MEGALOOPBEUN

|
van harte herman met je nieuwe aankopen have fun see you on the water
|
|
|
|
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
|
Avatar is ook een nitro. De nitro waarmee het allemaal begon  Tassie is ook weer anders. Zit nu bovenop ook nog een ritsje om je bar achter te verstoppen. Worden steeds beter  Vind ik fijner dan aan de binnenkant.
|
|
|
FlyingHigh

|
Zit dus wel in de tas, maar is als ik het goed gezien heb een volledig apart vak geworden. Kan hem ook aan de buitenkant hangen 
|
|
|
Faxie

|
Huh zit toch gewoon een rits aan de buitenkant voor de bar pocket? Bij iemand anders z'n Nv2 in ieder geval wel.
|
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Zozo gert. Toe maar weer. Veul plezier ermee. See joe soen @ Mirns.
|
|
|
FlyingHigh

|
Huh zit toch gewoon een rits aan de buitenkant voor de bar pocket? Bij iemand anders z'n Nv2 in ieder geval wel.
Ja klopt. Maar was bij de element geen rits bovenop. Moest je tegelijk met de kite erin stoppen.
|
|
|
Faxie

|
Ja klopt. Maar was bij de element geen rits bovenop. Moest je tegelijk met de kite erin stoppen. Klopt ja. Dat vind ik ook maar niks eigenlijk. Ruimte voor de kite is gelijk minder.
|
|
|
FlyingHigh

|
Blijft ruimte zat over. Wat ik jammer vind nog steeds is dat je niet de kite met opgeblazen struts in de tas kan doen. Klein minpuntje.
|
|
|
TBK

|
Wat ben je ook vreselijk lui he !  Tip: Koop een elektrische pomp, kan je tussendoor nog ff een peuk roken Herman. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Das niet uit luiheid Frank. Das om hem zo mee naar huis te nemen om ff neer te kunnen zetten om uit te lekken. Tssss dat je zoooo over mij denkt 
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Dat 2013 model heb ik ook besteld  samen met een 7 en 12M Notus van Zeeko  Ooh en een wetsuit, trapeze, kevlar schoenen, impact vest  Geld is wel weer op 
|
|
|
|
|
|
Trein

|
Haha, veel plezier ermee! Lijkt me echt geweldig.
|
|
|
Morres

|
Mwahaaha kon hem niet laten liggen,wie weet de ultieme kite voor mij  .Gaastra Jekyll 6 gekocht van 2013 en dan wel de 9m2 welteverstaan,Schijnt zeer direct te sturen ,super in de golven,mega hoge jumps met lange hangtime en lekkere krachtige loops(aldus de verkoper) en natuurlijk weinig bardruk. Heb hem net gehaald bij Telstar voor een zacht prijsje ,ben benieuwd of alle beloftes worden waargemaakt.In de Tarifa de 2012 gevlogen ,die vond ik ook wel fijn,maar deze schijnt op de kritieke mindere punten te zijn verbeterd  ......nu naar brazil om te testen   Al getest? Loopkracht is trouwens alleen als je hem exact goed doet redelijk. Voor de rest klopt het verkooppraatje.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
So_Surreal je had toch een 10m besteld?
oeps ja, een 7 en 10m, foutje. Gelukkig, want ik wil wel de enige zijn met de 12m  Waanzinnige oldschool en racekite. Echt geen speelgoed voor de absolute beginner. Springt hoog en echt heel ver. Succes ermee! 
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
oeps ja, een 7 en 10m, foutje. Gelukkig, want ik wil wel de enige zijn met de 12m  Waanzinnige oldschool en racekite. Echt geen speelgoed voor de absolute beginner. Springt hoog en echt heel ver. Succes ermee!  Lars is een absolute beginner... 
|
|
|
So_Surreal

|
oeps ja, een 7 en 10m, foutje. Gelukkig, want ik wil wel de enige zijn met de 12m  Waanzinnige oldschool en racekite. Echt geen speelgoed voor de absolute beginner. Springt hoog en echt heel ver. Succes ermee!  Zit er veel verschil tussen de 10 en 12 qua low end  ? So_Surreal je had toch een 10m besteld?
oeps ja, een 7 en 10m, foutje. Gelukkig, want ik wil wel de enige zijn met de 12m  Waanzinnige oldschool en racekite. Echt geen speelgoed voor de absolute beginner. Springt hoog en echt heel ver. Succes ermee!  Lars is een absolute beginner...  Dit baart me zorgen ;( ben echt benieuwd wat ik in huis gehaald heb...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Een topkite, maar wel eentje waar je niet mee in het high-end moet gaan oefenen, dan is hij zeer krachtig. (dat moet geen enkele beginner doen ten overvloede) Helaas zijn er slechts een 14m LW in NL, en een 12m die ik heb. Geen andere maten. De 10m zal minder low-end hebben dan de 12m, maar veel zal het niet schelen. Helaas kan ik niets zeggen over de overige maten, die heb ik niet getest. Vaar de Krush2 nog in 9m en 7m. Compleet andere kites. En tussen Notus 1,2 & 3 die ik praktisch allemaal in de maten 13/12, 10,9 &,7 gevaren heb zat ieder jaar veel verschil. 1 & 3 prima voor de absolute beginner, 2 & 4 helpt iets aan ervaring. Voordeel is wel dat je er lang mee door kunt. En iig de 12m is superstabiel 
|
|
|
So_Surreal

|
Een topkite, maar wel eentje waar je niet mee in het high-end moet gaan oefenen, dan is hij zeer krachtig. (dat moet geen enkele beginner doen ten overvloede) Helaas zijn er slechts een 14m LW in NL, en een 12m die ik heb. Geen andere maten. De 10m zal minder low-end hebben dan de 12m, maar veel zal het niet schelen. Helaas kan ik niets zeggen over de overige maten, die heb ik niet getest. Vaar de Krush2 nog in 9m en 7m. Compleet andere kites. En tussen Notus 1,2 & 3 die ik praktisch allemaal in de maten 13/12, 10,9 &,7 gevaren heb zat ieder jaar veel verschil. 1 & 3 prima voor de absolute beginner, 2 & 4 helpt iets aan ervaring. Voordeel is wel dat je er lang mee door kunt. En iig de 12m is superstabiel  Is de Notus 4 (2012) wel te doen voor een beginner ? Of is dit een moeilijke opgave ? Of scheelt het niet veel en kan ik beter bij de Notus blijven (die ik al besteld heb) ? Deze kan ik ook weer langer blijven gebruiken denk ik ?
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Voor een absolute beginner zou ik hem niet snel aanraden. Heb je les gehad en wat powerkite ervaring, dan kan het best. Kite herstart goed (zorg dat je ERA bij besteld hebt voor de 10m tenminste) en ga de eerste keren niet met harde wind oefenen.
Kun je straks een beetje varen, dan heb je er een topkite aan! De kite laat je precies voelen waar hij staat in het windvenster en wat hij doet. Iets wat je zeker zal helpen snel progressie te boeken.
|
|
|