Ja, is mooi boardje om te zien. Ik ben niet zo thuis in constructie van boards, maar het is anders dan mijn eerdere North waveboard. Voelt sterker/zwaarder/steviger aan i.i.g.
De finish is meer "krijt"-achtig, en minder glossy/gelcoat-achtig als dat duidelijk is...
tweede kite is een feit! Gaastra Jekyll IV (2011) 8m2
Denk echter dat ik hem iets te graag wilde testen. hij vloog goed, maar hij viel nog wel eens uit de lucht (was ook 16 a 18 knopen gisteren op mirns, en 18 is de low-end). daarnaast kwam ik ook niet vooruit, maar dat kan aan mijn beginners-techniek liggen. volgende keer toch maar met die windsnelheden de hatch erbij pakken (11m2)
Denk echter dat ik hem iets te graag wilde testen. hij vloog goed, maar hij viel nog wel eens uit de lucht (was ook 16 a 18 knopen gisteren op mirns, en 18 is de low-end). daarnaast kwam ik ook niet vooruit, maar dat kan aan mijn beginners-techniek liggen. volgende keer toch maar met die windsnelheden de hatch erbij pakken (11m2)
(en ja morres, dit is die uit lwd)
Je had gister prima kunnen varen met de 8 hoor, stond namelijk zelf lekker gepowerd met de 10,5 jekyll. ziet er goed uit.
(en ja morres, dit is die uit lwd)
haha always accessorise well! Kapseltje, kiteje, pak, ik kan wel zien dat je gek bent op kanariegeel met groen! Veel plezier ermee. En inderdaad, werk aan je techniek, kite lager, bar beetje aantrekken, beetje hangen, rug recht, board aankanten, en gaan met die banaan, gaat easy met een 8je tenzij je 100kg weegt. Anders komt Morres wel even tips geven, doet ie graag en hij zit in de buurt.
oke zal ik dat volgende keer wel proberen. snapte der niks van want vorige keer lukte het prima en kon ik ook prima beide kanten op komen. waarschijnlijk off-day gehad.
en ja vrouwen he, moet functioneel en ook mooi zijn. als zij de kitespullen had gekozen hadden we "een roze kite gehad, maakt het uit dat het een C-shape is uit 2001"
Uh El Rudo.. zou je het nieuwe ontwerp van bar of CL (eigenlijk elk ontwerp..) willen laten controleren op kleur? kan anders vreemde ontwerpen opleveren.. laat staan gevaarlijke situaties.. ;-)
en uh Tharealmb dat oranje board past er niet zo goed bij.. ;-)
€29,- bij de Lidl Prima prijsje voor incidenteel gebruik van een shorty.
En mijn Sportscam (Veho Muvi HD) die ik bij iBood had besteld, kwam afgelopen week binnen. Compleet met een enorme stapel bevestigingsmateriaal van goede kwaliteit. Camera levert prima beelden, maar wel wat trillerig. Zal eens kijken of hier met wat editten iets aan te doen is. Was inclusief extra bestelde board mount nog geen €200 kwijt, scheelt dus behoorlijk met een GoPro incl. opties.
En mijn Sportscam (Veho Muvi HD) die ik bij iBood had besteld, kwam afgelopen week binnen. Compleet met een enorme stapel bevestigingsmateriaal van goede kwaliteit. Camera levert prima beelden, maar wel wat trillerig. Zal eens kijken of hier met wat editten iets aan te doen is. Was inclusief extra bestelde board mount nog geen €200 kwijt, scheelt dus behoorlijk met een GoPro incl. opties.
Het beeld is trillerig? Enig idee hoe dit kan? En hij is dan wel goedkoper dan de GoPro Hero 2, maar is de kwaliteit en de specs dat ook?
Wellicht dat jij bij Foto en Video een reviewtje kunt posten? Ik ben nl. erg benieuwd
Het beeld is trillerig? Enig idee hoe dit kan? En hij is dan wel goedkoper dan de GoPro Hero 2, maar is de kwaliteit en de specs dat ook?
Wellicht dat jij bij Foto en Video een reviewtje kunt posten? Ik ben nl. erg benieuwd
Qua specs is de camera gelijk, zo niet beter dan de GoPro. Beeldstabilisatie is op deze camera alleen minder goed geloof ik. Zal eens kijken wat VirtualDub en Deshaker daar tegen kunnen doen Heb hem tot nu toe alleen getest met car mount aan de voorruit, dus dat was misschien ook niet ideaal..
Voor deze prijs is hij ook heel compleet, mounts zijn ongeveer zelfde als van GoPro, prima kwaliteit. Heeft ook nog eens een LCD scherm en bijgeleverde afstandbediening. Review gaat er zeker komen, inlcusief filmpjes Morgen op Workum ga ik even filmen met trapeze mount en misschien ook vanuit de kite(strut).
Als je hem in de auto had, wellicht dat je trillingen hebt (diesel?) Vaak zie je ook je achteruitkijkspiegel een beetje trillen. Daar helpt geen enkele beeldstabilisatie tegen.
Als je hem in de auto had, wellicht dat je trillingen hebt (diesel?) Vaak zie je ook je achteruitkijkspiegel een beetje trillen. Daar helpt geen enkele beeldstabilisatie tegen.
Reed in een benzine, maar wel een vrij strak geveerde cabrio, wat het trillen waarschijnlijk verergert Hier Youtube filmpje van een paar seconden:
@ YJ Als je zo'n waterproof video camera hebt gekocht maar het beeld springt op en neer tijdens het surfen, kiten, fietsen etc. Dan is er deze olossing: http://www.virtualdub.org/
De Deshaker gebruiken - best even de videos bekijken Er verdijnt wel aan de randen een stukje van de beeld (dat gebeurt ook bij een ingebouwde stabilizer -maar dat weet je niet)
@ YJ Als je zo'n waterproof video camera hebt gekocht maar het beeld springt op en neer tijdens het surfen, kiten, fietsen etc. Dan is er deze olossing:
De Deshaker gebruiken - best even de videos bekijken Er verdijnt wel aan de randen een stukje van de beeld (dat gebeurt ook bij een ingebouwde stabilizer -maar dat weet je niet)
Thanks, dat ziet er goed uit Ga ik proberen! Heb vanmiddag gefilmd op Workum, dus zal zo eens even naar de beelden kijken. Heeft het behalve die randen geen invloed op de opnamekwaliteit?
"Als je geld hebt voor een Adobe After Effects (€1293) dan koop je een videocam van €1000 met stabilizator."
Als je die software niet van de piratenbaai afhaalt, gaat dat wel op inderaad ( Kon ik daar ook maar een camera van 1000 euro downloaden) Heb nu After Effects, Sony Vegas en Avid Studio. Zal eens kijken wat het makkelijkste werkt voor mij.