|
|
Jeffrey77
|
Net een 2010 Ocean Rodeo Rise 11m set met een Zen board 133x41 en een Xcel Infiniti 5/4/3 pak aangeschaft.
Volgens mij ben ik winterklaar.... :-)
|
|
|
der Torch
|
hier ook nog UIT de verpakking (afgelopen zondag) donders wat een heerlijk setje torches!!!
|
|
|
KappuhH
|
Had een O'neill Heat 2010 besteld voor 115 pond = 140 euro. Dat is al niet duur maar toen stuurde het bedrijf per ongeluk de Heat 2009 op. Na een beetje pingelen besloten hem toch maar te houden aangezien ik hem voor 70 pond = 82 euro kreeg. Lijkt me geen verkeerde deal
|
|
|
Morres
|
zo!!! echt niet verkeerd! voor dat geld had ik een reactor 3/2 2010 :S
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
De E.F. vestiging Oostvoorne belde gisteren dat de Naish Park in NL gearriveerd waren, ik wist niet hoe snel ik daar moest komen. Want voor de 8 mtr. waren het nu wel top omstandigheden OMG wat vliegt dat ding lekker zeg, helemaal TOP.
|
|
|
Morres
|
op het oog is naish weer op de goede weg.
|
|
|
wouterb
|
chagerijnig meisje met paardestaart op je vlieger.....
Ik vind 'm top! enjoy!
|
|
|
|
Marko
|
nu zien ze er nice uit.. eerst vond ik ze lelijk op het plaatje respect
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo Teigetje heeft zijn setje Rise's kompleet de 12 had ik al in 2009 nu de 7 en de 10 uit 2010 erbij overgenomen van Tim.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo John jij ben er snel bij Gaat goed komen met dit setje, vind het een heerlijke kite.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Heb anderhalve week gelede nog ff een blade trigger 10m 2010 op de kop getikt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De E.F. vestiging Oostvoorne belde gisteren dat de Naish Park in NL gearriveerd waren, ik wist niet hoe snel ik daar moest komen. Want voor de 8 mtr. waren het nu wel top omstandigheden OMG wat vliegt dat ding lekker zeg, helemaal TOP. Heeft de park nu ook een easy relaunch system en zou je daar ook een foto van kunnen posten?
|
|
|
KappuhH
|
De E.F. vestiging Oostvoorne belde gisteren dat de Naish Park in NL gearriveerd waren, ik wist niet hoe snel ik daar moest komen. Want voor de 8 mtr. waren het nu wel top omstandigheden OMG wat vliegt dat ding lekker zeg, helemaal TOP. Heeft de park nu ook een easy relaunch system en zou je daar ook een foto van kunnen posten? Nee volgens mij is dat de Bolt.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De E.F. vestiging Oostvoorne belde gisteren dat de Naish Park in NL gearriveerd waren, ik wist niet hoe snel ik daar moest komen. Want voor de 8 mtr. waren het nu wel top omstandigheden OMG wat vliegt dat ding lekker zeg, helemaal TOP. Heeft de park nu ook een easy relaunch system en zou je daar ook een foto van kunnen posten? Nee volgens mij is dat de Bolt. Check deze video maar ff. Het schiet heel snel door beeld maar kan het niet goed zien.
http://vimeo.com/15306738
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
JAJA....m'n gloednieuwe lichtweermonster is binnen!! Een Flysurfer Speed 3 Deluxe 12m2 Netjes opgestuurd door Eddy....nu al een topservice. Niet echt nu de tijd om aan "lichtweer" te denken, maar kon mijzelf niet beheersen. Lang getwijfeld of ik de overstap zou maken naar een foilkite. Toch maar gedaan omdat ik deze zomer ook begonnen ben met een poging tot landboarden. Ik ben errug benieuwd hoe dit monster gaat vliegen. Voor oldscool met een hoog zweefgehalte een topkite!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@LeonB.. wat een overstap ...van North naar Flysurfer . Ben benieuwd naar je ervaringen.. Veel plezier met je nieuwe aankoop
|
|
|
Langbeest
|
Blijven mooie matten
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
@LeonB.. wat een overstap ...van North naar Flysurfer . Ben benieuwd naar je ervaringen.. Veel plezier met je nieuwe aankoop Zeg dat wel Frank! TNX!
|
|
|
PeeWee
|
@LeonB.. wat een overstap ...van North naar Flysurfer . Ben benieuwd naar je ervaringen.. Veel plezier met je nieuwe aankoop Zeg dat wel Frank! TNX! Mooi hoor Leon. Na de winter ga ik voor de Ozone Zephyr 17m lichtweer kite. Kunnen we lekker zomers na het werk cruizen en old school trickjes sticken met 14-15 knopen. See joes
|
|
|
|