|
|
KappuhH
|
@HJ kleuren combi van de test Krush ziet er vet uit! Moet binnenkort maar eens jouw kant op komen voor een test... Nieuwe Notus is er ook he
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@HJ kleuren combi van de test Krush ziet er vet uit! Moet binnenkort maar eens jouw kant op komen voor een test... Nieuwe Notus is er ook he Heb je daar al wat meer info over??? Pas geleden dit t-shirtje nog binnen gekregen van Zeeko, vond het er wel relaxed uitzien...
|
|
|
Morres
|
persoonlijk zou ik er dood nog niet in gevonden willen worden, wat een fout ding, net zo'n foute poker-dude shirt
|
|
|
Hard2Handle
|
echt weer zo'n foute morres opmerking.... ga jij nou maar lekker met je power balance fantasie armbandje spelen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
P.B. armband is net zo iets als Adults who believe in imaginary freinds are...stupid maar die shirt...is leuk voor een heel fout feestje sorry maar dat kan gewoon echt niet... de jongens met dikke oorbellen, tatoo's. matjes en dikkegouweschakelkettingen...zouden er schande van spreken...zelfs die uit duindorp in den-haag
|
|
|
Geronimo79
|
Daarom smaken verschillen.. jij vind et kennelijk mooi.. en ik ben et helemaal eens met Morres en eagle. schakelketting, oorbelletje in....vind et een hoog kamper gehalte..... maar goed dat vind ik... en das lekker totaal niet belangrijk voor anderen...
Prints op zich zelf zijn wel tofjes, maar de combi van al die prints en glansstof.... pa pa pa pokerface..
zolang jij et maar mooi vind toch.
|
|
|
NIELZZZZ
|
hallo rustig hey eagle jan over duindorp daar komt me vriendin vandaa!!! en slapen doet ze wel in dat shirt
|
|
|
|
Hard2Handle
|
ben ook niet weg van dat polyester maar de print vind ik op zich wel leuk. heb hem zelf niet uitgekozen iig, kreeg hem gratis bij een zending voor een nieuw vinnetje, had er 1 gesloopt in ondiep water.
maargoed smaken verschillen....
|
|
|
|
Geronimo79
|
Nee zo maak je vrienden ^^
|
|
|
Morres
|
echt weer zo'n foute morres opmerking.... ga jij nou maar lekker met je power balance fantasie armbandje spelen. Smaken verschillen, maar ik mag die van mij niet uiten....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vandaag even een travelbag (140cm) met wieltjes gehaald voor een mooie prijs, niet al te groot maar wel lekker licht. Past makkelijk 2 boardjes trapeze en 2 kites in misschien nog een 3e ook. Nu nog een vakantie boeken
|
|
|
Langbeest
|
Tim, Daar kan jij zelf bijna in
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hahaha leuk idee zo even proberen Probleem is dan wel dat ik zo'n 50kg overgewicht heb, even uitrekenen...misschien is dat nog wel duurder dan een ticket
|
|
|
Marko
|
Tim daar heb ik zelf in gelegen haha ik heb hem ook. Er kunnen 2 boards, 2 kites, 1 vakantie koffer, 1 tent, pomp, trapeze, camping stoeltjes en nog veel meer in bij mij gelukkig is het een trollie anders was die niet meer te tillen..
|
|
|
norton
|
is ook wel wat voor de wintersport dacht ik zo , en goedkoper dan een burton .
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zou je er niet nog 7 kunnen regelen voor het Zeeko kitehigh zaalvoetbalteam??
nou idd, het waait niet... het sneeuwt niet... geen leuke golven... het vriest niet... het dooit niet. Goed idee van hijo.... Ik doe mee... en het is gezonder dan blackops spelen... Krijg je chips buik van, viekante ogen, zwakke rug/ boggel door verkeerde zit houding. Reumatische verschijnselen in de vingers,door het persen op de knopjes want jaa zo spannend is het wel hoor... Komt iemand met een goed en gezellig idee...want ja die 3de helft telt ook immers mee... Is een onderdeel van socializen binnen de kringen van die sport.. en dan komt er een of andere onverlaat en roept gewoon "nee zo maak je vrienden"... de cultuur barbaar.. Voor de cultuur barbaar hebben we schaken bedacht...of dammen... neee, darten!!!! Want ja voor schaken en dammen heb je nog behoorlijk wat denk vermogen nodig en dat stralen ze nog uit ook, met gebalde vuist tegen het voorhoofd aan, elleboog op tafel (hebben ze geen manieren geleerd?) en heel serieus en nadekend kijken. Darten dat is het, effe wat kilo's erbij, een pens die onder je shirt uit steekt (je weet wel die mooie van zeekoe) pul in een hand pijl in de ander oh ja en vergeet die dikkegouweschakelketting niet met de naam van je (ex) geliefde. Tim...leuke tas, maar voor dat iemand mij af schiet, let op: Mijn mening...had je beter af geweest met de twin ammo box. veel meer ruimte en je kan daar evt ook je eigen kleding in kwijt.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eagle jan, je kan inderdaad meer kwijt in de ammo box maar....
Het wordt ook veel zwaarder, dit jaar voor het eerst met kitespullen gevlogen en we hadden een grote geleende kitebag (kitespullen voor 2 personen) die woog 34kg en natuurlijk nog 1 reiskoffer waar we onze kleding in hadden.
We moesten 150,- euro bijbetalen en dat is niet niks, dit keer doe ik het anders ieder gewoon een eigen kleinere kitebag en samen weer een gedeelde reiskoffer met kleding dit valt volgens mij veel goedkoper uit aangezien je een boardbag mag meenemen voor 40,- meen ik.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik had hem ook Tim. Dit jaar meegenomen naar Egypte. Vond hem niet echt heel groot en heb hem daarom deze week maar weer verkocht. Ik heb nu de gearbox gekocht van Mystic. Echt stukken groter en net zo zwaar. In die travelbag kon een boardje en 2 kites. Toen zat ie ook bijna vol. Echt heel veel meer kon er niet bij. Hij is wel erg mooi afgewerkt en heeft goede bescherming, beter dan de gearbox. Heel veel fun ermee.
|
|
|
Morres
|
je was beter af geweest met een ander merk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, ik heb die gearbox nieuw gekocht voor 50 euries en mijn travelbag voor hetzelfde verkocht dus kost me eigenlijk niks. Gewoon proberen. Is het niks doe ik hem weer weg en koop ik wat nieuws. Heeft Gaastra dan ook bags, Morris
|
|
|