Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
hmnn is dat zo? ik moet zeggen dat ik afgelopen herfst/winter ook best zo'n jas had gewild... Als je ff een (half) uurtje pauze neemt kan het toch best fris worden in een nat wetsuit, in de wind zonder zon. Terwijl je op het water, als je bezig bent nergens last van hebt...
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zijn inderdaad ideaal die jassen. Heb er zelf ook 1 en gebruik hem vooral met de koudere temperaturen als ik wat ga eten. Heb wel een goed wetsuit, maar als het een graad of 2-3 is heb je het sowieso koud in een wetsuit als je op de kant staat.
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Deze besteld maar dan in 5m. Met dank aan Gent Kite Center en Ozone NL.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zijn inderdaad ideaal die jassen. Heb er zelf ook 1 en gebruik hem vooral met de koudere temperaturen als ik wat ga eten. Heb wel een goed wetsuit, maar als het een graad of 2-3 is heb je het sowieso koud in een wetsuit als je op de kant staat.
als het 2-3 graden is... sprint ik van de auto naar het strand pomp mijn kite op. knal 2-3 uurtjes pak mijn vliegert in sprint naar de auto... ik ga daar echt geen 30min stil staan. bij kletsen kan bij de auto ook wel!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
als het 2-3 graden is... sprint ik van de auto naar het strand pomp mijn kite op. knal 2-3 uurtjes pak mijn vliegert in sprint naar de auto... ik ga daar echt geen 30min stil staan. bij kletsen kan bij de auto ook wel!
same here, ga echt niet staan ouweneelen als het koud is. snel naar huis, douchen, en dan maar naar de kroeg voor de gezellgheid.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
sprint ik van de auto naar het strand pomp mijn kite op. Dan zal dat het wel weze, ik doe het kitegebeuren in een relax-mode. Je weet wel trankilo
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, de mussen vallen hier weer van mijn dak vanwege de hitte. De thermometer buiten staat alweer op 30°C, hebben jullie het over winterpakken
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
hebben jullie het over winterpakken Dat doe je als je geen geldboom hebt he, in de zomer (afgeprijsd)winterspul kopen en in de winter andersom
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Vanmiddag nieuw boardje gekocht. De Flyboards Radical4!!! En vanavond maar gelijk een top sessie mee gevaren!
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vanmiddag nieuw boardje gekocht. De Flyboards Radical4!!! En vanavond maar gelijk een top sessie mee gevaren! Beetje een wazig boardje Dennis. Van dichtbij was ie veel mooier! Zo te zien beviel die gistere avond wel.
|
|
|
|
Yoram
|
Mooi boardje
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Het zand en water op mijn telefoon heeft de kwaliteit van de foto inderdaad niet echt goed gedaan... Boardje vaart echt heel lekker!! Zeker mooi. zou hem ook andersom op je kite leggen. blijft ie ook mooi. Leg het board eigenlijk nooit op mijn kite. Hij is er op die manier namelijk al een keer doorheen gevlogen. Was alleen even voor de foto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet er goed uit! En de krachten op die rits ( waterdruk) is ook niet zo groot als bij bijvoorbeeld duikpakken. Rits ziet er stevig uit, en Gul heeft een naam hoog te houden
|
|
|
|