LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
JIHAAAAAAAA!!!! Klinkt goed mannuh!! Maar eerst de de winterdagen lekker het water op. Hier in huize B gaat alles weer goed dus we kunnen weer. Misschien krijgen we weer een strenge winter....kan ik m uitbroberen met snowkiten
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Strakke kite hoor Leon krijg je het je strot uit?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
krijg je het je strot uit? Jawel hoor Marco, blijf het mooi spul vinden. Ik ben er alleen niet geschikt voor.
|
|
|
bertvh
|
was er daarstraks zo ene bezig op bdam terwijl ik stond te wachten op meer!
|
|
|
|
@LaurenS
|
MOOIIIIIIIIIII hoor Theo,heel veel golfplezier ermee.Ziet er fraai uit
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Vind hem eigenlijk helemaal niet mooi de bovenkant dan he Wil eigenlijk een sticker van me avatar laten maken en die erop plakken Weet alleen nog niet waar en hoe en wat
|
|
|
@LaurenS
|
Zit je op je werk ofzoow... Hoezooo,ik vind het er op de foto niet slecht uitzien, ennuh ben nie te werk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb ook een Mako (wide).
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlik boardje!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey teigert! ik mis de mijne zoooooooo sinds die uit een dakkoffer glipte. hopelijk binnen 2 weken een nieuwe. Het voorval dwong me wel om meer tijd door te brengen met de Mako King, wat ook niet verkeerd is. Maar in dikke poeier wind is die Mako wide wel super lekker. Ik had aan één kant een grotere vin (85mm) gezet om vanuit m'n fovariete toeside te slashen, De 2009 graphics waren ook niet mijn favoriet, leuk idee om een sticker te maken. mss kan je met een rollertje met verf ook wat uithalen. Aan de andere kant, als je er eenmaal op vaart zijn die graphics zooooooo onbelangrijk! veel plezier,
ps is het de 140 of 150?
|
|
|
|
Langbeest
|
Moooiii, hoor veel goede verhalen over de Mako. Toch maar eens proberen.
|
|
|
Teigetje
|
Hey Rudo het is de 140x40 Weet wel dat het niet uitmaakt hoe die er uitziet maar deze heeft echt een schutkleur mocht ik hem even kwijtraken op zee.
Leon Thanks voor de tip. zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zeeko blijft trouw hun testmateriaal sturen. Hier mijn nieuwste speeltje!! ZEEKO Krush 9m2
LAAT DE WIND MAAR KOMEN !!!!!
|
|
|
Langbeest
|
Ben benieuwd.....veel test plezier HJ
|
|
|
|
Wouter
|
:-) Teig -> freakin brilliant!
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@HJ kleuren combi van de test Krush ziet er vet uit! Moet binnenkort maar eens jouw kant op komen voor een test...
|
|
|
|