|
geloof68
|
@Evan: Ik heb nooit een nieuwe Naish gezien, maar wel van veel andere merken. Bij die andere merken zou ik wel durven solliciteren als vouwer.
@Erwin: inzetbereik van de kleine maten was altijd goed en daar ga ik met de 2013-versie ook van uit. Daardoor kun je dus volstaan met 8-12 of 6-10. Kwestie van een keer testen van de 8m met relatief weinig wind. Over een paar weken back-to-back met een 2013 C4 8m.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
André vergeet zijn andere nieuwe speeltje te tonen, dus dan laat ik wel de mijne zien. Je zou 'm bijna niet zien op plaatje 1. Op plaatje 2 niet te missen, manmanman wat een lelijke graphics op de onderkant. Bovenkant vind ik eigenlijk wel vet. Doet me echter ergens aan denken..... Hopelijk binnenkort testen, ik heb al 2 maanden niet op het water gestaan. Dank aan André voor het leveren. Op advies van Michiel slechts de achterste 2 vinnen gemonteerd. EDIT: ik zie hier op links in mijn beeldscherm dat er een mooie kite voorbij komt. Ik wacht voor mijn gevoel een jaar of twee tot er iemand in dit topic zijn mooie nieuwe aanwinst toont "Oude C-kite voor mega ruk omhoog"
|
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Vandaag weer eens bij Van den Berg langs geweest met de aankomende kou toch maar eens aan een droogpak begonnen. Helmpje om de gopro op te monteren, en natuurlijk om nog vaker in het duits te worden aangesproken.
|
|
|
geloof68
|
Door het positieve verhaal van Michiel heb ik inderdaad een aantal skims bij Nobile ingekocht. Feddo is er blij mee en ik ook . Als er in 2013 een KH skim event wordt georganiseerd, kunnen wij erbij zijn!
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Goed idee, geloof68 Een kitehigh skim meeting voor 2013! I'm in..........verwacht alleen nog niet veel! lol heb je er zeker mee!!
|
|
|
geloof68
|
I'm in..........verwacht alleen nog niet veel! lol heb je er zeker mee!!
Dan ben je al verder dan ik. Ik moet er nog vinnen onder schroeven....
|
|
|
feddomw
Gast
|
I'm in..........verwacht alleen nog niet veel! lol heb je er zeker mee!!
Dan ben je al verder dan ik. Ik moet er nog vinnen onder schroeven.... Gisteravond dus gedaan. Als Ed. nou weer een clinic regelt, kunnen we allemaal met die skims aan de bak. Ik zoek nog steeds een Underground Kipuna als iemand er een weet. Op Ed's clinic mee gevaren, vond ik (ook) een top ding. Alleen onbetaalbaar.
|
|
|
Langbeest
|
@Evan: Ik heb nooit een nieuwe Naish gezien, maar wel van veel andere merken. Bij die andere merken zou ik wel durven solliciteren als vouwer.
@Erwin: inzetbereik van de kleine maten was altijd goed en daar ga ik met de 2013-versie ook van uit. Daardoor kun je dus volstaan met 8-12 of 6-10. Kwestie van een keer testen van de 8m met relatief weinig wind. Over een paar weken back-to-back met een 2013 C4 8m.
Gaan we doen andre
|
|
|
|
DM2008
|
Haha, ik ben inmiddels ook lid v/d Nobile Woodskim club! Vanmiddag voor een uitstekende prijs gekocht bij kiteoutlet.eu, en meteen uitgeprobeerd op Muiderberg. Voer meteen weg, het draaien gaan we de winter door oefenen .
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kortom, tijd dat iedereen zijn Nobile woodskim een beetje gaat customizen. Straks kun je hem tussen alle bomen in het bos niet meer vinden
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Vandaag mijn GoPro aangekregen van Versus. Ik ga hem morgen eens testen met de headstrap en waarschijnlijk volgend seizoen een helm kopen voor de gopro.
|
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Ja, ik heb er al een touwtje aan gehangen en daaraan zo een sleutelhanger voor aan je nek aangemaakt. En ik heb ook de floaty backdoor, dus ik moet nu nogal veel pech hebben voor hij kwijt geraakt. Ik denk ook dat een helm fijner is, maar het is toch bijna winter en ik denk dat ik niet meer veel sessies kan varen zonder handschoenen en botjes (wat ik niet heb ), dus ga ik die helm volgend jaar in het voorjaar aanschaffen.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Nieuw snowboardje gekocht bij boardfun.
De Never summer SL 158.
Hopelijk bakken sneeuw in Januari in de Alpen!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Slimme aankoop, surreal! Meeste warmte verlies je nl. via je hoofd. Dit helpt enorm!
|
|
|
Langbeest
|
Heb je een blauwtje gelopen?????
|
|
|
|