|
the coon

|
Thank u thank u,, Zodra ik en bar heb kan ik weer poging doen,, Vindt alleen lastig bij zandvoort,, is geen beginners plek
|
|
|
|
|
the coon

|
Thanks guys:) Ergggg blij mee,,
|
|
|
|
the coon

|
En terecht  Dank u,
|
|
|
|
the coon

|
Ziet er warm uit,
|
|
|
markymarc

Logs: 0 | 488 uur
|
Die Switchblade ga je veel plezier van hebben!! Heb nu de 2013 en 2014 hiervan..  Die ION is ook heel mooi..Las dat dat een combi wetsuit/drysuit is?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Die Switchblade ga je veel plezier van hebben!! Heb nu de 2013 en 2014 hiervan..  Die ION is ook heel mooi..Las dat dat een combi wetsuit/drysuit is? Nee, het is een droogpak. maar gemaakt van Neopreen ipv nylon-achtige stoffen. Voordelen zijn warmte, stretch en safety bij een lekkage. Ik heb 'm toevallig ook net binnen. @Ride: zit het pak ook zo ruim bij je benen? Een 50 trok echt te veel bij mijn kruis en schouders, maar een 52 is wel redelijk ruim op de benen.
|
|
|
the coon

|
Die Switchblade ga je veel plezier van hebben!! Heb nu de 2013 en 2014 hiervan..  Die ION is ook heel mooi..Las dat dat een combi wetsuit/drysuit is? 2014 model? Wow netjes hoor,, Hoor dat de 2013 model erg anderes vliegt dan de rest, Moest en extra knop in ofzo? @wat is en droogpak?
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, is erg ruim bij mijn benen. Ik dacht dat een M te klein zou zijn, maar zit eigenlijk perfect. Maar zoals je al zegt, wel ruim bij de benen, maar dat was bij mijn Gul Enforcer ook al zo. Ik heb gewoon dunne pootjes  Pak zit verder trouwens heerlijk. Wel stuk zwaarder dan de Enforcer, maar zit wel lekkerder.  @the Coon: Droogpak is een pak waarin je geheel droog blijft tijdens het varen. Je kunt er dus thermo of iets dergelijks onder aantrekken. Is voornamelijk voor de winter als de temperaturen niet heel comfi meer zijn in de meeste wetsuits. Voordeel van een droogpak is vrijwel geen windchill en langere sessies kunnen maken in de winter bij extreem lage temperaturen. Ik vaar bij vrijwel iedere temperatuur, zelfs onder nul op zee.
|
|
|
markymarc

Logs: 0 | 488 uur
|
2014 model? Wow netjes hoor,, Hoor dat de 2013 model erg anderes vliegt dan de rest, Moest en extra knop in ofzo?
2013 is iets vlakker en low end is inderdaad iets minder...Maar wordt erg overdreven over gedaan..Je kunt er echt lekker mee varen, alhoewel de 2014 SB echt fantastisch vaart. Volgens een test 1 maand geleden in de Duitse Kitemagazine springt hij ook het hoogst van alle kites dus das mooi meegenomen...Bridlesysteem is heel anders bij de 2014 en das ook heel ok qua dynamiek.
Maar ja tblijft toch persoonlijk wat je lekker vindt varen
|
|
|
the coon

|
Heb de 2010 SB gehad, Maar ja als beginner kan ik weinig zeggen erover, Bodydraggen deedt ie goed lol:) Erg benieuwed naar de 2012 SB
|
|
|
BaSS

|
Helemaal top John! Blij dat de maat je goed zit ook. Die ruime benen zie en voel je volgens mij alleen zelf.. zo van een afstandje valt het alles mee met dat pak (vind ik als ik kijk naar een foto van mezelf met pak aan ... knappe gozer trouwens zeg...niet normaal..)
|
|
|
|
|
Staal
Geen avatar
|
O jee, ION fuse pak. Vorig jaar zo'n ding aangeschaft en behoorlijk tevreden. Warm(!) en als je in het water ligt dan heb je itt andere drysuits niet het idee dat je in een boterhamzakje zit. Dun laagje eronder doen. Heb je een fleece berenpak oid dan ga je smelten.
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Nieuwe Ion Fuse binnen gekregen voor de aankomende winter. Lekker warm  Mocht er nog iemand interesse hebben in mijn 'oude' Gul Enforcer, klik op onderstaande link voor meerdere info https://link.marktplaats.nl/735433620Topper John jij blijft ook maar kopen he  goed bezig
|
|
|
HaPe
Moderator

Logs: 0 | 273 uur
|
Ook maar eens de speeltjes die ik de afgelopen 2 weken gekocht heb hier posten. - GoPro 3 Black  - Peugeot 206 SW  En dan ligt er nog een O'neill psycho 3 te wachten om opgehaald te worden door mij
|
|
|
KappuhH

|
Nice! Wat was er mis met je Caddy Henk?
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
@HaPe: Peugeot 206 SW: veel plaats in de brede koffer (110cm) met neerklapbare passagierszetel (zelfs een 277cm SUP past erin). Allemaal voor weinig geld en rijdt harder en zuiniger (1 op 18 tot 1 op 20) dan je verwacht met die 1.4HDI.
|
|
|
HaPe
Moderator

Logs: 0 | 273 uur
|
@Hendrik, Caddy heeft dit jaar al voor dik €3000 aan reparaties gehad (nieuwe versnellingsbak enz.) en was daar dus een beetje klaar mee. Ook rij ik minder km, dus weer terug naar benzine.
@Eddy, hier ligt een 1.6 16v benzine in, rijd ook zuiniger dan ik had verwacht (ongeveer 1:17 gemiddeld, bij 100km/h zelfs zuiniger dan 1:20) Al is de ruimte natuurlijk wel een stukje minder dan ik gewend was met de Caddy (140x175 achterin)
|
|
|