|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
geen idee, maar met een gaastra logo erop is het wel geloofwaardiger dat je gaat golfen maar tegenwoordig doet het bij de meeste luchtvaartmaatschapijen er niet meer toe...het valt gewoon onder sportuitrusting binnen bepaalde afmetingen en gewicht.
|
|
|
Wicher
|
De Ocean Rodeo Razor (10m)
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Thor, Barry, Wouter, Rudo, daar zou ik graag eens onder willen hangen ........
|
|
|
Wicher
|
Dat zal geen probleem zijn je kan me altijd een PB of een mailtje sturen.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Een aanbieding bij Kater surfshop ....een O,Neill Vapor droogpak voor 199,- euro .. Na een aantal goed recenties over dit pak heb ik hem gisteren ook maar gekocht .. . Mijn "oude "droogpak van Mystic was altijd moeilijk aan te trekken en de rits zit op de rug en gaat erg zwaar en had daarbij altijd hulp nodig .. Bij deze O,Neill zit de rits aan de voorkant en heb geen hulp meer nodig ..
|
|
|
|
zwafra
|
Ik heb hem op Marktplaats staan voor 70,- euries... [ En binnen een dag verkocht ...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gaat dat wel goed met een rits aan de voorkant? Lijkt mij geen goed idee met je harnas. Is de rits van metaal of plastik?
|
|
|
zwafra
|
Gaat dat wel goed met een rits aan de voorkant? Lijkt mij geen goed idee met je harnas. Is de rits van metaal of plastik?
Ik heb er nog niet mee gevaren ..maar volgen mij heb je van de rits geen last de rits is van metaal maar er zit een flap overheen. er zijn meerdere merken die een rits aan de voorzijde hebben met als voordeel dat je hem makkelijk zelf kan dicht ritsen..
|
|
|
Fe®®y
|
he frank
toch maar 1 gekocht, top pakkie en die rits voel je niets van onder je trapeze.
succes er mee
|
|
|
onderaqua
|
Laurens mooie bike, volgens een kenner is dit de probleemfiets van BMW op dit moment,terugroep akties en zo. Versnellingsbakken kadoek.
check ff op bmw fora.
|
|
|
@LaurenS
|
Huh wat een lariekoek Tom, ik rij er al bijna 2 jaar mee , en zonder problemen .....Wie is die kenner ..........Ik ben al vele jaren op het GS forum actief ,zover geen noemenswaardige terugroepacties meegemaakt.
|
|
|
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
8m Nieuwe hoofd tooi? mooi man... Thnx! Janus' medicijn moet komen, wind is wat hij nodig heeft... ugh! groen is wat hij zocht, oranje is gekomen.. ugh! Tim heeft gevonden wat janus zocht.. ugh!
|
|
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Yesssssssss binnen!
Aardig, aardig... ;-) minimalistische inrichting trouwens.. wel handig bij onze sport !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Erg mooie kite Rudo
|
|
|