Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ik heb ze nu ook al een tijdje... maar ligt t aan mij, ik vind ze tegen vallen. ja ze zitten wel lekker maar watcde isolatie betreft vind ik dat ze tegen vallen. Ik heb met die "klauwtjes" nu 2 keer gekite begin februari en kreeg op een end toch een paar kouwe vingertoppen. Die sla je wel weer warm trouwens.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
een beetje gewapend tegen de kou kan geen kwaad als de zomer zo lang op zich laat wachten ik heb ze nu ook al een tijdje... maar ligt t aan mij, ik vind ze tegen vallen. ja ze zitten wel lekker maar watcde isolatie betreft vind ik dat ze tegen vallen. De ION claw's zijn idd niet zo heel dik, maar met dikkere handschoenen moet je meer kracht zetten waardoor je dus weer sneller verkramping krijgt.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
ik heb ook de claws en ja, koude vingers kunnen optreden (afhankelijk van het weer). Maar is dat niet het geval bij alle handschoenen.... Ik heb nog nooit mensen gehoord, die NOOIT koude vingers krijgen.
|
|
|
Morres
|
Eddy gelooft ook alles wat die fransen zeggen, fransen denken dat ze alles op de wereld hebben uitgevonden, daarom staan ze wereldwijd ook bekent als arrogant. Het is vast je tweetaligheid welke je beweegt om de fransen te verdedigen tegen het inkoppertje van Michiel
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
-off topic- Als t aan jou ligt zou je r ook liever van maken: 'Leven als een God in Harlingen..' -on topic- met Ion Claws wel mogelijk...
|
|
|
Morres
|
en het zou nog waar zijn ook!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Een best TS 15m uit 2012. Mooie deal via marktplaats . Laat die zomeravond sessies maar komen.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het is vast je tweetaligheid welke je beweegt om de fransen te verdedigen tegen het inkoppertje van Michiel
+1 voor Maurice! En dan nog ziet EddyC niet wat ik werkelijk bedoelde. Hij leest er vol overheen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Niet nieuw, maar wel een mooie aanvulling voor mn set: (nog 2 te gaan )
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Niet nieuw, maar wel een mooie aanvulling voor mn set: (nog 2 te gaan ) Zou je voor zo'n mooie foto geen toestemming vragen?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Moet je hem maar niet op de kitehigh.nl-facebook zetten.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Moet je hem maar niet op de kitehigh.nl-facebook zetten.
Shit das waar.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Veel mooier vind ik de kitehigh watermark. Heb je daar toestemming voor gegeven, Marc?
|
|
|
KappuhH
|
Wow Evan, welke maten moet je nog? Volgend jaar alles vervangen door een jaartje nieuwer
|
|
|
Langbeest
|
Heb mezelf maar getrakteerd op een Hero3 Black edition. THX Versus voor de prima info.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
mooie spulletje langbeest, je moet jezelf blijven trakteren,andere doen het nie voor je
|
|
|
Langbeest
|
En zo is dat.........
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wow Evan, welke maten moet je nog? Volgend jaar alles vervangen door een jaartje nieuwer Alleen een 11m en 12m "mis" ik nog.... best erg ja. Om alles te vervangen voor 2014 mag ik wel goed gaan sparen al houden ze het nog wel een jaar uit. Per stuk worden ze niet al te vaak gebruikt namelijk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ah, die mount heb ik ook besteld maar dan voor m'n gopro hd1 . Deze past enkel op de hd3 maar er is dus ook een camrig hero 2 mount.
|
|
|
Langbeest
|
Zit alleen nog even te kijken hoe ik de GoPro verzeker met een touwtje oid. Zowel aan de linemount als aan de mount op mijn helm. Ben als de dood dat hij afbreekt bij een crash.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zit alleen nog even te kijken hoe ik de GoPro verzeker met een touwtje oid. Zowel aan de linemount als aan de mount op mijn helm. Ben als de dood dat hij afbreekt bij een crash.
Zo doen: En dan met een kattenklauw om de powerlijn vast maken.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gaaf hoor lange , ik ga voor de HD4
|
|
|