Geronimo79
|
Die zien dr heel tofjes uit!
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
Thanx Teigert. De 7 kan tot 43 knopen, dus laat die wind maar waaien nu!
|
|
|
seB
|
Mijn nieuwe boardje is ook binnen :-) Dikke Shizzle Vet man die quad set-up!!! Wat is de maat, en wat is je gewicht? Ik heb de 5,7" genomen en ben 182CM en ~68KG.. heb er wel al op gevaren (ging als een raket ) maar er waren toen amper golven, helaas!
|
|
|
Retard
|
Nette kitejes hopelijk krijgen ze veel wind in een bakkes
|
|
|
|
KappuhH
|
Mijn nieuwe speeltjes. De MayhemX van Caution. Nog geen foto's van de 7, maar hopelijk komen daar snel wat actiefoto's van.................
Toffe kites! Alleen stelt die safety niks voor volgens mij.
|
|
|
|
Wicher
|
van welke 7 Die komt nog Morres,
|
|
|
Morres
|
de 9 zou de draaisnelheid van een 7 hebben etc.
dat bedoel ik
|
|
|
Wicher
|
de 9 zou de draaisnelheid van een 7 hebben etc.
dat bedoel ik Morres, zou jij de kites niet willen testen. Dat is weer eens wat anders dan een Jekyll of een Max. Je weet waar ik woon, je bent altijd welkom.
|
|
|
Morres
|
Kom hier maar hahahhaa maarre, mag niet kiten voorlopig, trommelvlies kapot
|
|
|
|
Wicher
|
Kom hier maar hahahhaa maarre, mag niet kiten voorlopig, trommelvlies kapot Daar heb je oordopjes voor
|
|
|
Morres
|
nee niet als ie al kapot is, groeit wel dicht. 2 weken
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Fukkerdefuk Tim, Jij laat er geen gras over groeien, was die 7 een goedmakertje van Wouter omdat je 10 lek was. Veel fun dermee, maar dat zal wel lukken als ik jou zie kiten, hij gaat lekker kerel.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Mijn nieuwe speeltjes. De MayhemX van Caution. Nog geen foto's van de 7, maar hopelijk komen daar snel wat actiefoto's van.................
Toffe kites! Alleen stelt die safety niks voor volgens mij. Wat is er mis met de safety dan?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ohw die 7m - heb de mijne nog maar één keer mogen gebruiken, razendsnel en trekt als een paard, lekkel!!!!
|
|
|
KappuhH
|
Toffe kites! Alleen stelt die safety niks voor volgens mij. Wat is er mis met de safety dan? Hij depowert echt maar een klein beetje als je de safety trekt. Over de lengte van de strap, dus hooguit 30cm. De meeste kites hebben dan nog steeds behoorlijk wat power, hij gaat in ieder geval niet op zn LE op het water liggen.
|
|
|
Morres
|
jup, depowered op 2 powerlijnen, kan opzichwel, maar 1lijn is beterder. wel makkelijk om te bouwen overigens.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik was even bang dat je de QR bedoelde........... Want dat is een van de betrouwbaarsten die er zijn. Hij depowert inderdaad op de voorste lijnen. Net zoals de Answer en de vorige Mayhem (X). Ik gebruik dit systeem vanaf de Answer2 (2007) en vind het nog steeds een goed systeem. Als tijdens een uitgehaakte trick de bar uit mijn handen schiet, depowert hij goed en valt hij vrijwel drukloos naar beneden met zijn rug op het water. Daarna is het inhaken, relaunchen en weer gaan.
Maar zoals Morres zegt, je zou het om kunnen bouwen naar 1 lijn safety, maar volgens mij is dat niet nodig.
|
|
|
KappuhH
|
Hij valt dus wel drukloos weg? Bij mij Zeeko Notus bijvoorbeeld zit de splitsing van de powerlijnen 4m hoger ofzo en daar is de safetylijn bevestigd. Als ik dus mn safety trek schiet hij veel verder door mn bar en wappert hij dus helemaal aan de powerlijnen. Maar als dit prima werkt is het ook goed maar zo ziet het er op het eerste gezicht niet uit....
|
|
|
Lord of the Boards
|
Misschien heeft het te maken met de lengte van de bridals? Ik weet niet hoe lang die bij de Zeeko zijn, maar bij de MX zijn ze kort. Ik heb nog even gezocht naar een filmpje van Caution waar ze laten zien hoe de kites reageren als je releast, maar die kan ik niet meer vinden. Was van de Answer2 of de 1e Mayhem, dus waarschijnlijk hebben ze die al verwijderd.
|
|
|
Wouter
|
Safety werkt gewoon top bij die Caution kites. Als je em trekt dondert ie lam uit de lucht. Tuurlijk is aan 1 lijn 100% depower maar elke setup heeft voor en nadelen. Who cares, stelletje wijven. :-)
|
|
|