Nature
|
Klopt als een kitebus is gewoon een serie boardje hoor maar als graphic designer mag je wel trots zijn ahha
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Vandaag lag bij thuiskomst na een koude sessie dit nieuwe speeltje op mij te wachten..... Erg benieuwd hoe dit mijn low end vergroot, hoe een mutant of directional vaart, en of ik er strapless op kan blijven staan... En oh ja de bochtjes.. Gebruikers op fora zijn allemaal enthousiast over het ding... Ik ook, hopenlijk over een paar maandjes nog steeds..
|
|
|
barry
|
mooi boardje man daar ga je geen spijt van krijgen alleen nu ben ik toch benieuwd waar deze vandaan komt. veel plezier er mee
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Barry ik vertel je in een PB graag de herkomst indien je mij in een PB een goede reden geeft voor je nieuwsgierigheid. Ik heb alle reden te vertrouwen in de verkoper en een eerlijke herkomst.
|
|
|
berttt
|
Barry ik vertel je in een PB graag de herkomst indien je mij in een PB een goede reden geeft voor je nieuwsgierigheid. Ik heb alle reden te vertrouwen in de verkoper en een eerlijke herkomst.
Hij is misschien gewoon jaloers
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Of hij is gewoon importeur van Ocean Rodeo, en weet niet waar je deze vandaan hebt.
|
|
|
|
barry
|
pure nieuwsgierigheid hij ziet er nog zo nieuw uit, en alle 2011 kings zijn waren uitverkocht, waarschijnlijk is er gewoon heel goed gezorgd voor deze mako. heel veel plezier er mee Peer.
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Die stond te koop op Hanglos als ik het goed heb? Welke maat boots ga je erop zetten?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Jep, klopt. maatje weet ik niet juist 8 of 9. Maar het zijn ronix preston 2012 boots en ik heb maat 41 en pas er perfect in, ik kan er net geen 2 mm sokjes bij indragen, dus zal nog even moeten wachten om ermee te varen .
|
|
|
berttt
|
Jep, klopt. maatje weet ik niet juist 8 of 9. Maar het zijn ronix preston 2012 boots en ik heb maat 41 en pas er perfect in, ik kan er net geen 2 mm sokjes bij indragen, dus zal nog even moeten wachten om ermee te varen . In je boots pissen en daarna recht erin gaan komt helemaal goed dan
|
|
|
|
Lude
|
nieuw (2de hands) boardje gekocht voor men boots op te zetten Ben erg benieuwd naar je ervaring met dat board, vooral in de lowend.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een nobile skimboard (tweede hands) om zo de eerste stappen te gaan maken naar het strapless surfen, en natuurlijk omdat t een leuk speeltje is voor weinig wind...ik heb al vaak genoeg kou moeten lijden aan de de kant bij schellinkhout omdat ik te enthousiast was om aan te rijden!
Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van dit speeltje!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Stickertjes van Teigetje, kan ik op spulletjes ofzoow plakken Foto is wat wazig hoor
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Netjes hoor Stef. Veel fun ermee gozer
|
|
|
|
|
marcelmarks79
|
vandaag ook nieuw speeltje gekocht!!
GoPro hero 3 HD Black edition + diverse mountsets!!!
oja en gewoon voor de fun een landboard Libre Sirius!! voor de echte kouden dagen voor op het water!!!
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Geen Best spullen meer, alles verkocht en sindsdien is Ruben L, overgestapt op Best, ongelofelijk 7 meter edge Ozone en Bar gekocht, set (7 9 en 13 meter) is compleet laat de windt maar komen race bar ? of de gewone ozone bar netjes hoor richard, nu blijf je met 35 knopie's ook lekker lang boven zweven
|
|
|
|