hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Niet echt een speeltje, maar na me huidige pak 3 of 4 jaar misbruikt te hebben werd ik de kou toch wel beu, nu dus maar een Oneill Heat wetsuit aangeschaft, hopelijk geeft die wat meer warmte. Ga je me nu met alles na-apen?? Overtuigd na vandaag te hebben getest trouwens?
|
|
|
Yoram
|
Niet echt een speeltje, maar na me huidige pak 3 of 4 jaar misbruikt te hebben werd ik de kou toch wel beu, nu dus maar een Oneill Heat wetsuit aangeschaft, hopelijk geeft die wat meer warmte. Ga je me nu met alles na-apen?? Overtuigd na vandaag te hebben getest trouwens? Uiteraard, wil netzo goed worden als jou Helaas niet aan toegekomen, de wind nam te snel af (en de dinsdagavond was de sessie tekort), maar de maandag en de dinsdag staan geblokt. (Twijfel dus nog tussen 2 kites).
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Niet echt een speeltje, maar na me huidige pak 3 of 4 jaar misbruikt te hebben werd ik de kou toch wel beu, nu dus maar een Oneill Heat wetsuit aangeschaft, hopelijk geeft die wat meer warmte. Ga je me nu met alles na-apen?? Overtuigd na vandaag te hebben getest trouwens? Uiteraard, wil netzo goed worden als jou Helaas niet aan toegekomen, de wind nam te snel af (en de dinsdagavond was de sessie tekort), maar de maandag en de dinsdag staan geblokt. (Twijfel dus nog tussen 2 kites). Bedoel je dat omdat je dat leuke kleine ventje hebt gezien of begrijp ik je verkeerd?? En het is verder heel simpel hoor als je echt helemaal niks kan ga je pas op mij lijken ;-)
|
|
|
|
Bularoo
|
nice Markus, die wil ik wel even testen;) Kan jij gelijk mijn 3G screamers nog eens proberen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
2012 SKYWALKER Ether 132x40.
Helaas waren de nieuwe pads/straps nog niet binnen voor vertrek. Gelukkig hadden ze wel alvast board opgestuurd en wordt de rest later nagezonden.
Nu op naar Kos.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zeer mooi boardje HJ, veel plezier ermee op Kos! @Teigetje op welke kite ga je die Zeeko UDS bar gebruiken dan?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigetje op welke kite ga je die Zeeko UDS bar gebruiken dan? Zie onder mijn berichten waar ik mee kite Ocean Rodeo Rise. Kites zijn perfect maar die bar
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben benieuwd hoe dat gaat , die zeeko bar op de rise , ben ook dik tevreden over mijn rise kites maar de bar en dan met name het depoweren below the bar is idd niet je van het om het maar even zacht uit te drukken
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De ontwerper van de OR bar is actief hier op het forum.... Echter als het alleen de depower aan de onderkant van de bar is...OR levert ook een versie met eens strap boven de bar a la Zeeko, evenals vele andere merken. Bij veel merken werkt de depower op de chickenloop niet prettig.
|
|
|
Teigetje
|
De ontwerper van de OR bar is actief hier op het forum El Rudo en OR weten van de hoed en de (scherpe) rand. De OR bar is zeer sltijtgevoelig waardoor je depowerkoord slijt als een malle. Ben hierdoor al bijna een kite kwijt geraakt. Zie wat er met de OR bar gebeurd. El Rudo heeft er al een oplossing voor maar daar heb ik gereedschap en now how niet voor.
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
of afsmeren met aluminium putty... scheelt weer een uur werk of zo en het zoekken naar iemand die een draaibank heeft enz enz enz....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wow, we gaan hier off-topic. Maar dat het aluminium gedeelte van de bar doorvoer slijt heb ik nog nooit eerder gezien. Meestal is de lijn het eerste wat gaat Rudo is donders handig en heeft een machinepark thuis waar je U tegen zegt. Dit doe je niet ff op je balkonnetje...
|
|
|
RRA
|
Oeps naar aanleiding van jou foto's meteen maar ff mijn eigen (2010) bar van Ocean Rodeo gechecked. Moet zeggen dat je wel wat slijtage ziet maar niet zo ernstig als op de foto's van Teigetje. Heb met name problemen met het poweren / depoweren below the bar gebeuren.
|
|
|
Karel79
|
@markus & epickiter: bestellen jullie epic kites&boards via epickites.com? of is er ook een winkel in NL?
|
|
|
KappuhH
|
Bizarre slijtage hoor! Wel ideaal voor de losse verkoop van depowerkoorden van OR Rein: zeeko barretje kun je evt bij mij testen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Teigetje op welke kite ga je die Zeeko UDS bar gebruiken dan? Zie onder mijn berichten waar ik mee kite Ocean Rodeo Rise. Kites zijn perfect maar die bar Dacht al dat je met OR kites vaarde maar wilden even zeker weten dat de UDS bar bedoeld was voor een OR kite. We gaan wel een beetje ver off-topic, maar dit soort slijtage had ik echt niet verwacht van de barrtjes van OR met onze El Rudo ontwerper. Wilden ook al de opmerking maken over de bar versie met above the bar depower maar zie dat Michiel hem al gemaakt heeft. Krijg je geen nieuwe bar onder garantie dan? Laat even weten of de Zeeko UDS bar goed aan te sluiten is op de OR kites, of dat je veel moet verstellen, ben erg benieuwd.
|
|
|
Teigetje
|
Krijg je geen nieuwe bar onder garantie dan? Lang verhaal maar ik had spul tweede hands gekocht. Ik schrijf mijn bevindingen wel even op als ik de boel binnen heb.
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Naish heeft overigens een soortgelijk probleem met zijn barretjes. Het gat waar het depowerkoord door heen gaat wordt 'geslepen door het depoweren.
Heb hierover gesproken met Eurofun en zij kwamen met deze bevinding. Als eenmaal je eerste depowerkoord is geknapt gaan de tweede en derde sneller kapot (is mijn ervaring).
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
3x Zeeko Krush2 12/9/7 Eigenlijk moet de 12m een Notus4 zijn, maar dat is niet goed gegaan. Mij gaat het om het low-end, dus mogelijk dat ik deze toch nog om ga ruilen. Al heb ik niets met voetbal, itt iemand anders hier op het forum WEL in de juiste kleuren! Alle 3
|
|
|