|
|
BdB

|
Dat boardje planeerd voor geen meter, is echt te klein  Gehehe zat al te klote met foto's uploaden haha
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
na lang twijfelen toch de nieuwe protoy van airush aangeschaft over me 2012 boardje was een windsmurfer heen geknald dus totall los.. Was een twijfel tussen de 77project bob black en dit boardje...
Mooie postzegel  haha Voor een absolute beginner zou ik hem niet snel aanraden. Heb je les gehad en wat powerkite ervaring, dan kan het best. Kite herstart goed (zorg dat je ERA bij besteld hebt voor de 10m tenminste) en ga de eerste keren niet met harde wind oefenen.
Kun je straks een beetje varen, dan heb je er een topkite aan! De kite laat je precies voelen waar hij staat in het windvenster en wat hij doet. Iets wat je zeker zal helpen snel progressie te boeken.
Wat is ERA als ik vragen mag. En 2Hard2Handle PM'de mij nog dat het aan te raden was om een 2e bar er bij te bestellen, waar zal dat voor zijn ?
|
|
|
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
En 2Hard2Handle PM'de mij nog dat het aan te raden was om een 2e bar er bij te bestellen, waar zal dat voor zijn ?
Misschien hem zelf even vragen ??
|
|
|
|
So_Surreal

|
heb het topic even doorgelezen. Ik moet alleen bekennen dat ik nog niet in mijn nieuw spul durf te boren en schroeven. Ben sowieso bekend hoe ik mijn nieuwe set voor de eerste keer moet gaan gebruiken met in elkaar zetten, als beginner zijnde.
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
heb het topic even doorgelezen. Ik moet alleen bekennen dat ik nog niet in mijn nieuw spul durf te boren en schroeven. Ben sowieso bekend hoe ik mijn nieuwe set voor de eerste keer moet gaan gebruiken met in elkaar zetten, als beginner zijnde.
Stukje duct-tape kan ook voor de H-stopper. Als je nog meer vragen hebt stuur maar even een PB anders gaan we hier erg ver off-topic.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Die van mij heb ik met electriciteits tape (zwart) vastgezet bij aanschaf. Als je dat droog goed aandrukt blijft het altijd zitten
|
|
|
So_Surreal

|
Thanks voor de tips  Om ontopic te gaan, morgen weer les en krijg ik mijn eigen: Wetsuit Impact vest Schoentjes Trapeze Post morgen even een foto als ik het spul binnen heb
|
|
|
Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
|
Thanks voor de tips  Om ontopic te gaan, morgen weer les en krijg ik mijn eigen: Wetsuit Impact vest Schoentjes Trapeze Post morgen even een foto als ik het spul binnen heb Jij, so_Surreal, bent goed bezig. ik weet alleen niet waar je gaat lessen. maar de windvlagen komen netzoals de duitsers. Hard en onverwachts:P dus vraag om een niet te grote kite om te lessen morgen  Veel plezier iig! En miss tot ooit op b-dam of oosvoorne 
|
|
|
So_Surreal

|
Thanks voor de tips  Om ontopic te gaan, morgen weer les en krijg ik mijn eigen: Wetsuit Impact vest Schoentjes Trapeze Post morgen even een foto als ik het spul binnen heb Jij, so_Surreal, bent goed bezig. ik weet alleen niet waar je gaat lessen. maar de windvlagen komen netzoals de duitsers. Hard en onverwachts:P dus vraag om een niet te grote kite om te lessen morgen  Veel plezier iig! En miss tot ooit op b-dam of oosvoorne  Dat komt goed uit, ik ben zelf ook 25% Duits haha  Morgen bij Schellinkhout, daar woon ik ook 15 minuten fietsen vandaan  ideaal. Blij dat het morgen rustiger op het water is met waterstart leren.
|
|
|
|
Langbeest

|
Mooi boardje man......
|
|
|
|
Geronimo79

|
Handig zo'n gopro stokje. Kost da ?
|
|
|
|
Guust

|
Kan niet wachten om mijn nieuwe speeltjes te proberen 
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
RRD Maquina 5'9" Gestrekter/vlakker scoop Vergelijkbare rocker / tail kick 10.5cm langer - achteraan 0.5cm breder - in het midden een 0.5 smaller Zowat 750 gram zwaarder (Chicacreek is zeer licht 3.5kg maar veel deuken): voor strapless is wat zwaarder beter daar het board rustiger oer het water gaat. Tussen de footpads ie er antislip zoals op een windsurfboard Draait mogelijk iets korter en blijft beter in plané (langere lengte) 
|
|
|
Langbeest

|
Jeetje wat een mooie spulletjes kopen jullie allemaal
|
|
|
Splitrr

Logs: 0 | 19 uur
|