was ook niet voorspeld!
kijk gewoon uit en geniet er van ga ook zeker doen!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Was wel voorspeld kijk maar naar alle berichten hier, het zou vanacht overkomen. Nu 2 en 3 uur vooruit niks meer te zien van buien met rode stukken. Neemt natuurlijk niet weg dat men niet moet uitkijken.
|
|
|
Spoon
|
het was echt bizar idd..
vannacht rond 4 uur er maar uit gegaan omdat het wel heel erg veel flitsen en donderknallen achter elkaar waren.. Daarnaast waren mijnpoezen beneden in de stress dus die wilde ik bij ons laten slapen.
kom ik beneden hoor ik water lopen (alsof je de kraan van een douche aanzet, dus niet het tikken op het raam)
Ik kijk op en zie in mijn computerhoek een echte waterval. Onze administratie, mijn pc, al mijn boeken van school en prive.. alles zeiknat.
ik ben blij dat mijn pc altijd helemaal uitstaat dmv een speciale stekkerdoos maar toch... ik hoop dat ie het nog doet :S...
mn huurbaas maar weer bellen..
was echt te bizar dit....
|
|
|
|
rocket man
|
Kijk op buienradar d'r hangt nu nog iets boven Normandie, dat over een paar uur bij ons is, weliswaar niet zo heftig als die van vanacht, maar toch oppassen geblazen.
|
|
|
leeany
|
Die bui neemt inderdaad ook toe ik kracht. Zal ook denk ik precies langs de kust trekken.
|
|
|
|