geloof68
|
haah nice dan denk dat er nog iemand blij gaat worden een deze dagen
@Bart: pakketje is inderdaad onderweg, met windmee is tie er zeker maandag.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vandaag ook nog wat voor mezelf opgehaald bij de importeur: 2013 C4 8m . Er staat toch echt met koeienletters 12 op, weet je zeker dat je de goeie meegekregen hebt?
|
|
|
geloof68
|
Niet helemaal zeker, maar de tas is in ieder geval wel van een 8m.... Morgen gelijk maar proberen op de slufter:))).
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
nice Heb je hem al getest? Hoe vliegt hij tegenover de 2012?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Meest comfortabele harnas vind ik, doe je goed !
|
|
|
Langbeest
|
Heb ik ook, helemaal lekker......
|
|
|
geloof68
|
@jvg: Ik heb de 2012 C4 niet gevlogen, mijn laatste ervaring met C4 was de eerste lichting in 2010 (9m en 12m). Ik heb in 2011 en 2012 voornamelijk met de Catalysts gevlogen i.v.m. de betere low-end.
Ik heb de 2013 8m twee keer gevlogen op de freeride setting met een standaard bar (langere depower dan de 2013 c4-bar), omdat er harde vlagen werden voorspeld..... Die waren er overigens niet. Kite vliegt vertrouwd en low-end was voor mij beter dan verwacht. Vorig jaar was de 8m Catalyst mijn ideale kite, maar dat zal dit jaar deze C4 8m zijn:))).
|
|
|
Reodude
|
Nou dit zal mijn lichtweer seizoen weer een behoorlijke boost geven.. Mooie Ozone Edge 13gaat als een speer met een Airush Free race sector 60. Ook nog bedankt Ozone Nederland om dit beestje eerst grondig te hebben mogen testen. Dus bij lichtweer aan de Bdam...gaat deze 13m lekker rustig alle 21m FS met TT doen blozen ( hoop ik ) dude ps de nieuwe Switch Methods zijn ook op weg ( best of both worlds)
|
|
|
|
berttt
|
Nou dit zal mijn lichtweer seizoen weer een behoorlijke boost geven.. Mooie Ozone Edge 13gaat als een speer met een Airush Free race sector 60. Ook nog bedankt Ozone Nederland om dit beestje eerst grondig te hebben mogen testen. Dus bij lichtweer aan de Bdam...gaat deze 13m lekker rustig alle 21m FS doen blozen ( hoop ik ) dude ps de nieuwe Switch Methods zijn ook op weg ( best of both worlds) Kan je eens Racen tegen mijn 13M xbow
|
|
|
Reodude
|
vaar je toch gezellig mee...hoe meer zielen hoe meer vreugd op de tochtjes. .. dude
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb ik ook, helemaal lekker...... Volgens mij had je laatst dat ding van Ocean Rodeo aan hoor. Of heb jij er weer twee
|
|
|
Langbeest
|
Klopt, voor mijn droogpak. Waist op droogpak vind ik geen fijne combi.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
een nieuw 6je, dat dat rotvriesweer maar snel veranderd in een dikke zuidwester
|
|
|
geloof68
|
@nick: Veel plezier ermee! Ben je weer volledig hersteld van de oudjaarssessie?
|
|
|
Reodude
|
nieuwe SwitchKites Method V2 in 5 en 7m zijn binnen en ze zien er wel errug goed uit...en als ze dan nog goed vliegen is het helemaal toppie !!!!! Dude
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
@nick: Veel plezier ermee! Ben je weer volledig hersteld van de oudjaarssessie?
zo goed als, had men vkb verrekt. Kben terug klaar om het water op te gaan, moet enkel nog waaien natuurlijk
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb je geen hogere resolutie? Je mag 800kB PER foto gebruiken!
|
|
|
Reodude
|
ach moet het ?? het is toch nog best te zien hier op mijn scherm ...maar als je ze dichter wil zien, doe je dat toch onder ons gekeuvel op de bdam nr 17 er zitten wel een paar onscherpe bij, was nogal gehaast
|
|
|
|
|
JVG
Logs: 0 | 20 uur
|
Vet, de LE lijkt ook minder gebogen tegenover 2012 (op jouw foto's, niet op die foto van ozone).
|
|
|
Tim_GTS5
|
Meer freestyle gericht ja, standaard 23m lijnen ipv 25m en een 45cm bar voor alle kitematen.
|
|
|