Fuerteventura (Corralejo)

TBK

Berichten: 2050
Mei 25, 2009, 20:13:20
edit2Rapporteer  
Ik wil 13 juni aanstaande 15 dgn naar Fuerte (Corralejo). Zijn er nog meer gasten die in deze periode deze kant op gaan. Vorig jaar in deze periode 2  wkn wind gehad , dus de moeite waard.
Gerard
Gast
Antwoord #1 Mei 25, 2009, 23:20:06
edit2Rapporteer  
Ik wil 13 juni aanstaande 15 dgn naar Fuerte (Corralejo). Zijn er nog meer gasten die in deze periode deze kant op gaan. Vorig jaar in deze periode 2  wkn wind gehad , dus de moeite waard.

Ik zou het niet doen Frank. Het waait dan niet en het strand is ook weg. En er mag ook niet meer gekite worden. De hotels zijn ook al vol en Transavia heeft geen stoelen meer. En dat geweldige visrestaurant in Cotillo is veranderd in een afhaalchinees.  Roll Eyes Cry schater Grin

Mazzelpik.  ThumpsUp
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #2 Mei 26, 2009, 07:56:37
edit2Rapporteer  
Hé Gerard volgens mij is het zo dat als ik kom:

*De wind ,,aan'' gaat zodra ik het strand op kom lopen ! YeSS

*De visrestautaurants opengaan (overheerlijke Gamba's el ajilo) Cheesy

*De temperaturen oplopen en mijn kite sóchtends opgepompt klaar ligt op het strand Grin

*Zodra ik van het het water kom staat er al een ober klaar met een overheerlijke koude goudgele
  Corona ! Tongue
Gerard
Gast
Antwoord #3 Mei 26, 2009, 08:36:59
edit2Rapporteer  
Jij slaapt voor straf in El Gouna bij mij op de kamer!  schater Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.